Oskuld

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Hej!

Jag är 18, och jag bryr mig inte om att jag är oskuld egentligen, men nu på senaste, har jag känt att jag måste bli av med den. Den är som en börda. Känner mig helt mesig som inte förlorat den tidigare. Om 1 vecka idag, ska jag till Holland, och då, har mina kompisar sagt att jag måste dra en hora. Eftersom det kommer bli första gången, så vet jag inte vad jag ska göra. Och jag lovade mina kompisar att ajg skulle göra det. Och jag håller alltid vad jag lovar. Så till saken, har sett att tjejer till viss del är 13cm djupa, och jag har en penis på 17-18cm. Så, tänk om jag blir närvös, och bara trycker in den så långt jag kan. Något tips jag ska tänka på?

Nu till min andra fråga. Någon som kan ge lite tips och så, så jag vet ungefär hur jag ska göra för att hon ska få orgasm eller iaf få det riktigt skönt. Nå tjejer, hur vill ni ha det i sängen? Ni killar kan även skriva lite tips genom erfarenhet.

PS (Inte läst igenom det jag skrivit, så det kan ha varit lite slarvigt skrivet)

Tack på förhand.
/Mvh Marcus
 

MrKimm

Ny medlem
Kön
Man
Kan inte direkt ge dig några tips eftersom att inte jag heller har förlorat oskulden (17 år), visst, även jag skulle vilja förlora den men jag skulle hellre leva hela livet som oskuld än att gå till en prostituerad.

Om du senare i liver får en tjej och hon frågar hur du förlorade oskulden, vad ska du säga då? ljuga? ett förhållande bygger på ärlighet och förtroende...

Nej, håll dig till det vanliga viset säger jag bara!
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Inget att oroa sig för vad beträffar slidans djup och din penis längd! Då tjejen är sexuellt upphetsad blir hennes slida mycket djupare och kan bra ta in din penis, fast du trycker in hela dess längd. Allt går nog bra så länge tjejens slida är fuktig och din penis hård.

Lycka till!
 

klonkan

Ny medlem
Kön
Man
Jag är också 18 år och oskuld. Jag tänker spara det tills jag hittar en tjej som jag verkligen älskar, hon ska få ta min oskuld. Jag tycker inte du ska gå till en hora, det kommer du nog att ångra senare i livet. Våga vara oskuld.
 

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Kan ju inte svika mina polare, önskar att jag aldrig lovat dem att dra över ne prostituerad :(

Har alltid sagt att jag vill förlora min oskuld med någon jag älskar. Får se vad som händer i Holland.
 

MrKimm

Ny medlem
Kön
Man
Om dom tvingar dig att ha sex med en kvinna du inte älskar så är dom inte dina polare...
 

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
De tvingar inte mig, men jag har lovat dem, att jag skulle dra över en prostituerad. Och jag är en sån person som aldrig sviker.

Och MrKimm, skulle någon tjej fråga hur jag förlorade min oskuld, skulle jag faktiskt sgäa sanningen. Förhållanden bygger på tillit, inte sant?

En annan anledning till jag skulle dra över en prostituerad var nog mest för att jag skulle ha liet att gå efter när jag har sex med en "riktig" tjej. Så jag har "lite" erfarenhet. Vill ju inte förlöjliga mig själv.
 

klonkan

Ny medlem
Kön
Man
Tror inte du behöver vara rädd att du ska förlöjliga dig. Har man sex med en som man verkligen älskar och som älskar dig så har man sex just för att man älskar varandra, kanske ett sätt att visa att man riktigt älskar varandra. Om dom är dina riktiga polare så tillåter dom dig att du ångrar dig.
 

EriK3

Medlem
Kön
Man
Känner precis som du..har ångest över att jag fortfarande är oskuld. Men har du sex med en hora, var jävligt skyddad..minst 2 kondomer..vet ju inte vad de släpar runt på om man säger så.
 

