Runkklubb

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Damn, skulle så djävla villa vara med, ta några öl, sitta runt män och runka, hmm. Min fråga, röra eller inte. Jag vill inte att någon rör mig.
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Ja, en ren onaniklubb vore cool. Jag tror det lätt blir stökigt med gränser om man börjar lägga till sex. Speciellt om man skulle gå till en träff blandat med killar och tjejer.

Men att bara sitta tillsammans och ta på sig själva låter djävligt upphetsande. Och helt utan krav.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Damn, skulle så djävla villa vara med, ta några öl, sitta runt män och runka, hmm. Min fråga, röra eller inte. Jag vill inte att någon rör mig.
Skulle vara spännande att testa. Helt klart skulle nån få runka mig. Att själv runka nån skulle vara att gå ett steg längre..
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Den ultimata runk-klubben för mig innebär att man också runkar åt varandra, men på frivillig
basis naturligtvis. Jag skulle bli vansinnigt kåt av att se andra killar/män runka åt varandra.

Jo det känns som en naturlig utveckling. Det blir dock väldigt suddiga gränser för det kommer alltid vara nån som när man tagit det steget även vill suga. Då blir det snart ”bögprägel” på klubben och det skrämmer bort vissa.

Själv tycker jag att bara idéen om en klubb där män träffas för att sitta och gå omkring med ståkukarna ute och runka tillsammans redan har plenty med bögprägel. Det ligger lite förnekelsekomplex i att påstå nåt annat. Att runka tillsammans är också en form av sexuellt utbyte, varesig man vidrör varandra eller inte. Så hur är det då inte, per definition, bögigt? Strejt är det definitivt inte i alla fall. Och varför är det nåt att hänga upp sig på?

Jag utlyser mera njutning och mindre oro över vart njutningen för en eller vilken grupp man tillhör beroende på vad man gör.
 

axinol

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Alla män borde läsa Orros inlägg här och i andra trådar där den meningslösa ängsligheten kring ”bögighet” kläs av och förklaras på bästa sätt. Njut av det ni vill, och sluta etikettera folk och sätta dem i fack. Helt straight är man ju inte om man tänder på kuk men vad gör det, gör det ni gillar!
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jo det känns som en naturlig utveckling. Det blir dock väldigt suddiga gränser för det kommer alltid vara nån som när man tagit det steget även vill suga. Då blir det snart ”bögprägel” på klubben och det skrämmer bort vissa.

Själv tycker jag att bara idéen om en klubb där män träffas för att sitta och gå omkring med ståkukarna ute och runka tillsammans redan har plenty med bögprägel. Det ligger lite förnekelsekomplex i att påstå nåt annat. Att runka tillsammans är också en form av sexuellt utbyte, varesig man vidrör varandra eller inte. Så hur är det då inte, per definition, bögigt? Strejt är det definitivt inte i alla fall. Och varför är det nåt att hänga upp sig på?

Jag utlyser mera njutning och mindre oro över vart njutningen för en eller vilken grupp man tillhör beroende på vad man gör.
Tycker nästan att det är lite ''bögprägel'' redan om man träffas och är nakna och kukarna står och man runkar om så bara sina egna kukar, men det bryr jag mig inte om i fall alla är medvetna om att det är en djävla massa diskretion som gäller, och då så får ni kalla det vad ni vill och skulle några vilja suga kuk så varsågod, jag skulle nog trivas ännu bättre då. Men om det bara ska runkas solo och ska ske strikt efter en förutbestämd klubb/föreningsstadga så är det ju naturligtvis det som gäller.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Alla män borde läsa Orros inlägg här och i andra trådar där den meningslösa ängsligheten kring ”bögighet” kläs av och förklaras på bästa sätt. Njut av det ni vill, och sluta etikettera folk och sätta dem i fack. Helt straight är man ju inte om man tänder på kuk men vad gör det, gör det ni gillar!
Just så, jag gillar kukar, jag vill runka åt andra och jag kan även tänka mig att suga kuk, men jag vill inte ha den i baken och vill ej heller ta någon i baken. Inte för att jag tycker att det är mindre ''bögigt'' bara för att jag avstår rövknull, Det är kuken jag tänder på och vill se den hela tiden (svårt när man suger) när jag leker med den och vill se när jag får sperman att spruta ur den.Usch så kåt jag blir av denna diskution.(y)
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Just så, jag gillar kukar, jag vill runka åt andra och jag kan även tänka mig att suga kuk, men jag vill inte ha den i baken och vill ej heller ta någon i baken. Inte för att jag tycker att det är mindre ''bögigt'' bara för att jag avstår rövknull, Det är kuken jag tänder på och vill se den hela tiden (svårt när man suger) när jag leker med den och vill se när jag får sperman att spruta ur den.Usch så kåt jag blir av denna diskution.(y)

