Tips på leksaker

Fantiserare

Medlem
Kön
Kvinna
Är nyfiken om någon kvinna här, eller man med flickvän/fru de kan tala för, kan tipsa om sina favoritleksaker?
Alternativt leksaker/redskap som är lite annorlunda som ger en ny/unik upplevelse?
Tänker förståss huvudsakligen för solo, men parleksaker går också bra att tipsa om.

Fantiserare

Medlem
Kön
Kvinna
Jag kommer just ur ett långt förhållande, och behöver alla tips, är leksaks lös :(
Tråkigt att höra och vet att jag gjorde tråden men kan ju ge tillbaks också! Om man önskar att man hade sällskap tipsar jag om We-vibe vibratorer med appstyrning, går att länka till mikrofon så kan man ha musik i bakgrunden som styr styrkan och rytm, riktigt trevligt om man vill bara lägga sig tillbaka och känna sig omhändertagen.

Är du helt ny på sexleksaker tipsar jag allmänt om att hålla dig till 100% silicon, alternativt läsa på vad som finns i leksaken innan du köper!

Kåt_grotta

Ny medlem
Tråkigt att höra och vet att jag gjorde tråden men kan ju ge tillbaks också! Om man önskar att man hade sällskap tipsar jag om We-vibe vibratorer med appstyrning, går att länka till mikrofon så kan man ha musik i bakgrunden som styr styrkan och rytm, riktigt trevligt om man vill bara lägga sig tillbaka och känna sig omhändertagen.

Är du helt ny på sexleksaker tipsar jag allmänt om att hålla dig till 100% silicon, alternativt läsa på vad som finns i leksaken innan du köper!
Tack så jätte mycket för tipset! Jag har nu beställt en med apps styrning! Mycket spännande!

BillochBi

Aktiv medlem
Lite konstigt du inte får fler svar från dina medsystrar på forumet…
Jag försökte glädja min kvinna med lufttrycks vibratorer av typen Womanizer - men hon tyckte de krävde för mycket precision. Ingen större vän av appar heller; vi är båda lite old school. Istället är det dessa fyra som gillas:
1. Venus klitoris vibrator från Mshop. Den är liten, tyst och smidig. Kvinnan är klart centrerad kring klitoris orgasmer.
2. Lelo Smart Wand 2. Nog favoriten. Hon använder den runt klitoris förstås, men även inne i vaginan.
3. Lelo Soraya. Den ultimata rabbiten. Hon får sina kraftigaste orgasmer när hon använder den och jag antingen knullar analt eller slickar stjärthålet - det blir ju stimulans av minst tre zoner samtidigt!
4. Njoy Pure Wand. När hon vill leka med sin G-punkt. Men hon får be snällt…för jag använder den till min prostata massage!

Hoppas du hittar något du gillar!

Toppen