MrKimm

Ny medlem
Kön
Man
Sjukdommar ska nog inte vara något problem... även om dom ligger med "ett antal" killar så har dom ett ganska oredentligt system för dem i holland, sjuk kontroller varje dag samt polisundersökning
 

SOLO

Medlem
Personligen tycker jag det ær bra med lag mot prostitution. Dom flesta prostituerade ær missbrukare som mår dåligt øver sin situation, men måste ha sina droger. Andra ær tvingade till det som i filmen som ær helt verklighetsbaserad: "Lilja 4-ever". Den som går till en prostituerad Støder en grotesk industri med mænniskor som varor, slaveri helt enkelt.

PHYZ: Hur du blir av med oskulden ær något du alltid kommer bæra med dig och minnas. Nær du bildar familj så småningom kommer din fru att førr eller senare undra hur det var nær du hade sex førsta gången...
 

saalas

Ny medlem
Kön
Man
skulle ha väntat på den rätta, jag blev av med min för 1 års sen nu ( jag är 17 nu ) och det var liksom ingen jag gillade men jag ville bara pröva att ha sex skulle hellre varit oskuld nu och väntat på den rätte :p
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
PHYZ - jag skulle avstå. Jag har själv inte varit med någon hora (och kommer heller att vara det), men det är inget fräscht, inget som du kommer att se tillbaka på och vara nöjd med. Du kan ju se min kommentar i https://www.onanera.se/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2898 så får du en liten uppfattning.

Du kommer att förlora oskulden en vacker dag. Det kommer gissningsvis att vara bra, men kanske inte som du väntat dig (inte nödvändigtvis sämre, men annorlunda än vad du trott). Du kommer att ha flera partners som *vill* ha dig för din skull eller för att de är kåta, men inte för att de vill ha betalt. Satsa :) på dem i stället och upptäck och lär. Att älska och råka ut för "missöden" är himla kul. Ni kommer att skratta tillsammans och ha det ännu skönare. Att försöka vara den "perfekte älskaren" som trycker på rätt knappar i 2½ minut för att sedan gå över till moment 4b följt av 5a i handboken impar inte på tjejer - de kommer bara tycka att du är en tråkmåns i så fall. Nej, lek och lär och bjud på dig. Lycka till
 

andyg

Medlem
Kön
Man
Det är moraliskt fel och dessutom olagligt att utnyttja prostituerade. Gör det inte! Lovar man något som är förkastligt är det fel att hålla löftet, inte att bryta det. Visst, jag håller med inläggen ovan om att det är dumt för din egen skull att bli av med oskulden på det här sättet, men den viktigaste anledningen till att du inte ska göra det, är att det är fel mot tjejen du utnyttjar. Det spelar ingen roll att det är massor av andra killar som utnyttjar henne också - du måste ta ansvar för vad du gör mot henne.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Håller helt med, men eftersom vi alla har olika moral siktade jag in mig på andra aspekter. PHYZ kommer förr eller senare att träffa en tjej som han vill med och som vill med honom. Då är det lite sunkigt att ha erfarenhet av sex med en prostituerad i bagaget.

Och medan jag ändå är off topic (f'låt snälla moderatorer) - En del prostituerade säger att "det är vi som utnyttjar männen, vi blåser dem på pengar, dessutom njuter vi - juste att njuta OCH få betalt, vi kan sluta när vi vill". Men om de får frågan om de vill att deras egen dotter skall bli prostituerad en dag har jag inte hört EN enda svara "Ja". Jag antar att det talar för sig själv.
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
Ärligt talat. oskuld hit och oskuld dit. oskuld är väll egentligen som vilket knull som helst. nån gång kommer du ha sex med en du ej älskar. någon gång med. spelar det roll vilken som blir din första?

yeah!!
 

marzuz

Ny medlem
Kön
Man
jag tycker inte heller du ska gå till en hora... att ha sex kan man vänta med jag blev av med min oskuld precis när jag hade fyllt 13.. jag känner nu att jag kanske borde väntat..
men gjort är gjort:)
 
Toppen