Saker att onanera med...

  • Thread starter rebiz - vill inte vara med
  • Startdatum
R

rebiz - vill inte vara med

Gäst
Hejsan!
Jag skulle vilja veta vad just du onanerar med och om du kan ge ett tips, tack!
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Såg på den manliga sidan att många killar har experimenterat med hemmagjorda sexleksaker…hur är det med er tjejer?
Har ni pysslat ihop någon skön leksak någon gång? Eller vad brukar ni använda när ni onanerar?;)
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Här får man ha lite fantasi ibland
Men normalt har jag ju mina dildosar, olika storlekar och modeller:)
Övriga saker som fått åka in i fittan eller röven:
Flaskor av olika modeller
Olika verktyg, skruvmejsel, hammare, även satt dildo på elverktyg tex borrmaskin, tigersåg och haft det som sexmaskin. Sjukt Nice.
Olika möbler, som tex ibland ha en del som sticker upp lite. Sänggavlar kan det vara ibland eller stolar kan det sitta en knopp på armstöd.
Växelspak
Dragkrok, lite krånglig pga det är lite ont om plats mellan bil o krok.
Skaftet på hårborste
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Här får man ha lite fantasi ibland
Men normalt har jag ju mina dildosar, olika storlekar och modeller:)
Övriga saker som fått åka in i fittan eller röven:
Flaskor av olika modeller
Olika verktyg, skruvmejsel, hammare, även satt dildo på elverktyg tex borrmaskin, tigersåg och haft det som sexmaskin. Sjukt Nice.
Olika möbler, som tex ibland ha en del som sticker upp lite. Sänggavlar kan det vara ibland eller stolar kan det sitta en knopp på armstöd.
Växelspak
Dragkrok, lite krånglig pga det är lite ont om plats mellan bil o krok.
Skaftet på hårborste
Härligt att du är så öppen med vad du gör och gillar
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Förutom sexleksaker på äldre dagar så har man ju provat diverse grönsaker och även korvar. I kondom då förstås.

Sen gnida sig mot kuddar och annat har ju också varit en grej. Hade en parfymflaska i glas när jag var yngre som var fantastisk. Rundad topp när locket var på och som vågig, en av mina "dildosar" innan jag flyttade hemifrån och kunde köpa riktiga saker.
 

EnEuro

Aktiv medlem
Förutom sexleksaker på äldre dagar så har man ju provat diverse grönsaker och även korvar. I kondom då förstås.

Sen gnida sig mot kuddar och annat har ju också varit en grej. Hade en parfymflaska i glas när jag var yngre som var fantastisk. Rundad topp när locket var på och som vågig, en av mina "dildosar" innan jag flyttade hemifrån och kunde köpa riktiga saker.
Ja tänk vilken fantasi man hade redan då! Grönsaker, borstar, armstöd på soffor, deoflaskor (de där runda släta) osv! Numer är man bekväm och öppnar lådan bara!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ryggborsten i duschen är fortfarande skön att använda. 'Skrubba' under pungen, mellan skinkorna och på kukens undersida och ollonet med förhuden helt tillbakadragen. Gör lite ont till att börja med, men river gott!
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Testade en del olika saker i röven i min ungdom, som korv, banan, morot som jag skulpterade mm, det kanske konstigaste var handtaget på en gammal potatisstöt med svarvat trähandtag, har alltid haft kondom på för säkerhetsskull samt för att få bra glid.
Nu händer det att jag ritar upp och gör dildos med min 3d-skrivare, oanade möjligheter :). Använder även den för att göra kukringar.
 
Toppen