Strap-on - träna för att kunna ta emot.

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Ligger just nu med en rätt biffig buttplug inkörd av en alldeles speciell anledning.
Jag och Fragolina har tagit upp en riktig trevlig lek igen, nämligen att hon sätter på mig i baken med en strap-on.
Vi har skaffat en variant med så kallad vac-u-loc, vilket gör att den går att bygga efter behag. Det finns olika storlekar av dildos att fästa på både in- och utsidan. Hon kan välja om hon vill ha inåt-delen i fittan eller i stjärten.
Den främre är just nu (finns flera olika att köpa till) är en skön variant som är rätt smal i toppen och ganska - enligt mitt tycke - rätt grov i roten.
Fragolina gick igång på att få köra in den ordentligt hela vägen.
För att underlätta våra sköna strap-onlekar har Fragolina därför bett mig att varje morgon träna min bak så den blir van och mer töjbar. Precis som när man tränar en ovan kvinna att ta emot analsex.
Därav att jag nu som vanligt ligger pluggad så här på morgonen. Just nu sover hon, men ofta är hon vaken och tittar på när jag låter den glida in. Är hon vaken brukar jag knulla henne.

Varför berättar jag det här då?

Jo, jag är nyfiken på andras erfarenheter och upplevelser när det gäller kvinna som tar man med strap-on.

Dela gärna med er!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ligger just nu med en rätt biffig buttplug inkörd av en alldeles speciell anledning.
Jag och Fragolina har tagit upp en riktig trevlig lek igen, nämligen att hon sätter på mig i baken med en strap-on.
Vi har skaffat en variant med så kallad vac-u-loc, vilket gör att den går att bygga efter behag. Det finns olika storlekar av dildos att fästa på både in- och utsidan. Hon kan välja om hon vill ha inåt-delen i fittan eller i stjärten.
Den främre är just nu (finns flera olika att köpa till) är en skön variant som är rätt smal i toppen och ganska - enligt mitt tycke - rätt grov i roten.
Fragolina gick igång på att få köra in den ordentligt hela vägen.
För att underlätta våra sköna strap-onlekar har Fragolina därför bett mig att varje morgon träna min bak så den blir van och mer töjbar. Precis som när man tränar en ovan kvinna att ta emot analsex.
Därav att jag nu som vanligt ligger pluggad så här på morgonen. Just nu sover hon, men ofta är hon vaken och tittar på när jag låter den glida in. Är hon vaken brukar jag knulla henne.

Varför berättar jag det här då?

Jo, jag är nyfiken på andras erfarenheter och upplevelser när det gäller kvinna som tar man med strap-on.

Dela gärna med er!

Aha, ni är således ett par!? Grattis till det i så fall... ;)

Detta skall bli spännande att följa...

/ I
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror inte det spelar så stor roll för töjbarheten överlag om du 'tränar' varje morgon. Däremot är det ju bra att värma upp någon timme innan man ska ha något där bak. Sen givetvis kan det ju vara mentalträning att köra med plugg varje morgon. Lära sig slappna av och dylikt :)
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Det var faktiskt frugan som frågade om jag skulle vilja testa...
De som läst några av mina, delvis självupplevd noveller, förstår kanske att det inte behövdes några svåra förhandlingar.
Hon hade beställt en strapon på nätet och skulle hämta den på posten samma eftermiddag...
På kvällen visade hon mig...
Den var ju stor som en jäkla termos!!!
"Hur fan ska den få plats, hade du tänkt? " frågade jag med blandad skräck och upphetsning.
Men kärestan vet hur en slipsten ska dras, så nu kommer vår nye sängkamrat ut ur garderoben med jämna mellanrum.
Vi döpte honom till Evald.
Jag gillar min kompis! ☺
 
