Sann historia. På Mallorca med min flickvän och hennes lillsyrra 1991

nippler

Medlem
Kön
Man
Det här har hänt på riktigt men jag lägger ändå in det under noveller eftersom det blev för långt, tyckte jag, att lägga in ett vanligt forum. Eftersom det är 15 år sedan så har säkert min hjärna kryddat innehållet lite men allt sakinnehåll som jag beskriver har dock hänt.

Jag, min dåvarande flickvän och hennes lillasyster åkte 1991 till Alcudia på Mallorca. Jag var då 20, flickvännen var 19 år och lillsyrran 18 år. Vi bodde i lägenhetshotell med ett sovrum och ett stort rum som var både kök och vardagsrum med bäddsoffa som extrasäng. Min flickväns lillsyrra följde med oss för att hon gärna ville åka på solsemester men inte fick någon kompis med sig. Redan efter första natten klagade lillsyrran på att det var för ljust i vardagsrummet och att det hördes för mycket ljud från gården. ”Vi får väl turas om att sova där” sade min flickvän och så var det inte mera snack om det.

Andra kvällen deltog vi som präktiga turister bör i hotellets grillmiddag där det naturligtvis också serverades Sangria. Vi hade skoj och blev lite fnittriga. Det var spännande för lillsyrran att få sitta och smutta på lite Sangria. Hon var ju ovan med sånt. Vi var helt måttliga och ingen var på något sätt full. I något skede av kvällen ville jag gå en tur och sträcka på benen och få friskt luft. Jag gick runt kvarteret och kom förbi en restaurang. Jag såg då två ”äldre” tjejer (dom var säkert i min nuvarande ålder ca 35 – men då tyckte jag dom var ”äldre”) som vinkade åt mig och skrattade. Jag skrattade tillbaka och gick vidare men nyfiken som jag var gick jag förbi en gång till. Denna gång höjde en av tjejerna glaset och skålade mot mig och vinkade åt mig samtidigt som särade lite på benen så att jag såg hennes vita trosor lysa under kjolen. Jag blev helt förvånad, skrattade och gick därifrån. Jag märkte när jag gick att jag blivit pirrig och darrig i hela kroppen och kåt – förstås...

När jag kom tillbaka till bordet berättade jag att nästan blivit bortrövad av några ”gamla käringar”. Vi skrattade och satt en stund till och pratade och skrattade och drack lite Sangria.

Efter en stund tyckte vi dock att det var dags att gå och vi tog oss över innergården förbi poolen till vårt hotellrum. Det var vamt och alla ville ta en dusch. Pirrig som jag fortfarande var ville jag göra det lite mera spännande. I halvmörkret klädde jag av mig med ryggen åt flickorna som satt i soffan. Flickvännen undrade om jag tänkte strippa för dem. Jag svarade, ”nej men inte behöver vi väl gå omkring och gömma oss för varandra”, om det är ok? ”Inte bryr jag mig”, svarade hennes lillsyrra och skrattade. ”Nä, så mycket har du inte att se”, skrattade min flickvän.

Jag gick i duschen och kom sval och skön ut därifrån medan jag torkade mig. Min flickvän började samtidigt klä av sig och när lillsyrran såg oss båda nakna utbrast hon: ”så ni ser ut!” Vi hade nämligen rakat och ansat håret och lämnat likadana små trianglar av hår kvar. Vi hade dessutom gått ett antal gånger i solarium förrän vi åkte så det lilla hår som fanns hade blivit ännu ljusare än det normalt var. ”Vi är semesterfina”, sade min flickvän och skrattade och försvann in i duschen. Jag tog en öl och bjöd hennes lillsyrra på ett glas cider och gick och satte mig i soffan mittemot henne. Hon verkade verkligen inte bry sig fast jag var naken med handduken lätt över ena benet. Det var fortfarande halvdunkelt i rummet. Jag var pirrig i kroppen och kände att kuken inte var helt slapp men hade ändå inte på något sätt stånd. Vi satt och pratade medan min flickvän duschade och när hon kom ut steg lillsyrran upp och började klä av sig. Jag kunde inte låta bli att reta henne när hon tagit av sig sitt linne och undrade varför hon har bh på när hon har sådär små bröst. Hon tog av bh:n och satte händerna på brösten: ”dom blir nog större än, vänta bara”. Nå knappast sa min flickvän. Inte har mina heller blivit just något större. ”Små bröst är snygga”, sade jag. Jag såg att lillsyrran hade likadana bröst som min flickvän med små ljusa bröstvårtor. När lillsyrran skulle ta av sig trosorna svängde hon halvt bort sig. Jag skymtade att hon hade en tunn ljus hårtufs på musen innan hon försvann in i badrummet. Jag minns att det kändes spännande och roligt med nakenheten. Det kändes coolt och naturligt att vi tagit det där ”nakenbeslutet”. Jag var kåt, visst men gentemot flickvännens lillsyrra kände jag ingen kåthet utan endast att det var roligt.

