Rensa ut gamla trådar?

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Slog mig en sak? Det kanske är läge att helt rensa ut och ta bort trådar som inte haft något svar sen låt säga 2010? Nackdelen med att ha gamla trådar liggande när man ser när senaste svaret var, är att forumet får en känsla av att vara dött.

Visserligen kan man bumpa trådarna om man vill skapa liv i dem men det kanske då skulle vara lika bra att starta om dem på ny kula. Menar, nytt forum nya tider :)
 

smileytown

Medlem
Ålder
30
Kön
Man
Nja, vet inte riktigt.. Skulle vilja ha kvar gamla trådar så man kan läsa igenom dem igen. Kanske finns lite fina bilder, historier och så.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Nja, vet inte riktigt.. Skulle vilja ha kvar gamla trådar så man kan läsa igenom dem igen. Kanske finns lite fina bilder, historier och så.

Förstår vad du menar, man behöver ju inte ta bort allt. Men vissa trådar har ju inga svar sen typ 2007. De har oftast döda länkar och samlar damm.
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Man kan göra både och - starta en ny area som heter arkivet och där ingen kan skriva utan trådarna som ligger där blir read-only.

Detta gick inte att göra när jag var moderator i gamla forumet men jag gissar att det går att göra det i det nya.
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Man kan göra både och - starta en ny area som heter arkivet och där ingen kan skriva utan trådarna som ligger där blir read-only.

Detta gick inte att göra när jag var moderator i gamla forumet men jag gissar att det går att göra det i det nya.
Det tyckte jag var en riktigt bra idé!
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Det bör gå att göra som jag föreslog i inlägg #5. Jag har adminstrerat phpBB och Invision PowerBoard och det skulle föråna mig om det inte funkar med detta board också.
 
Toppen