porr

Diskussion i 'Amatör- & mjukporr' startad av pussycat00, 25 juli 2008.

1. pussycat00

pussycat00 Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    578
    Kön:
    Kvinna
    Jag har försökt titta på porr på internet för att se om jag kunde hitta ngt som jag går igång på, men jag blir bara sur o förbannad av det mesta! Om en tjej suger en kille o han tar tag i hennes huvud o trycker ner kuken så att hon ej kan få luft o får kväljningar då är det f-n ett övergrepp i mina ögon. Samma sak m anal6. Jag får panik o pallar absolut inte med att se det! Har försökt söka på så mjuk porr som möjligt - då får man antingen ngn brud som strippar typ lr två brudar. Skulle vilja få se ngt där tjejen är riktigt våt o man ser att hon gillar det! Gillar långsamt sex, men det verkar man i stort sett kunna glömma i porrvärlden! Ser många ggr ut som killen försöker mörda tjejen med sin kuk! Har ni ngr tips på mjuk, fin o trevl porr? Har kollat in amatörsidor oxå men tycker att det är typ samma skit överallt... Kan ngn hjälpa o komma m ngt tips på BRA porr?

2. pussycat00

pussycat00 Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    578
    Kön:
    Kvinna
    Ojsan! So sorry! Hade helt missat att det faktiskt finns ett ställe som behandlade min fråga! Ska kolla in den senare! Ursäkta så mkt!

3. Glimmer

Glimmer Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    231
    Kön:
    Man
    Från:
    Norrbotten
    De flesta porrfilmerna görs av män för män. Det är därför porren ser ut som den gör.

4. astryer

astryer Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    211
    Kön:
    Man
    Från:
    Skåne
    Abby Winters ;)

5. SuperLasse

SuperLasse Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Kön:
    Man
    Från:
    Stockholm
    PussyCat: vet inte vilken tråd du avser, men jag kan tipsa om porrisen "Constance". Det är en riktig porris, med saftiga samlag och mycket slick, många tjejer gillar den. Erotisk är väl kanske ordet... :p "Zazel" är oxo en rulle på liknande sätt, snygg, sinnlig...

6. laroh

laroh Medlem

Mottagna gillanden:
    6
    Kön:
    Man
    Från:
    Bredvid min granne.
    Håller med pussycat00. Tycker att det är väldigt avtändande med killar som fladdrar med tungan ett par sekunder en decimeter från klitoris, trycker ner tjejerna med ett "hö hö hö", daskar med snorren på hennes skinkor, och sprutar ner henne medan hon febrilt blinkar för att hon är rädd att få sprutet i ögonen.
    Jag vill ha erotik och sensualism, med heta kyssar, par som verkligen är kåta på varandra och inte bara mot kameran, men utan censur. Låt oss se hela vägen, men med lite känsla tack. Jag vill se njutning.

7. Gorman

Gorman Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kön:
    Man
    Från:
    Örebro
    Har inget tips att komma med men jag håller med dig .......vill gärna ha lite mjukare sex.....

8. LindaEP

LindaEP Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    3.521
    Kön:
    Kvinna
    Jag gillar att titta på svensk porrfilm från 70- och 80-talen. Visst är den tekniska kvaliteten bristfällig och visst blir det ibland lite töntigt. Men den finns ofta en lekfullhet som är inspirerande. Sex ska vara roligt och dessutom roligt för alla inblandade.
    Under den tiden koncentrerade man sig på normalt knullande. Avarter som för unga modeller samt förtryckande och brutalt beteende verkar inte vara uppfunnet än. Visst sprutas det på tjejerna men det hamnar på olika kroppsdelar inte hela tiden i ansiktet. Visst förekommer analsex men inte hela tiden och påtvingat. Tjejerna ser ut att gilla det. I alla fall grinar de inte illa av smärta.
    Dessutom ser tjejerna ut som tjejer, inte som utmärglade benrangel med uppblåsta bröst. Nej, både plattbröstade och lite rundare tjejer får vara med.
    Jag tycker det verkar som om svensk porr var mer jämställd på 70- och 80-taken.
    Det går att hitta denna typ av filmer på nätet, bla på xhamster.

Jeppe-87, Indulgence, storrunkan och 4 andra gillar detta.
  9. Doc H

Doc H Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    5.782
    Kön:
    Man
    Från:
    Nordvästra Skåne
    Finns porr gjord av kvinnor som inte innehåller de element av kvinnoförnedring som är så vanlig i porren idag
    Ingen halsknull som får tjejerna att klöckas
    Mindre analsex och då njutning för båda

Jag är för att porr ska vara mer jämlik
    Även om jag själv tänder på dom/sub och ruff sex

"den som söker skola finna"

10. jm

jm Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.640
    Kön:
    Man
    Jag kan starkt rekommendera Erika Lusts filmer. Hon gör ju scener baserade på tjejer och killars fantasier som skickas in via e-mail. Allt känns väldigt genuint och njutningen sitter i fokus utan att det blir för ”softcore”. Filmerna innehåller också alla typer av kroppar och det är inte bara hetromatrial utan även honoxsexuellt åt båda hållen plus bi. Allt filmat på ett sådant naturligt och njutningsfullt utan att trycka upp i ansiktet att det är ”bögporr” eller ”lebbporr”.

Indulgence, storrunkan, Doc H och 1 annan gillar detta.