Hur många går till Storkyrkobadet?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ngn liten tendens till bus...... :oops: Kolla på ngn annans kuk eller visa din egen så där lagom övertydligt.. :p


Eller bara ett seriöst old-school bastubad??

/ I
 
D

Deleted member 66922

Gäst
Hur ser det ut på Storkyrkobadet idag? Var där för ett par år sedan på snabbvisit, men inget speciellt hände då. :( Ser dock att de gjort om hemsidan, så föreningen som driver badet verkar iaf aktiva! Har dock för mig att jag läste i någon tråd här att de blivit mycket striktare med att hålla koll på att personer inte snuskar sig. Stämmer detta? :/
 

Atterbom

Aktiv medlem
Kön
Man
Gå till Stokyrkobadet, bätte , mysigare och skönare stämning där. Allt är ej så uppenbart där och gör det mer spännande. Texas tror jag är lute to much för många!
 

Anewworld1977

Medlem
Ålder
46
Kön
Man
Känner fortfarande inte att jag fått en bild av hur det är på badet. Är det några speciella koder? Rinkarna folk öppet? Kan man gå omkring naken? Är det ok att titta? Ingen som kan berätta?
 

Atterbom

Aktiv medlem
Kön
Man
Gå dit får du se Olika beroende på vilka som är där. Det runkas i bastu o duschar o bassäng om tillfälle passar Alla är nakna Bara män Blandad ålder Stänger när skolorna slutar Betala kontant 60 kr
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Möttes av denna text på hemsidan.

NU är badet STÄNGT i ca 2 år för renovering så inget bad före 2021
Vi meddelar här på sidan när det öppnar !(n)
 

Atterbom

Aktiv medlem
Kön
Man
Eventuellt kommer badet att öppna i år!
Håll koll på Storkyrkobadets hemsida. Finns även två FB grupper Storkyrkobadet med info.
Centralbadet inte som förr, dyrt , hårda regler många vakter då de förut far rätt stökigt där. Van.iga simhallar med bastu kan va trevligt det med på vissa tider. Tex Eriksdalsbadet, GiH badet och Kronobergsbadet. Nån som har fler tips?
 

Mikael19

Medlem
Ålder
27
Kön
Man
Okej spännande! Hur är upplevelsen på storkyrkobadet skulle du säga? Är det krav på att vara naken? Är det vanligt folk där också? Osv.

Vilket av Eriksdalsbadet, GIH Badet och Kronobergsbadet är bäst? Är nybörjare inom detta.
 

Atterbom

Aktiv medlem
Kön
Man
nyfiken på storkyrkbadet, eller bra bastu på nåt gym centralt.
Storkyrko var väldigt bra tills de stängde 2019 för renovering. Sen kom pandemin och allt stod still och blivit uppskjutet. Förhoppningsvis öppnar de i vår.
Annars kan du testa badhus Eriksdalsbadet, GiH eller Kronobergsbadet .
Var diskret och håll ögonen öppna!
 
Toppen