Hur många går till Storkyrkobadet?

Kön
Man
Storkyrkobadet i Stockholm, är en liten men trevlig bastu och badanläggning i gamla lokaler.
Besökarna där är killar/män med varierade kroppar och snoppar och att få gå runt
precis som man är, småfet eller helrakad, utan att nån glor är ju skönt.:)
Sen blir man också bjuden på fika.
Hur många av er brukar gå dit?
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Jag! så ofta jag kan och när jag är hemma i Sthlm Är verkligen ett av sthlms bästa bad! Alla borde testa o gå dit ! Mycket spännande saker händer ibland!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Stänger för säsongen? Har inte badsäsongen just börjat? :p
 

piggis

Medlem
Kön
Man
är det någon som vet varför det är dagar för killar och dagar för tjejer?
händer det mycket roligt där? funderar på att kanske dra dit nån gång jag är i stockholm :p
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
är det någon som vet varför det är dagar för killar och dagar för tjejer?
händer det mycket roligt där? funderar på att kanske dra dit nån gång jag är i stockholm :p
Kollla in www.storkyrkobadet.se Tisdag, fredag söndag herrar men nu då stängt kanske vi ska testa ett annat bad istället ? Centralbadet är det öppet tro?
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
är det någon som vet varför det är dagar för killar och dagar för tjejer?
händer det mycket roligt där? funderar på att kanske dra dit nån gång jag är i stockholm :p
Kollla in www.storkyrkobadet.se Tisdag, fredag söndag herrar men nu då stängt kanske vi ska testa ett annat bad istället ? Centralbadet är det öppet tro?

Är inte centralbadet fortfarande stängt för renovering? Sedan snart ett år eller så....:(
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
är det någon som vet varför det är dagar för killar och dagar för tjejer?
händer det mycket roligt där? funderar på att kanske dra dit nån gång jag är i stockholm :p
Kollla in www.storkyrkobadet.se Tisdag, fredag söndag herrar men nu då stängt kanske vi ska testa ett annat bad istället ? Centralbadet är det öppet tro?

Är inte centralbadet fortfarande stängt för renovering? Sedan snart ett år eller så....:(
NEJ DET ÄR ÖPPET! även Storkyrko tror jag Dags för lite bastubus killar!
 
Toppen