"Tillhyggen"....

Diskussion i 'Kvinnlig onani' startad av ArneAnka, 19 juli 2004.

1. ArneAnka

ArneAnka Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Min favoritkvinna sedan många år brukar retas lite genom att låta mej titta på när hon pillar på sej själv...och jag blir helt konsekvent lika pilsk varenda gång och kan knappt hålla tassarna borta...ibland får man inte heller röra, bara titta..

Konstigt är att storleken på det redskap som används avgör hur extra pilsk man blir...och en sak som definitivt är avgörande är hur sakta tillhygget används...

Hon har hittills använt allehanda dildos, vibratorer, ljus, underligt formade gurkor (från smala krokiga G-punktsvarianter till mega-bamsegurkor), små auberginer (avtändande färg, men kul form) och kondomförsedda, skalade (omogna) bananer och en del annat.
    Värst :oops: för undertecknad är stora gurkor...när man ser att dom fyller upp hela underlivet på henne och hon bara djupandas och flåsar av kåthet och man t o m kan se slidsammandragningarna utifrån....(det känns lite futtigt att komma dragande med "medium-size-snoppen" under/efter en sån session:D)

Oops - jag kom bort från mitt tänkta ämne..:oops:

Vilka tillhyggen använder ni? Hur? Och exakt hur knäpp är jag som gillar sånt här?:cool:

/Arne Anka

2. Guest

Guest Gäst

JAA du. Hur länge håller hon på innan ni börjar? Jag har ett förslag. T.ex. Låt henne spänna fast dig med handbojor i sängenn på stolen eller nåt annat. Sen får hon hålla på i 10-20min. DÅ DU. Då blir det nog bra ska du se. Fixa så att du bara kan sitta där o tatta på riktigt länge utan at kunna göra något annat. Det skulle jag vilja när jag fixar en tjej...:p

3. frippe99

frippe99 Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kön:
    Man
    Ja du ArneAnka.. förstår dig precis.. skulle bli extremt kåt om jag fick samma uppvisning.

4. handtralla

handtralla Medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Kön:
    Man
    Kan inte annat än att hålla med dig Arne Anka. Är frugan på det humöret så kan det bli lite vad som helst. Mestadels masagestavar och dildos. Skalad banan och gurkor har också använts. Det bästa är när hon tar sin jätte jelly dildo. 30 centimeter lång och säkert 17 centimeter i omkrets. Men ändå tycker hon det är bäst med äkta vara

storrunkan gillar detta.
  5. Njutare

Njutare Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.000
    Kön:
    Kvinna

storrunkan och Doc H gillar detta.
  6. Doc H

Doc H Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    5.699
    Kön:
    Man
    Från:
    Nordvästra Skåne
    9811217b-1b82-45b2-bae7-2cd8f169734e.jpg
    En skön klassisk vibrator kanske?

storrunkan, kåskåöm90, Jeppe-87 och 1 annan gillar detta.