Seriöst!!!

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Jag klickar på "Inkorg" och får upp ett val där jag kan klicka på "konversation" med en "mave" som jag inte har minsta intresse av???
Noll information - noll intresse!
Vad är meningen med länken "Inkorg"?
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
PS! Jag klickar självklart inte på "Inkorg" helt random - Jag klickar på "Inkorg" när jag ser en röd markering med en siffra ...
I fallet som jag beskriver ovan, klickar jag på "Inkorg" och får upp ett fönster där jag kan välja "Konversation" - när jag klickade på Konversation hände ingenting... Jag undrar varför?
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Klickar på på inkorg när det INTE står någon röd siffra, kommer jag till sidan där jag kan se alla mina PM jag fått, vilket i sig inte är många.. Men håller jag bara musen över, rullar det upp en "gardin" där du kan klicka på rubriken på det senaste PM:et du har fått, och från vem det är. Antar att det är en form av snabb översikt.
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Tack Purj0 (y)
Nu ser jag tre olika alternativ -
1. Håll musen över...
2. Klicka...
3. Dubbelklicka...
Är det verkligen bara jag som vill ha koll - men fattar noll?
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Inget att tacka för.. Bara kul att kunna hjälpa till..
Klart man vill ha koll hur saker och ting funkar. Men kan inte riktigt förklara det bättre än jag gjorde, eller så får jag prova när jag är pigg och helt nykter kanske? :cool::D
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Nu funkar uppenbarligen min Inkorg! Vet inte varför den inte funkade tidigare - men nu funkar den - over the Edge ;):p:)
 
Toppen