Rekomendera en fittpump, tack!

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag gick och köpte nån halvkass sak som skulle föreställa nån slags vibrator med vakuum-sug som skulle pumpa upp klittan, men den fäste inte överhuvudtaget och sög inte alls. Det var inte ens en pump utan man kunde bara suga fast vibben med ett enda tryck på pumpblåsan och då skulle den ha fastnat så och liksom bara.....suttit. Jag vill ha en pump där man kan pumpa! Liksom, är det inte det som är grejen?! :cool: Sååå, jag vill att ni rekomenderar nån bra som ni provat (gärna i vilken webshop man kan hitta den också). Har tänkt mig nånting för omkring 300 spänn. Jag (och min fitta) skulle bli glada för alla tips!
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Finns det ingen som kan rekommendera Mina en skön pump ?

Tack för puffen Rollo1! :D Har inte varit inloggad mycket på senaste och nästan glömt av tråden jag startade.

...Men undrar fortfarande lika mycket! Så fram med tips nu folks! ;)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
denna kanske kan vara något. (ej Lastbryggan dock )

http://www.lekosmek.se/sexleksaker/vaginapump-5846/


Tackar för tipset! :) Den där har jag sett hos Lastbryggan, men jag fastnade för en annan som jag sett flest personer skriva om och många som gillat. Fick hem den för nån dag sen men blev inte så impad som jag trodde, dock ska jag ge den en chans till innan jag ger mig :)

Köpte även den här för ett par månader sen, men den var verkligen inte mycket att hänga i granen, sög inte fast överhuvudtaget och det fanns ingen ventil att släppa på trycket med [:(!]
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag har tyvärr inte så mycket smaskiga detaljer att bjussa på i den här frågan :(:p Tycker inte pumpen (den av de två som funkar hyfsat) ger så mycket som jag hade förväntat mig. Jag vet inte om jag hade för höga förväntningar, men det är ju verkligen inte "komskönt" när jag suger. Men jag ger inte upp, en dag SKA jag hitta den bästa! :D
 
R

Rollo1

Gäst
dom som du provat...omsluter dom hela snippan eller bara rosenknoppen ?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har tyvärr inte så mycket smaskiga detaljer att bjussa på i den här frågan :(:p Tycker inte pumpen (den av de två som funkar hyfsat) ger så mycket som jag hade förväntat mig. Jag vet inte om jag hade för höga förväntningar, men det är ju verkligen inte "komskönt" när jag suger. Men jag ger inte upp, en dag SKA jag hitta den bästa! :D

Du menar en med gudomlig tunga och heta mjuka sugande läppar va;):p:p
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
dom som du provat...omsluter dom hela snippan eller bara rosenknoppen ?

Både och, fast den senaste som var bäst satt bara runt själva kronjuvelen ;) Den andra som inte ens fastnade var avlång och täckte hela fittan men sög inget bra alls.
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag har tyvärr inte så mycket smaskiga detaljer att bjussa på i den här frågan :(:p Tycker inte pumpen (den av de två som funkar hyfsat) ger så mycket som jag hade förväntat mig. Jag vet inte om jag hade för höga förväntningar, men det är ju verkligen inte "komskönt" när jag suger. Men jag ger inte upp, en dag SKA jag hitta den bästa! :D

Du menar en med gudomlig tunga och heta mjuka sugande läppar va;):p:p

Nej en sån haaaaar jag ju redan......han är rakad, vältränad, jävligt bra i sängen, har grymt sexiga isblå ögon med sugande blick och heter ******! :D;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har tyvärr inte så mycket smaskiga detaljer att bjussa på i den här frågan :(:p Tycker inte pumpen (den av de två som funkar hyfsat) ger så mycket som jag hade förväntat mig. Jag vet inte om jag hade för höga förväntningar, men det är ju verkligen inte "komskönt" när jag suger. Men jag ger inte upp, en dag SKA jag hitta den bästa! :D

Du menar en med gudomlig tunga och heta mjuka sugande läppar va;):p:p

Nej en sån haaaaar jag ju redan......han är rakad, vältränad, jävligt bra i sängen, har grymt sexiga isblå ögon med sugande blick och heter ******! :D;)


Då har du ju redan den bästa;):cool: Men om du tittar under "Länkar till filmklipp" så har hälsingetös länkat till en massa Ljuvliga orgasmer.

En av tjejerna använder någon slags fittpump. Hennes klitoris sugs ut till en minisnopp.

Tjejen verkar njuta enormt;):p
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag har tyvärr inte så mycket smaskiga detaljer att bjussa på i den här frågan :(:p Tycker inte pumpen (den av de två som funkar hyfsat) ger så mycket som jag hade förväntat mig. Jag vet inte om jag hade för höga förväntningar, men det är ju verkligen inte "komskönt" när jag suger. Men jag ger inte upp, en dag SKA jag hitta den bästa! :D

Du menar en med gudomlig tunga och heta mjuka sugande läppar va;):p:p

Nej en sån haaaaar jag ju redan......han är rakad, vältränad, jävligt bra i sängen, har grymt sexiga isblå ögon med sugande blick och heter ******! :D;)


Då har du ju redan den bästa;):cool: Men om du tittar under "Länkar till filmklipp" så har hälsingetös länkat till en massa Ljuvliga orgasmer.

