Södra Dalarna.

Quandor6

Ny medlem
Kön
Man
Hej!
Jag är ny på området killsex men är riktigt nyfiken. I yngre tonåren testade jag att suga en kuk men det är så länge sedan så jag har glömt den känslan. Jag är sambo så ev träff måste vara vår hemlighet. Finns i Smedjebacken och pendlar dagligen till Västerås.
Jag söker dig som vill inviga mig i den härlighet som kan uppstå mellan två killar. Vi kanske börjar med lite chattväxling här och ser hur det leder oss framåt mot en träff ute i det fria.
Jag är lite lagom rund om magen och har normal utrustning mellan benen som är rakad. Hår på bröstet finns det gott om men skallen är snaggad. Ser mig inte som bi eller homo utan mer som en osäker heteokille.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Var modig, utforska dig själv. Vår värld har bestämt inte hur vi skall vara. Och dom har fel. Om jag vill smeka/suga en kuk så är det upp till mig. När jag var ung så hade jag en polare som jag brukade tältade med. Vi var ofta nakna när vi badade i bäcken.
Vi ibland smekte varandra, och även sög varandra. Vi såg inga problem med det, annat att vi var bra vännder. Vi var unga, men jag såg när han första gången. Att suga en kuk eller slicka en fitta är ingen skillnad, annat än scocial sak.
 

dunderobrak

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag brukar uppehålla mig i södra Dalarna och är lika nyfiken som dig på detsamma. Ska säkerligen dit i år igen ett menpar dagar på semestern v28-31 nån gång
 
Toppen