Medan lillsyrran duschade satt jag och flickvännen och smekte och kysste varandra och då fick jag naturligtvis världens stånd. När hon kom ut från duschen med handduken runt sig och såg vad vi gjorde ropade hon ”och vad händer här då?!” Nu märkte jag att hon såg på min ståkuk men vi bara skrattade. Hon släppte handduken borta vid köksbordet och drog på ett par rena vita bomullstrosor och kom och satte sig i soffan utan att klä något mera på sig. Vi satt ännu en stund och pratade och jag minns att dom båda bestämde sig för att sola toppless resten av veckan. Jag berömde deras snygga små bröst och sade att jag får väl vakta att ingen kidnappar dom.

Efter en stund frågade lillsyrran plötsligt om hon fick sova i dubbelsängen inatt. Ok, sade min flickvän, ”jag kan sova på soffan”. Nånej, sade jag, ”jag sover på soffan” – samtidigt som jag tänkte att dit for den nattens knull... Vi kanske ryms alla i dubbelsängen sade min flickvän och så blev det. Vi gick alla tre och borstade tänderna. ”Jag behöver kissa” sade jag. ”Pissa du bara” sade min flickvän, ”bara jag får hålla i”. Hon ville ofta hålla i och styra när jag kissade också hemma. Lillsyrran skrattade och skakade på huvudet när hon såg hur min flickvän höll i min kuk och styrde strålen rätt. Efteråt sköljde hon av den under kranen och torkade den. Den var halvhård och jag kämpade för att inte få praktstånd.

När vi kom från badrummet hade lillsyrran redan hoppat under lakanet. Jag hamnade i mitten där skarven fanns men klagade inte. När vi väl var i säng sade min flickvän till lillsyrran ”sov nu du”. ”Jag sover nästan redan” svarade hon och svängde ryggen till. Genast dök min flickvän ner under det tunna lakanet och tog min kuk i munnen. Jag såg skuggorna av vad hon gjorde då ljuset från gatubelysningen trängde in mellan gardinerna. Jag försökte vara tyst och stilla men det gick inte så bra. Efter en stund märkte jag att lillsyrran svängde sig på rygg och svängde huvudet åt vårt håll. Jag vågade inte svänga på huvudet för att kolla om hon hade ögonen öppna men jag såg i ögonvrån att det tunna vita lakanet åkat ner och att gatubelysningen föll på hennes bara små bröst. Att veta att hon antagligen tittade gjorde att det nästan gick för mig så jag viskade ”stopp” åt min flickvän, satte mig upp och lade istället ner henne på rygg. Jag drog bort lakanet och började kyssa henne överallt medan jag sakta rörde mig neråt.