En av tjejerna använder någon slags fittpump. Hennes klitoris sugs ut till en minisnopp.

Tjejen verkar njuta enormt;):p


Ja det är ju preciiiiis så jag tänkte mig att det skulle bli för mig med, får träna lite mer! ;D Tackar för tipset Snäckan! ;)
 

Wowser

Ny medlem
Kön
Man
OK gammal tråd men jag svarar i alla fall...

Ny här och jag och partnern använder pumpar ibland. Det är inte helt enkelt och det är en del att lära, Några saker vi lärde oss:

De flesta pumpar för tjejer är för stora. Gör så här istället;

Mät öppningen på musen och skaffa sen en penispump med samma diameter som längden på öppningen. Det ger förmodligen bättre vacuum.

Se till att vara slätrakad och använd glidmedel eller liknande på musen och kanten av pumpens rör för att skapa lufttätt.

Pumpa i 15 min och ta sedan ett break. Massera eller be partnern smeka i en stund och ta sedan 15 min till. Upprepa så länge som ni/du pallar. I början måste man hålla på längre innan något syns. Men det ger större känslighet och kraftigare orgasmer, definitvt.

Jag har märkt att tjejer som börjat med detta har tyckt i början att känsligheten och de intensiva orgasmerna var grejen. Efter ett tag har de berättat (även partnern håller med) så började de intressera sig för att få större läppar, klitoris etc. Att pumpa är egentligen ett sätt att modifiera kroppen som sedan försvinner igen, samtidigt som känslan blir mycket mer av allting.

OBS! I början: Pumpa inte för hårt! Ta det lugnt och börjar det kännas obehagligt så sluta omedelbart.

Lycka till!
Wow
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
OK gammal tråd men jag svarar i alla fall...

Ny här och jag och partnern använder pumpar ibland. Det är inte helt enkelt och det är en del att lära, Några saker vi lärde oss:

De flesta pumpar för tjejer är för stora. Gör så här istället;

Mät öppningen på musen och skaffa sen en penispump med samma diameter som längden på öppningen. Det ger förmodligen bättre vacuum.

Se till att vara slätrakad och använd glidmedel eller liknande på musen och kanten av pumpens rör för att skapa lufttätt.

Pumpa i 15 min och ta sedan ett break. Massera eller be partnern smeka i en stund och ta sedan 15 min till. Upprepa så länge som ni/du pallar. I början måste man hålla på längre innan något syns. Men det ger större känslighet och kraftigare orgasmer, definitvt.

Jag har märkt att tjejer som börjat med detta har tyckt i början att känsligheten och de intensiva orgasmerna var grejen. Efter ett tag har de berättat (även partnern håller med) så började de intressera sig för att få större läppar, klitoris etc. Att pumpa är egentligen ett sätt att modifiera kroppen som sedan försvinner igen, samtidigt som känslan blir mycket mer av allting.

OBS! I början: Pumpa inte för hårt! Ta det lugnt och börjar det kännas obehagligt så sluta omedelbart.

Lycka till!
Wow

Gammal tråd, men desto roligare med nya svar :)
Så, åh tack för all bra info! Ska absolut testas en dag!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
OK gammal tråd men jag svarar i alla fall...

Ny här och jag och partnern använder pumpar ibland. Det är inte helt enkelt och det är en del att lära, Några saker vi lärde oss:

De flesta pumpar för tjejer är för stora. Gör så här istället;

Mät öppningen på musen och skaffa sen en penispump med samma diameter som längden på öppningen. Det ger förmodligen bättre vacuum.

Se till att vara slätrakad och använd glidmedel eller liknande på musen och kanten av pumpens rör för att skapa lufttätt.

Pumpa i 15 min och ta sedan ett break. Massera eller be partnern smeka i en stund och ta sedan 15 min till. Upprepa så länge som ni/du pallar. I början måste man hålla på längre innan något syns. Men det ger större känslighet och kraftigare orgasmer, definitvt.

Jag har märkt att tjejer som börjat med detta har tyckt i början att känsligheten och de intensiva orgasmerna var grejen. Efter ett tag har de berättat (även partnern håller med) så började de intressera sig för att få större läppar, klitoris etc. Att pumpa är egentligen ett sätt att modifiera kroppen som sedan försvinner igen, samtidigt som känslan blir mycket mer av allting.

OBS! I början: Pumpa inte för hårt! Ta det lugnt och börjar det kännas obehagligt så sluta omedelbart.

Lycka till!
Wow

Gammal tråd, men desto roligare med nya svar :)
Så, åh tack för all bra info! Ska absolut testas en dag!

lägg gärna upp nån bild :p
 
Toppen