Platser att runka på.

runkfreak

Ny medlem
Kön
Man
Det talas en hel del om platser att onanera på men det är ingen som jag sett som har

diskuterat" onaiplatser som är lätta att bli upptäckt" och som man ska undvika eller om någon har blivit upptäck och vill "varna" för den platsen att onanera på.
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Jag runkade en gång i vattnet på en enslig badplats. När jag sedan går därifrån, uppför ett mindre berg, ligger det en liten flicksnärta i en skreva. "Va det skönt i badet" säger hon med världens största flin. Jag ger mig tusen på att hon legat där och smygkikat på mig. Jag tar mig därifrån med snabba steg.

Alltså: Runka inte i vattnet på ensliga badplatser!
 

Sky

Ny medlem
Kön
Man
Nja, dom ställena jag har onanerat på utan att bli påkommen är:
#9675; Hemma hos en polare
#9675; I en skog på väg hem efter skolan
#9675; På en färja på väg mot polen (denna är jag mest stolt över)
#9675; Hemma på toan med olåst dörr

Oj, kom inte på fler :p... får räcka då

r- -; BUKAKE!
 

roos

Ny medlem
Kön
Man
# tåg till göteborg
# flygplan brevid en läcker kvinna till spanien, ( i smyg hon såg inget, hade jackan över :) )
# haha, en chockladfabrik :)
# skolan under ett nationellt prov framför en tjej i smyg, såg ju halva härligheten när hon tappade pennan :)
#
 

mgk

Medlem
Kön
Man
* I skogen under ett träningspass
* I omklädningsrummet under en turnering
* På läktaren under samma turnering (i smyg men med kompisarna runt om)
* Under skrivbordet på jobbet (sittandes) med en kollega vid bordet tvärsöver
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by mgk

* I skogen under ett träningspass
* I omklädningsrummet under en turnering
* På läktaren under samma turnering (i smyg men med kompisarna runt om)
* Under skrivbordet på jobbet (sittandes) med en kollega vid bordet tvärsöver

Oj! det var inga dåliga ställen! ;)
 

Bobby Peru

Ny medlem
Kön
Man
Själv har man runkat på många ställen. På offentliga toaletter, på bibblan på olika ställen, McDonalds och Max-toa (hamburgerställen typ), på Ålandsbåten, hos kusinerna, bakom träd ute i skogen, på ett berg bakom skolan och till och med på Alice Cooper-konserten som var på fryshuset. Jag ljuger inte om det sista, om någon var där så kom den sexiga blonda tjejen in på scenen. Jag fick orgasm precis innan School's Out kom igång, ingen märkte såklart när jag körde in handen och började taja för alla var så insatta i själva konserten. Och tur var väl det.
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
*På en cykel från en bondgård upp mot campingen. Vart massa vackra flickor i stallet. Var tvungen hehe.
*Bakom ett skjul hos en kompis (ja skulle bara pinka sa ja, han var på andra sidan skjulet).
*Hemma hos en kompis i deras vardagsrum när han var på övervåningen.
*Hemma hos en kompis vid hans dator. (Han skulle komma hem från nånting, och hans mossa åkte iväg så ja vart själv i deras hus.)
*I Trädgården hos en polare med ryggen mot vägen(som låg 2 meter bakom mig) och framsidan så att säga mot en buske.
*I bilen, under färd. Körde en väg i skogen fram, dock fanns de hus utmed vägen. Det roliga var att ja fick satsen att landa i pappret ja hade. Fast detta rekommenderas inte. Hade tur att ja höll mig på vägen. Började vingla lite när man släppte ratten ;)
*I skogen har väl alla gjort det.
*I överslafen på en våningssäng med folk som sov i underslafen.
*Duschen i skolan.
*Duschen på badhuset.
*Ett utedass i en "stugby", då jag spanade på grannkärringa som stod på stegen med bikinin "instoppad" i hålet därbak, via ventilen.
*Bakom ett träd utmed en väg.

Ja listan kan bli lång om jag fortsätter skriva, och längre lär den bli ju fler år jag får leva utöver mina 21 :D Det är alltid upphetsande att göra något så pinsamt där man kan bli påkommen, på ett eller annat vis.

