Sensuell filmsnutt

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
t o m jag gillade den...

men han r polare med Rocco, så se upp med klipp med honom

(han var desutom med i Baise-moi ingen snäll film...jaja, sidospår)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
t o m jag gillade den...

men han r polare med Rocco, så se upp med klipp med honom

(han var desutom med i Baise-moi ingen snäll film...jaja, sidospår)

Vem är Rocco och varför skall man se upp med klipp med honom:sleep:

Rocco Siffredi
det r en kille som gillar att var hårdhänt med kvinnor & tar hellre köksingången än den vanliga vägen med sin 23cm långa...

Roccos officiella sajt ingen kille jag skulle satsa mina pengar på om jag ville se en mjuk & romantisk porrfilm
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Men helvete! Det här såg ju precis ut som när jag och min ex-sambo knullade! Exkat lika passionerat och bestämt och uppkåtande och svårt att hålla sig från att stöna/gny för att det är så in i helvete skönt! Åh fy fan vad jag saknar honom nu! :´( Älskar sättet han höll fast mig på med sina starka armar, han höll mig hårt och tätt mot sig själv och småjuckade i mig eller lät mig röra mig över kuken med underdelen medan hela min överkropp satt fast tätt tätt mot honom! De gör en liknande grej 4 min in i filmen! Så.......jävla........sexigt!
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Passionerat sex

Publicerade denna i en annan tråd, men tycker den är så bra att den passar även här :)
Är nyfiken på vad andra tycker?

OMG!

Den var så bra att jag tycker att man borde använda den som instruktionsfilm i skolorna! Otroligt passionerad och "ärlig" liksom. Dessutom ÄLSKAR jag hur de låter, jag njuter i fulla drag av att höra dem njuta! Det finns nog inget som är så avtändande som porrstön så även ljudet är välsignat i den här filmen.

TACK för att du postade:D
 
Toppen