Prostata massage vid onani.

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Lättast är om du har hjälp, blir som bättre vinkel. Annars kan jag nog rekommendera att prova en dildo som är menat för tjejerna g-punkt. Har haft bättre lycka med dem än de som är menar för killar.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Klokt med tjejdildo! tror det är svårt att nå på sej själv med egna fingrar??? Men säkert väldigt skönt om det går....
/ I

Det går att nå själv, enklast om man ligger på rygg med benan i vädret eller står på alla fyra. Men det är lite ansträngande för hand och arm så jag rekommenderar hjälp eller leksak. Själv använder jag en lite dildo med sugkopp som min fru har.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Det går att nå själv, enklast om man ligger på rygg med benan i vädret eller står på alla fyra. Men det är lite ansträngande för hand och arm så jag rekommenderar hjälp eller leksak. Själv använder jag en lite dildo med sugkopp som min fru har.
a ok
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Helt underbart.. Frugan brukar knulla mig med sin gpunkts dildo i 69an.. Kommer skönt å sprutar det dubbla...
Kan ta ett tag att vänja sig då känslan är rätt unik. Minns första gången vi lekte och det kändes lite så där konstigt med att hon förde upp en dildo. Slappnade av när den var helt inne och då tog den direkt på prostatan och jag blev stenhård. Frun sa att hon aldrig sett mig så hård tidigare.

Denna har frugan som jag använder

523780x.jpg
 
Last edited by a moderator:
R

Rollo1

Gäst
Jodå! Det rekommenderas starkt. Så sjukt sköna och annorlunda orgasmer. förslaget med dildon ovan tror jag på :)
 

Baller

Aktiv medlem
Kön
Man
Kändes konstigt första gångerna jag försökte. Men nog blir det en annan orgasm. Så skaffade småningom leksak för att stimulera. Speciellt skämt tycker jag när man har lång runk
 

Baller

Aktiv medlem
Kön
Man
Väldigt speciel orgasm, som djupare?
Sorry för skrivfelen, beror på automatiska stavningskollen som fått fnatt. --Du vet väl själv. Den känns mera intensiv och stimulerad från två håll. Och i regel är också satsen betydligt större. Hur är det för dig då?
 
Toppen