Pinsam historia

Diskussion i 'Pinsamheter vid onani' startad av Hogge, 14 augusti 2004.

1. Hogge

Hogge Medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Kön:
    Man
    Från:
    Hemma i mitt stora HUS
    En gång när jag var 13-14år så var jag på en familjemiddag hos min moster. Kåt som man är i den åldern så "lånade" hennes toa för att lätta på trycket. Det visade sig att jag inte hade stängt dörren ordentligt så när jag var halv-vägs till målet så slet min moster upp dörren och såg vad jag höll på med. (hon skulle byta blöja på min kusin) Snacka om att jag skämdes ögonen ur mej.

Onanera Mera

Doc H gillar detta.
  2. MrJustinCase

MrJustinCase Medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Kön:
    Man
    *asg*

Kommenterade hon det nån gång?

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]

3. Hogge

Hogge Medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Kön:
    Man
    Från:
    Hemma i mitt stora HUS

Hon sa inte ett ord men jag fick en massa konstiga blickar från resten av släkten när jag kom ut sen. Djungel-telegrafen hade tydligen redan gått

Onanera Mera

4. Black_Pearl

Black_Pearl Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Hon sa inte ett ord men jag fick en massa konstiga blickar från resten av släkten när jag kom ut sen. Djungel-telegrafen hade tydligen redan gått

Så elak din släkt är.Det är hör ju till varje människas rättighet att runka;).(Även om inte alla gör det)

5. Silfvertejp

Silfvertejp Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    175
    Kön:
    Man
    Från:
    Stockholm
    Haha, mostrar alltså! :D

Har också en mosterhistoria! När jag var mindre brukade jag ofta hälsa på min moster som bodde nära en strand. Hon har alltid varit otroligt vacker, och just när incidenten inträffade var hon lite över 30 år gammal och jag var väl runt 12-13. Efter en dag på stranden blev det till slut min tur att duscha. Min mosters badrum hade dock inget lås på dörren, så man fick alltid säga till alla andra i lägenheten att man skulle duscha och att de skulle ge fan i att gå in. Så medan jag står i hennes badkar och runkar så kommer hon in för att hämta något på badrummet. Jag hinner inte riktigt dölja mitt stånd innan jag vänder mig, så fattade ju direkt vad jag sysslade med. Dock har min moster alltid varit den lättsamma typen så hon log bara, bad om ursäkt och sa att jag inte skulle skämmas eftersom hon sett mig naken många gånger under min uppväxt. Sedan sa hon att jag skulle få vara i fred nu och gick ut och lämnade mig att slutföra mitt runk. :D

6. dinky4

dinky4 Ny medlem

Mottagna gillanden:
    6
    Kön:
    Man
    Denna situationen är faktiskt ganska rolig ...men pinsam!

Jag låg på rygg på en thaimassage i Bangkok..o damen runkade mig med ena handen o
    vispade runt kring anus med den andra.
    Hon körde lite extra kring "flänsen" också så jag kände att det var mycket nära ..så jag
    sa "slowly" please..Istället drog hon ner förhuden extra mycket o skulle ner o suga samti tryckte till i området
    mellan pung o rövhål.
    Jag blixtrade till o sprutade världens sats rätt rätt upp i ögat på damen.
    Hon ryckte till o välte ett värmeljus rätt ner i en papperskorg så det började brinna!
    In rusar tre damer o skriker "falang tupolok" el ngt sådant o kikade rätt in i röven på mig o så slängde dom en handduk
    över papperskorgen så det släcktes
    Jag upp som satan torkade mig på kalsongerna o hoppade i kortjeanse ryckte T-shirten o hoppade i sandalerna o stack därifrån
    ....utan kalsongerna
    Jävligt pinsamt ...men lite roligt också...eller??

Indulgence och Doc H gillar detta.