Provocerande fråga?

Diskussion i 'Kinky/BDSM' startad av myseli, 10 augusti 2006.

1. myseli

myseli Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Kön:
    Man
    Från:
    I huvudstadsområdet.
    Jag ställer inte denna fråga för att provocera, bara nyfiken.

Jag har hört påståenden att det finns tjejer som har sexfantasier om att bli våldtagna (obs FANTASIER, inget annat, vill undvika missförstånd), dock har jag aldrig hört någon säga att de själva har sådana fantasier.

Någon som har fantasier åt det hållet? Hur ser de ut i så fall?

2. BunnyButt

BunnyButt Medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Någonstans mellan Ystad och Haparandra ;-)
    Ja - sådana fantasier förekommer. Personligen hyser jag dem inte och har inte heller talat med någon som gör det, men bevisligen förekommer det.
    Jag har ramlat på mer eller mindre anonyma inlägg lite överallt på nätet genom årens lopp där tjejer skriver om detta.

3. Önskan om rapegames (just det games) finns uttryckta även här på ona ;)

Min tolkning är att det här är en variant av undergivenhet, man vill att någon annan skall bestämma, slippa ta ansvar, ge sig hän, bli utnyttjad, dominerad.

Undergivenhet och dominans handlar oftast om en sexualitet där man är något specifikt i förhållande till den andre.

Riktiga våldtäckter är (även om könsorganen är inblandade ibland) oftast inte egentligen en fråga om sexualitet utan det handlar om en ren makthandling.

Att utnyttja makt till att misshandla någon eller våldta någon, är något helt annat än att vara dominant. Precis som man kan önska sig att vilja bli tagen med våld, utan att bli våldtagen.

Antagligen kanske man borde just prata om att bli tagen med våld istället för våldtagen, eftersom det ordet är står för en ren makthandling. Men okej det är kanske just det som är det spännande

/JOhan

4. Ullis86

Ullis86 Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Kvinna
    Vad är det som är så upphetsande med att bli våldtagen? Bisarrt! :love:

5. Tyger

Tyger Medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Kön:
    Man
    Inget upphetsande alls - i verkligheten. Men grejen med fantasier är ju delvis att de är något annat än verkligheten...

6. misswet

misswet Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    71
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    ja
    Att fantisera om att bli våldtagen är ju ABSOLUT inte detsamma som att vilja bli det...i min fantasi styr jag ju handlingen, där dominans är huvudinslaget och det slutar med ömsesidig njutning. Till skillnad från våldtäkter i verklighetne är ju mitt nej inte på allvar!!

7. Doc H

Doc H Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    5.722
    Kön:
    Man
    Från:
    Nordvästra Skåne
    lite hårdhänt roll-lek med
    väldefinerade stoppord & där man känner varandra
    så mycket att man litar på varandra

då e det lite 'småkul'

men våldtäckt i verkligheten:eek: det går FETbort

8. Doc H

Doc H Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    5.722
    Kön:
    Man
    Från:
    Nordvästra Skåne
    Ingen som vågar berätta om sina
    *kidnappnings' fantasier
    hur ni fantiserar om att bli bortförda av okända..
    tagna till hus/lägenter/hotellrum för att bli utnyttjade som 'sexslavar'

;)

9. Anatu

Anatu Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Norrland
    Klart jag vågar berätta...men vågar du höra?? ;)

10. Doc H

Doc H Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    5.722
    Kön:
    Man
    Från:
    Nordvästra Skåne
    try me...;)

11. hellabellan

hellabellan Medlem

Mottagna gillanden:
    12
    Kön:
    Man
    Jodå....... jag kan berätta en "kidnappnings fantasi" har dock inget att göra med väldtäckt...
    Våldtäckt för mig är inget jag fantiserar om, men att bli bortförd av någon man känner, men inte vet när, är en väldigt lockande fantasi.....
    Handlar om personkemi, där man kan läsa varandra utan ord, där man vet innan hur långt man är villig att gå....