Till sist nådde jag hennes blöta mus och slickade längs kanterna på hennes blygdläppar. Hon stönade lätt när jag smakade på hennes safter. Lillsyrran låg blickstilla fortfarande. Jag särade lätt på blygdläpparna med mina tummar och började lätt slicka hennes klitta. Min flickvän andades tyngre och tyngre och jag märkte hur hon desperat försökte vara tyst och stilla. Med några långa flås och utandningar gick det för henne och jag gav henne genast en orgasm till. Så svängde jag henne på sida, vänd mot lillsyrran och lade mig bakom henne och nu kunde jag se att lillsyrran hade ögonen fast men att hennes hand rörde sig sakta under lakanet mellan benen. Jag och min flickvän knullade en stund i skedställning innan hon svängde sig på rygg och vi fortsatte så. Nu såg jag hur lillsyrran tydligt låg och pillade och smekte sig. Ganska snart kände jag att det går för mig och drog ut kuken. Sperman sprutade över min flickvän. Jag knyckte mig när jag såg att några droppar landade på hennes lillsyrra också. Hon hoppade till lite men forsatte att smeka sig medan jag lutade framåt lade mig ner på min flickvän och pustade ut. Medan vi kysstes hörde vi hur lillsyrran andades tungt och flåsade ut och knyckte till när det gick för henne.

Alla låg tysta en stund och nästan stilla på rygg bredvid varandra. Till slut viskade jag åt min flickvän: ”var det skönt?” ”Mmmm, jo”, svarade min flickvän och hennes lillsyrra samtidigt. Då skrattade vi alla. ”Så det stör inte om vi har sex”? Frågade min flickvän av sin lillsyrra. Nä, svarade hon, det är ok. Desto mera pratade vi inte utan somnade ganska snabbt.

Nästa morgon satt jag och min flickvän nakna efter duschen vid frukostbordet. Lillsyrran hade igen ett par vita bomullstrosor på sig men inget mera. Då pratade vi lite mera om sex och att onanera. Flickvännen och syrran berättade att dom nog hört varandra också hemma. ”Hur ofta runkar du då”, frågade plötsligt lillsyrran mig. ”Ganska ofta”, svarade jag bara. ”Hur gör du då”, fortsatte hon. Jag minns att jag då för första gången kände mig lite blyg och svarade: ”nå jag drar väl upp och ner” och skrattade. Får jag se då? frågade hon. ”Come on”! Sade jag, ska jag börja visa hur jag runkar? ”du såg ju mig igår kväll, skrattade hon. Jag tittade på min flickvän och hon skrattade och sade att ”visa på nu bara”. Jag kände mig först blyg och drack upp det sista av apelsinjuicen. Sedan skuffade jag stolen bakåt och tog tag i kuken som nog var halvhård igen... och började runka. Jag slöt ögonen och runkade en stund. När jag öppnade ögonen såg jag att både min flickvän och hennes lillsyrra satt och smekte sig. Min flickvän var ju naken så jag såg hur hon lekte med sitt långfinger kring klittan. Lillsyrrans hand rörde sig i hennes vita trosor. Efter en stund gick det för mig och medan sperman rann ner för min hand gick det för min flickvän också. Hennes lillsyrra slutade smeka sig. ”Inte vill jag fortsätta om ni är klara” skrattade hon och drog ut handen från trosorna. Jag såg att hennes fingrar var våta och hon satte handen mellan benen utanpå trosorna och klämde till och sade ”mmmm”. När hon tog bort handen särade hon på benen lite och jag såg att det vita tyget var blött.

Resten av veckan knullade jag och min flickvän ofta medan lillsyrran tittade. Vi onanerade alla samtidigt i sängen. Lillsyrran gillade att titta. Vi höll oss till det. Det var en helt otrolig semester och jag tror att om jag gjort misstaget att jag skulle ha försökt knulla med min flickväns lillsyrra så skulle det ha förstört det roliga. Hon låg där och tittade och onanerade medan vi knullade. Hon började också ta av sig trosorna och gå naken. Det var som om vi var i en annan värld. Vi var öppna, hade roligt och höll oss till det som vi tyckte var ok. Det mesta hon gjorde var att hon en gång när det gick för mig i min flickväns mun också smakade på min sperma försiktigt med ena fingret. Hon gillade det inte. Det sprack fem år senare mellan mig och flickvännen och jag är idag gift och har barn. Vi är fortfarande helt ok vänner fast vi inte har just någon kontakt. Hennes lillsyrra hittade en kille och har idag två barn. Vi ses inte heller så ofta men brukar skratta åt det som hände dom få gånger vi ses.
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt minne för dig,blev ordentligt kåt av att läsa den.Har själv haft sex i samma rum som min frus syster och man men det är en annan story.
 
Toppen