PellePer badar i älven

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Här är ett härligt sexminne från mig .
Jag och mindåvarande tjej skulle i väg och bada vid en älv.
Vi skulle åka till ett speciellt ställe med en härlig sand strand där vid brukade bada. Men denna gång ville jag kolla ett annat ställe som jag sett från vägen. Vi åkte dit och kollade, jag hoppade i och badade men det var tvär djupt så tjejen ville inte, hon tyckte vi skulle vara på det vanliga stället där det var grundare, ok vi gör väl det sa jag. Jag kan gå dit efter startanden sa hon och tog ryggan med grejer och gick och så skulle jag ta bilen. När jag kom upp till bilen så insåg jag att jag hade bara blöta bad shorts på mig för hon hade ombytet i ryggsäcken. Jag tog av mig och satte mig naken i bilen och körde dit vi skulle vara. Väl framme tog jag en handuk som turligt nog fans i bilen och svepte runt mig och gick ner till stranden med dom blöta shortsen i handen. Där såg jag en sån där parkbänk som är sammanbyggd, dvs en sittbräda på varje sida om ett bord, där satte jag mig på bordet med fötterna på på sittbrädan och väntande. När sedan tjejen kom så satte hon sig på sittbrädan nedanför mig och jag berättade jag om min situation. Jasså så då är du naken under sa hon och smekte in en hand och tog tag i kuken som genast reste sig i den varma sommarsolen. När handduken föll så satte hon sig tillrätta mellan mina ben och sög in kuken... Hon gav mig en sagolik avsugning där ute i sommar solen ensamma vid denna strand... Det var sjukt skönt. När jag väl kom och hon tog min sats i munnen som hon girigt svalde... Så hann det bara gå högst tre minuter innan det kom ett par och paddla kanot ute på älven bara en bit i från oss.... Mycket misstänkt att dom spanat lite på oss och sedan när vi var klara att dom tordes komma fram och paddla ut ... Men det sket vi i ... Det var bara början på en härligt kåt dag
 
Toppen