Porrbio, hur funkar det?

Digitus

Ny medlem
Kön
Man
Lite fundersam på det här med porrbio, hur "funkar" det?
Är det som en vanlig bio med stora salonger där alla sitter och tittar tillsammans eller?
Kan man sitta där och runka och är det vanligt att folk gör det?
Är det mest killar där eller både killar och tjejer?
Sen framförallt, vad finns det för bra ställen :p
Lite sugen på att pröva men bor i Jämtland och tror knappast det finns någon här.
Annars kan man ju ta en tripp till Stockholm såklart.

Vad finns det för andra alternativ?
Butiker med visningsbås eller liknande, gärna där flera personer är samtidigt,
privatbås är väl ingen vits, då kan man ju lika gärna sitta hemma.
 

Bimike

Medlem
Kön
Man
Det finns flera olika sätt. Ofta finns det en eller flera bio på ett ställe där kan man sitta och runka men det är sällan, enligt min uppfattning, som det sitter många som runkar där. Sedan finns det bås för en eller flera. Om du har bestämt träff med någon så är ju det bra. På vissa ställen finns det hål i vägen sk. glory hole. Då är det ju inte som hemma?
Prova dig fram.
Det är nästan aldirg tjejer där. Jag har kanske sett tjejer 2 gånger. Det är män som går och sneglar på varandra. Inte så häftigt som man kanske tror.
Lycka till!
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Nä precis,håller med Bimicke lite där om att det är väldigt få tjejer som är på ett sådant ställe tyvärr. skulle faktist vilja att det var mer utavtjejer där som satt och smekte sig. Men det är som sagt killar som springer runt och sneglar på varann och ibland utövar sex på varandra också. Det finns ju en rad olika porrbio just i Stockholm,men de jag känner till är US Video och Blue Vision.
 

Ilovesmoke

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag och tjejen har varit på bio tjejen ville prova och vi satte oss och börja titta vi ser gubbar som runksr sig och Emma blir kåt och s mmeker sig i byxan Och jag frågar
 

LindaEP

Välbekant medlem
Har besökt porrbio en gång tillsammans med min sambo och det var ingen trevlig upplevelse. Stämningen var definitivt inte tjejvänlig. Killarna och gubbarna smög runt mig och verkade titta mer på mig än på filmerna. Stämningen kändes hotfull trots att jag hade min sambo med mig. Att gå som ensam tjej kändes uteslutet.

Kommer aldrig att besöka ett sånt ställe igen. Kanske att det skulle vara bättre om porrbion ordnade parkvällar.

Däremot har jag varit på strippklubb i London. Det var en helt annan sak. Sober stämning och killarna var riktiga gentlemän som lämnade tjejerna i fred om de inte önskade uppmärksamhet. Men även då var kontakten gentlemannamässig.
 
P

PeterGBG

Gäst
Som föregående talare sa, finns det bås med gloryholes, som oftast går att stänga/låsa om man vill. Finns oftast större rum med soffor/fåtöljer där fler kan sitta.
Dem jag har vart på, finns det oftas en del som visar straighta filmer & en del som visar gay/trans filmer. Rätt gött att kunna sitta ute med kuken utan någon bryr sig.

Beroende på bio man går till, kan kvaliten på bion variera. Har vart på fyra stycken. Tre i Göteborg & en på Grand Canaria.
Martin Shop hade en som var hyfsat fräsch, men den finns inte kvar tyvärr.
XL video på andra långgatan är lite sunkig. Många bås har inte använts på flera år tror jag. Vuxenkul på Hisingen har riktigt fräscha lokaler. Ganska mycket aktivitet där oxå.
Grand Canaria var den minsta jag vart på. Var bara ett litet rum med massa skärmar som visade porr.

Tycker det är rätt gött att gå på porrbio. Spännande att se andra runka öppet & att man oxå kan dra dig undan om man vill. Brukar för det mesta spruta i det gemensamma utrymmet.
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Varje gång när jag är i Stockholm så besöker jag en eller flera porrbios jag har varit på 3 stycken US Video och Manhattan men den som jag gillar allra bäst är Blue Vision:)
 
Toppen