Går i stan, det är en mörk kväll och det hänger fukt i luften. Det är rått och jag har varit borta och nu ska jag gå hem.
    Jag har kappa och stövlar, mina höga klackar ekar mellan husen.
    Sen står han där, mannen som får mig att känna mig trygg, men ändå lite
    rädd och pirrig...
    Jag ser i hans ögon vad han vill, och jag vet att jag inte kan komma undan nu..
    Han är stor och stark, får mig att känna självuppgivenhet, resignation.

Hans händer är stora på min kropp, de håller hårt runt mina handleder.
    Med en hand bakom min rygg för han mig in genom en tappuppgång, sen vidare ner till en källare.
    Där är mörkt och luktar lite instängt.....Enda ljuset kommer från en glödlampa längre bort i källargången.

Han står bakom mig, min puls rusar och min hud knottrar sig. Jag känner hur mina kinder hettar, min mage pirrar.
    Jag är förväntansfull, upphetsad.

Vid detta laget vill jag inte härifrån, men jag vet inte vad han ska göra med min kropp, jag vet inte vad som ska hända..
    Jag har en svag aning om att jag inte kommer komma hem på länge än, jag är i hans makt.....

...................

Doc H gillar detta.
  12. Doc H

Doc H Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    5.722
    Kön:
    Man
    Från:
    Nordvästra Skåne

mmm, en som vågar berätta
    en som vågar blotta sina innersta fantasier

inga fler?

13. misswet

misswet Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    71
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    ja
    Som sagt, i en sån här fantasi är det ju JAG som styr handlingen, även om det finns en rädslo- och tvångssituation.....

Jag upptäcker på restaurangen en lång mörk man som sitter och studerar mej. När jag reser mej för att fortsätta min shoppingrunda följer han efter, hela tiden med en forskande och nyfiken blick på mej. För varje ny butik jag går in i och finner att han följer efter mej så blir klumpen i magen större samtidigt som det pirrar nervöst i hela kroppen. Vad vill han egentligen!?

Jag försöker låtsas oberörd, men vet att den stunden kommer då jag måste ge mej iväg från de skyddande butikerna och ge mej ut i kvällsmörkret.....samtidigt som jag är lite rädd för vad som kan hända är jag orolig för att han ska tappa bort mej. Det är något säreget upphetsande i att bli förföljd och fundera över vad som skulle kunna hända!

Vid stängningsdags tar jag hissen från gallerian upp till parkeringshuset. Precis innan dörren glider igen smiter han i n i den annars folktomma hissen. Han trycker på stoppknappen.............................

Doc H gillar detta.
  14. Doc H

Doc H Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    5.722
    Kön:
    Man
    Från:
    Nordvästra Skåne

mmmm, men han stoppar inte vid det...
    han .....(?) berätta lite mer får oss:p

15. Doc H

Doc H Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    5.722
    Kön:
    Man
    Från:
    Nordvästra Skåne
    sååå
    ingen mer
    ingen som vill berätta om sin dominanta sida?

16. Doc H

Doc H Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    5.722
    Kön:
    Man
    Från:
    Nordvästra Skåne
    jag vet att du är tillbax, så vi får höra!

17. Guest

Guest Gäst

En kompis till mig hade ett ex som övertalade honom att "leka" våldtäkt, något han tyckte var helt OK under akten fast efteråt var det något som inte riktigt stämde, men hon var nöjd ;)

18. Doc H

Doc H Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    5.722
    Kön:
    Man
    Från:
    Nordvästra Skåne
    vad var det som inte stämde för honom?

gjort det nåra gånger, man kan ha lite ångest när man ser blåmärkena..
    men trivs tjejen så är det väl ok

19. Anatu

Anatu Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Norrland
    Jorå nog är jag tillbaka men tycker jag har berättat rätt mycket för dig...eller? Inge sugen att berätta här...tycker det känns som lite nerlåtande stämning här. Tänker inte stå till svars för mina fatasier som kanske för en del uppfattar som bisarra. Det tar vi på tu man hand Doc....

20. Doc H

Doc H Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    5.722
    Kön:
    Man
    Från:
    Nordvästra Skåne
    mmmm, det är lugnt, jag vet en del & tänker inte göra dig skamsen på det sättet, vill ha det för mig sj...;)