K

knakille

Gäst
Ligger just nu med en rätt biffig buttplug inkörd av en alldeles speciell anledning.
Jag och Fragolina har tagit upp en riktig trevlig lek igen, nämligen att hon sätter på mig i baken med en strap-on.
Vi har skaffat en variant med så kallad vac-u-loc, vilket gör att den går att bygga efter behag. Det finns olika storlekar av dildos att fästa på både in- och utsidan. Hon kan välja om hon vill ha inåt-delen i fittan eller i stjärten.
Den främre är just nu (finns flera olika att köpa till) är en skön variant som är rätt smal i toppen och ganska - enligt mitt tycke - rätt grov i roten.
Fragolina gick igång på att få köra in den ordentligt hela vägen.
För att underlätta våra sköna strap-onlekar har Fragolina därför bett mig att varje morgon träna min bak så den blir van och mer töjbar. Precis som när man tränar en ovan kvinna att ta emot analsex.
Därav att jag nu som vanligt ligger pluggad så här på morgonen. Just nu sover hon, men ofta är hon vaken och tittar på när jag låter den glida in. Är hon vaken brukar jag knulla henne.

Varför berättar jag det här då?

Jo, jag är nyfiken på andras erfarenheter och upplevelser när det gäller kvinna som tar man med strap-on.

Dela gärna med er!
Spännande, har själv funderat på liknande men vet inte riktigt om sambon skulle gilla just att ta mig :(
Men otrokigt upphetsande tanke det du skriver!
 
S

Snoozer

Gäst
Vi köpte en strap-on i somras och har mest använt den som så att JAG rider. Ombytta roller alltså. Och vansinnigt skönt....
När jag rider blir jag runkad samtidigt och första gången var spänningen och upphetsningen så hög att vid orgasm skickade jag iväg sperman i väggen bakom henne.
Tog lite tid innan jag vågade föra fram det här med strap-on men till min glädje var hon med på det.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag är avundsjuk till er män som har träffat en kvinna som förstår era anal behov.
Personligen skulle jag tycka det vore underbart att träffa en kvinna som var på samma plan, men som åxo inte bara gillade strapON,, utan gillade att ta emot.
 
S

Snoozer

Gäst
Är egentligen ganska blyg av mig så när jag bestämde mig för att skaffa en strap-on hade det varit naturligt att beställa just en SÅN grej på nätet. Men det gjorde jag inte! Istället fann jag någon sorts upphetsning i att köpa den i en butik. Ville bara inte att det skulle vara några andra kunder i butiken och att expediten skulle vara en tjej. Så blev det och jag gick fram till kassan med strap-on och glidmedel och hörde mig själv säga "tänkte prova det här". (Hade varit kul om hon svarade "vi har inga provrum"). O jag fattar inte var jag fick modet ifrån. För det där "är inte jag". Men glad att jag gjorde det.....Fantastiskt skööönt.....
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Är egentligen ganska blyg av mig så när jag bestämde mig för att skaffa en strap-on hade det varit naturligt att beställa just en SÅN grej på nätet. Men det gjorde jag inte! Istället fann jag någon sorts upphetsning i att köpa den i en butik. Ville bara inte att det skulle vara några andra kunder i butiken och att expediten skulle vara en tjej. Så blev det och jag gick fram till kassan med strap-on och glidmedel och hörde mig själv säga "tänkte prova det här". (Hade varit kul om hon svarade "vi har inga provrum"). O jag fattar inte var jag fick modet ifrån. För det där "är inte jag". Men glad att jag gjorde det.....Fantastiskt skööönt.....

Alltid bra att utmana sig själv...på alla olika nivåer ;)

Har du hunnit pröva något?
 
S

Snoozer

Gäst
Ooo ja, jag har prövat! Se tidigare i tråden, skönt att bli knullad där bak. Av en kvinna då, alltså. Har inte prövat kuk....Men man vet ju aldrig...
 
J

JethroTull

Gäst
Faaaantastiskt skönt att bli tagen av sambon när hon spänt på sig en strap-on. Den omvända känslan av att vara den som tar emot unnar jag alla män!
Första gången var förstås extra speciell, en hett efterlängtad sexupplevelse som var nåt utöver det vanliga. Kom SÅÅ hårt....och MYCKET.
 
Toppen