Skön fantasi

N

Nishiki

Gäst
Jag och min kollega


Min kollega från jobbet hade bjudit hem mig på middag, kl 18 närmare bestämt. Jag hade köpt ett par fina rosor till henne som en liten gåva. När jag väl är utanför så plingar jag på dörren. Hon öppnar - och där står hon i en svart sexig kort klänning med spets och svarta strumpbyxor. Sminket framhäver hennes blå ögon. Hon ber mig stiga in, tackar för rosorna och ger mig en kram å en kyss på kinden. Jag hänger av mig jackan å skorna i tamburen. Hon har hällt upp en liten välkomstdrink innan maten, och sen bjuds det på oxfilé, en god sallad och ett gott rött vin till. Vi sitter å pratar om allt möjligt ditt å datt. Jag sträcker mig efter lite mera vin och hon tänker samma sak som jag, så våra händer rör vid varandra, våra blickar möts och vi tittar på varandra en stund - vi vet båda vad detta betyder. Vi har känt varandra länge och vi tycker om varandra men har inte tagit steget fullt ut, så nu finns ingen återvändo. Vi kysser varandra ömt och upphetsande. Hon sätter sig på huk framför mig å knäpper upp min byxor å drar ner gylfen, drar ner mina kalsonger, greppar tag i min stenhårda bultande kuk. Hon låter sin mjuka tunga slicka i sig av försatsen innan hennes läppar sluter sig runt mitt bultande ollon. Hon börjar suga mjukt å försiktigt lite retfullt medans hon lyfter blicken å tittar på mig med sina kåta ögon. Jag stönar lätt. Jag tar tag i hennes huvud å småjuckar lite försiktigt. Vid det här laget är jag så kåt att det värker i kuken. Hon ställer sig upp å vi låter kläderna falla till golvet. Åh vilken härlig kropp hon har! Lagom stora mjuka härliga bröst som hänger lite och kroppen är härligt vackert naturligt solbrun. Jag smeker hennes härliga bröst, kysser henne mjukt, tar tag i hennes hand och leder henne till sängen. Jag lägger henne på rygg, fortsätter kyssa henne mjukt ner mot halsen och magen ner mot ljumsken. Hon särar på sina lår och blottar sin härliga håriga fitta. Den är riktigt våt av upphetsning. Jag luktar lite på den, å den luktar ljuvligt. Jag låter tungan leta sig in mellan hennes fittaläppar, börjar slicka henne lite försiktigt, å hör henne gny av kåthet. "Mmm, slicka mig ordentlig" ber hon mig. Precis innan det går för henne ber hon mig sluta och sätter sig grensle över mig, tar tag i min hårda savande kuk, låter den nosa på fittan lite innan hon sänker sig över den. Mmm så skönt att känna hur den glider in i den varma våta håriga fittan. Hon börjar rida mig långsamt, om än allt snabbare. Hon är riktigt våt nu å jag känner hur det rinner saft utefter kukskaftet. Hon slår av på takten lite och rider mig retfullt långsamt. Hon drar sig ur, greppar tag i kuken å slickar i sig sin kåtsaft innan hon ställer sig på alla fyra. Hon svankar ordentligt så att fittan blottas. Jag ställer mig bakom henne och smeker hennes fitta innan jag låter ett par fingrar smeka fittan invändigt en stund. Jag smakar på hennes fittsafter, smeker hennes läckra höfter, tar tag i kuken å låter den nosa lite på den våta håriga fittan innan jag låter den glida in sakta. Så härligt skönt att känna hur hennes varma håriga och blöta fitta sluter sig runt min bultande kuk. Jag börjar röra mig sakta med långa mjuka drag in å ut i hennes sköte. Hon gnyr lätt av välbehag. Jag stöter kuken allt hårdare i henne och hon stönar allt högre. "Mmm, åh, knulla mig hårt, mmm så skönt att känna din kuk i mig!". Jag drar mig ur efter ett tag och låter henne suga min kuk. Mmm - hon suger så skönt. Jag lägger ner henne på rygg och ber henne dra upp benen å sära på dom. Jag slickar hennes sköna fitta så hon nästan kommer. Då trycker jag in kuken hårt och knullar henne. Mmm, hon är så skön. "Mmm, slicka min fitta nu", ber hon mig, och jag är inte sen att lyda. Jag slickar hennes fitta länge å väl. Den riktigt dryper av härliga fittsafter. Hon börjar närma sig klimax, å jag riktigt känner hur hon börjar krampa å jucka emot, å sen kommer hon i en långdragen orgasm. När hon är klar greppar hon tag om min kuk å slickar å suger som besatt. Jag exploderar i en skön orgasm, å hon låter mig komma i hennes mun. Hon suger ur den till sista droppen. Hon ler så där härligt å glittrar med sina blå ögon. Vi sjunker ner bredvid varandra efteråt å somnar…
 
Toppen