Jag kom på Slapphänt :)
 

mr_v

Ny medlem
Kön
Man
toaleten i en polisstation. va där pga en stulen cyckel och den kvinliga polisen som satt och tog emot anmälan va bara så grymt sexig. kände hur det började bulta i kuken så jag va bara tvungen att lätta på trycket.
 

1986

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Bobby Peru

Själv har man runkat på många ställen. På offentliga toaletter, på bibblan på olika ställen, McDonalds och Max-toa (hamburgerställen typ), på Ålandsbåten, hos kusinerna, bakom träd ute i skogen, på ett berg bakom skolan och till och med på Alice Cooper-konserten som var på fryshuset. Jag ljuger inte om det sista, om någon var där så kom den sexiga blonda tjejen in på scenen. Jag fick orgasm precis innan School's Out kom igång, ingen märkte såklart när jag körde in handen och började taja för alla var så insatta i själva konserten. Och tur var väl det.

Är du säker på att ingen märkte det? Själv brukar jag kika runt lite på folket och se vad de pysslar med under en konsert, om de står som zombies, hoppar, eller den mer diskreta stilen när man headbangar lite grann och stampar med foten i golvet. Jag hade blivit väldigt förvånad om jag såg någon som spelade fickpinings på en konsert:p
 

Fleming

Ny medlem
Kön
Man
Hmm, var har jag runkat nånstans...
Senast (dvs, på nån någorlunda intressant plats) var det på ovanvåningen på Wandas i Göteborg, ett av rummen med titthål.
Annars det vanliga: hemma hos kompisar, på toaletter, i tvättrum, o.s.v...
 

Bobby Peru

Ny medlem
Kön
Man
1986: Jag satt ner vid sidan. Satt faktiskt bredvid min mamma men alla var så insatta så ingen märkte nåt. Jag försökte tom dölja det, jag skakade bara lite mot slutet. En otroligt skön och spännande orgasm, väldigt lyckad. Detta är inte skryt som sagt utan sant. Fattar inte hur jag grejade det men är faktiskt rätt nöjd så här efteråt. Det var en riktigt underhållande konsert och jag lyckades koncentrera mig på nästan allt när jag onanerade. Fast jag hade "värmt upp" lite innan på konserten och "kom" nästan när det var över. Som sagt precis innan School's Out kickade igång. Den där blonda tjejen var rejält het, när hon tog av sig masken, kort efter det, fick jag en ljuvlig orgasm, trots att det satt många personer runt omkring så var det inga som helst problem. Fan ingen bryr ju sig ALLA tittar på Alice, inte på mej!
 

Bobby Peru

Ny medlem
Kön
Man
Dessutom så onanerade jag inte så traditionellt, utan "pullade" kuken med fingrarna. Såna orgasmer brukar bli mycket skönare och mer kittlande är andra. Jag hade ju inget val, hade en skjorta på mig, stack ner handen diskret som jag stoppade ner de i fickan ungefär, kärde ner på kalsongerna och fingrade på de. När ståndet kom var jag helt säker; jag måste komma! Och när jag gjorde det fatta jag inte hur. En sak är säker: det var en once in a lifetime-situation. Och sen blåste man alla, vilket var riktigt skönt d också. Var jävligt skraj att nån skulle upptäcka min lilla resa!
 

erikgbg

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Cosmos

• Längst bak i bussen på Blå Express från Partille till Göteborg
• På jobbet
• Hos kompisar
• Pissoarerna på Nils Eriksson Terminalen

Runkar du ofta på NilsE? Många som runkar där eller? Sett nån annan? Schyst att först runka på expressen och sen gå av vid NilsE och avsluta jobbet vid pissoaren...
 

härligekillen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Sky

Nja, dom ställena jag har onanerat på utan att bli påkommen är:
#9675; Hemma hos en polare
#9675; I en skog på väg hem efter skolan
#9675; På en färja på väg mot polen (denna är jag mest stolt över)
#9675; Hemma på toan med olåst dörr

Oj, kom inte på fler :p... får räcka då

r- -; BUKAKE!

I skogen är en personlig dröm. Tyvärr är skogen där jag bor väldigt liten, och kryllar av kojbyggande barn...
 
Toppen