Runkställen i Stockholm

Status
Stängd för vidare inlägg.

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Alla som går på sådana ställen månar om diskretion. Igenkännande på andra ställen sker inte, ofta är det lätt att snabbt smita in och ut. De flesta människor är mindre observanta än man tror, alltför många går omkring på stan med blicken stint i mobiltelefonen, riskerande att bli påkörda av bilister på väg till porrbio.
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Börjar bli rejält kåt på att ta sig till Blue Vision och runka.

Någon som vill hänga på? I em? Imorgon kväll eller torsdag em?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Torsdag 16 mars kommer ett par till Manhattan som vill ha bukkake. Så alla runksugna kan gå dit och sedan göra en härlig kvinna extra kåt genom att spruta sperman över henne.

Vid 21-tiden ikväll!

Blev det någon historia att berätta om det här? :)
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Säkert, men jag hade själv inte möjlighet att gå dit då.
Synd för det är ett seriöst par och man vill ju gärna kunna leverera.
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Kommer att vara på Blue Vision i eftermiddag, typ från 12:30 och behöver verkligen en porrig och snuskig runksession.

Fler får gärna joina!
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Jag ses gärna och runkar tillsammans med andra! Gillar att andra ser på när jag runkar och att få sällskap av andra runkare är trevligt. Vardagar dagtid inne i stan funkar ofta bra, exempelvis på porrbio. Ute i det fria kan också funka med lite planering. Har någon tillgång till en bastu så vore det förstås intressant!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag ses gärna och runkar tillsammans med andra! Gillar att andra ser på när jag runkar och att få sällskap av andra runkare är trevligt. Vardagar dagtid inne i stan funkar ofta bra, exempelvis på porrbio. Ute i det fria kan också funka med lite planering. Har någon tillgång till en bastu så vore det förstås intressant!

Ses gärna förmiddag eller tidig lunch på filmklubb i city.
/ Indulgence
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Texas och Bronx har stängt, troligen efter en inspektion av brandmyndigheterna. De påstår att de ska öppna någon annanstans, det återstår att se. Manhattan bygger om och de ser fler gäster nu när Basement är borta. Nakenkvällarna på Manhattan är inte så nakna som de borde, så det behövs fler som vågar visa sig nakna, det kan man gott göra även när det inte är nakenkväll. Smartast är att han en (egen) handduk så att man kan välja lite. Många mer eller mindre sexiga transor går dit. Blue Vision har fortfarande ett visst renoveringsbehov, men lokalen är i sig alldeles utmärkt, dock att de saknar skåp.
 

ollon112

Medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vart på Manhattan en gång. Massa inviter men vågade inte då. Var ung och blyg. När är det bra om att ta sig dig om man vill runka öppet med många i salongen?
 

kjelle runkis

Medlem
Ålder
67
Kön
Man
Tycker MH har blivit bättre, uppfräschat till viss del och ofta ganska mycket folk, dessutom finns möjlighet att träffa/se par ibland, livar ju alltid upp lite
 

RobbeK

Medlem
Ålder
43
Kön
Man
Tycker MH har blivit bättre, uppfräschat till viss del och ofta ganska mycket folk, dessutom finns möjlighet att träffa/se par ibland, livar ju alltid upp lite
Med MH menar du Manhattan? Har aldrig varit där. Har erfarenhet av Blue Vision dock vill uppleva andra ställen också
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen