Sprutande dildo

• Thread starter Deleted member 71436
  • Startdatum
D

Deleted member 71436

Gäst
Någon som har testat en sprutande dildo? Sitter och kollar på joyland på en som heter ”Loadz, Vibrating squrting dildo” som är fjärrstyrd och går att fylla med ”låtsas sperma” och så kan man få den att spruta när man vill!
Väldigt nyfiken på hur det känns att få en sats i röven så undrar om det är värt att testa en sån!

D

Deleted member 72187

Gäst
En kille jag träffade hade en sprutande dildo.
Han älskade när man sprutade i munnen på honom. Då kom han direkt
i ett skönt sprut. Dildon hade precis samma effekt!

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Provade lite med den nu, var ensam hemma, både med vatten och låtsassperma, vatten va inga problem med sprutet, men med sperman fick ja inte till det med.men..... det kommer, och som ni vet, övning ger färdighet. O ja, ja va tvungen att suga på den. Ska bli spännande att se va frun tycker om den.

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Har provat den lite mera, även med frun, men den va ingen höjdare, men den va skön att få i sig tyckte hon i alla fall. Men fakesperman va en trevlig grej, hade ett par timmar själv, så ja lät flaskab spruta ner mig i bpde mun och ansikte, det köndes porrigt. Vörsta bukakkesexet.

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Har provat den lite mera, även med frun, men den va ingen höjdare, men den va skön att få i sig tyckte hon i alla fall. Men fakesperman va en trevlig grej, hade ett par timmar själv, så ja lät flaskab spruta ner mig i bpde mun och ansikte, det köndes porrigt. Vörsta bukakkesexet.
Sååå mysigt

Toppen