Spännande fast pinsamt!

Utomhussprut

Ny medlem
Ålder
61
Kön
Man
Det här hände för 2 år sedan i Linköping. Min dåvarande kvinna och jag var ute och promenerade i solen utmed Stångån. Jag hade bara en svart t-shirt och ett par kortbyxor på mig. När gått en bit så sa min kvinna till mig att sätta mig ner på en parkbänk. Hon drog ner kortbyxorna och började frenetiskt att runka mig. Det kändes spännande och upphetsande och det dröjde inte länge innan jag kände att det snart skulle gå för mig. Hon tittade sig omkring innan hon slutade att runka för ett tag. Hon sa då till mig att fortsätta själv, men att jag var tvungen att sluta precis när det skulle gå för mig för att sedan återuppta runkandet.

Efter 10 minuter såg jag en tjej med en hund som hastigt närmade sig oss. Jag försökte dra upp kortbyxorna, men min tjej envisades med att jag skulle fortsätta. Jag kände mig dum och kunde inte. Då tog hon saken i egna händer och runkade tills det nästan gick för mig igen, sen slutade hon åter.

När tjejen kanske var 25 meter från oss så började hon åter att runka mig, men denna gång tills det gick för mig och det kom säkert 8-9 kaskader rakt upp på min svarta t-shirt. När hon var klar så slet jag hastigt upp mina kortbyxor och tjejen med hunden kanske bara var 5 meter ifrån oss då. Hon tittade på min svarta t-shirt och log, själv rodnade jag oerhört mycket.

Det var otroligt upphetsande och vi gjorde så flera gånger efter detta. Lärde mig så småningom att älska det.........
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Oj, att sånt kan hända vid Stångån. färats den sträckan otalet gånger till fots och andra färdsätt och inte tänkt att såna trevligheter kan ske där. Ganska mycket bebyggelse runtomkring också. Kul att du hade så skönt :)
 

Vickeliten

Ny medlem
Ålder
68
Kön
Man
Det hände förra året på Saltholmens nakenbad. Jag satt lite avskilt och smårunkade. Då kom det en äldre dam och undrade vad jag hade för mig. Jag trodde hon skulle polisanmäla mig. Men hon sa: Jag vill också se! Hon tvingade mig att runka med sprut fyra gånger och filmade mig hela tiden. Hoppas hon inte lägger ut filmen på internet. Innan hon gick ville hon att vi skulle ha en 69:a. Hon var rakad så jag fick inget hår på munnen.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Min väninna och jag hade plockat upp en något yngre kille från krogen när vi började hetsa honom att visa snoppen för oss lite snabbt. Slutade med att han sprutade nästan så fort han greppat den
Busigt...skulle kännas lite pinsamt..men ändå upphetsande att "komma för tidigt".. framför två läckra kvinnor..
 
B

ballroomblitz

Gäst
Skulle gärna visa mig naken för två härliga kvinnor som verkligen vill se mig naken.
 
Toppen