Det kanske kommer som en överraskning för många, men som självutnämnd bög tänder även jag mer på kuk än på röv. Kuken är liksom fokuset, älskar dem. Suger mycket hellre än knullar anal. Det är dessutom svårt att vara spontal eftersom analknull kräver vissa förberedelser.

Det är också intressant att gå tillbaka och läsa inlägg från 2006 och då var det annan ton här. Man kan nästan ordagrant läsa inlägg som låter: ”jag (en man) älskar att suga kuk och svälja sperma, men jag 100% hetero.” Det där är totalt förnekelsekomplex och kapitulering inför stigma associerat med en stämpel. Det hade varit skrattretande om det inte vore så förbannat sorgligt.

Underbart iaf att attityden har förändrats och att stämplar och definitioner börjar bli omoderna. Det får mig att tänka efter, då jag själv definierar mig som bög - gör det även mig omodern?? Känns lite som att kasta sten i glashus (n);)
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Underbart iaf att attityden har förändrats och att stämplar och definitioner börjar bli omoderna. Det får mig att tänka efter, då jag själv definierar mig som bög - gör det även mig omodern?? Känns lite som att kasta sten i glashus (n);)

Haha, ja det kanske blir lite att kasta sten. Men du har rätt överlag, det här att sätta sig själv i ett fack ser vi överlag mindre av idag. Jag är i ett straight förhållande och kan nog inte bli kär i en kille. Däremot så kan jag definitivt bli tänd rent sexuellt av kukar och snygga manskroppar. Har som slutat kalla mig för något utan jag är den jag är. :)
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
I Köpenhamn kommer en möjlighet: Cityswingers 2 har lagt ut eventet ”Fredags onani” den 10 januari mellan kl 13 och kl 15, avsett för alla intresserade, dvs båda könen.
 
  • Gilla
Reactions: jm

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Skulle vara jäkligt häftigt med en runkklubb. Få se massa kåta kukar som runkas. Skulle vara nice att se en riktigt lång och grov kuk igen. Har runkat med en som hade en kuk på 20-21cm vid ett tillfälle. Men hade vart så jäkla nice att få se en riktigt stor kuk irl
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
I Stockholm skulle man ju kunna bestämma en tid och träffas på T.ex. Blue Vision.

På US, nere på Cruisingytan, finns 2-3 större låsbara bås där man kan vara 3-5 personer. Ingår Tv med halvhyggligt filmutbud. Tar vi med oss pannlampa och personlig lekutrustning borde det vara lätt ordnat. PM'a för intresse.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
På US, nere på Cruisingytan, finns 2-3 större låsbara bås där man kan vara 3-5 personer. Ingår Tv med halvhyggligt filmutbud. Tar vi med oss pannlampa och personlig lekutrustning borde det vara lätt ordnat. PM'a för intresse.

Shit vad jag hade viljat va med på det. Lätt hade jag suttit på knä i mitten av en runkcirkel i ett privat bås i mörkret... :sneaky:
 
Last edited:

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, man runkade mycket med polare i puberteten utan att det ansågs bögigt. En underbar tid......

Har skrivit liknande i andra trådar men i och med att så många öppet är bögar nu för tiden är medvetenheten om homosex större; förr var bögar osynliga och kopplades ihop med femininitet, ointresse för sport och allmänt udda beteende så var man "vanlig" uppfattades man inte som bög och då blev inte heller samrunkande ihopkopplat med bögerier.

Var på us inatt och det var några som var i farten vid olika tillfällen men som vanligt ägnades större delen av tiden åt vandrande runt runt i lokalerna.
 
Toppen