Tittat på när andra har sex..

Fragolina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Låt höra Fragolina, jag gillar att lyssna..


Nä men det är väl inget att skriva ngn roman om..... dels på klubb några gånger, dels i min ungdom. Hade då jobb i restaurangsvängen och en av alla mina mellanchefer umgicks jag lite löst med utanför arbetstid. Hon hade för vana att släpa med div grabbar hem, som hon satte igång med. Ibland framför ögonen på mig, iabland hade jag somnat på hennes soffa el säng och vaknade av att de var i full gång och skuffade mig vaken för att bjuda in mig. Tände dock varken på henne el hennes val av grabbs, så det blev aldrig ngt. Hade väl också föredragit att vara med på det istället för att tvingas på det. Nu låter jagsäkert skittråkig.... men jag vill ha ett ege t aktivt och medvetet val av vilka jag knullar och när.
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar verkligen att se på när andra ger sig hän i smaskig sex, om de är OK med att jag tittar. Set mycket
på klubbar och privata sex fester i mina yngre dagar. Blev då förvånad över hur många i dag
kallade milfar gillade att hetsa upp andra med sin egen "gubbe". Jag trivdes och fick mycke knulla jag också.
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Har sett live(=smygtittat) några gånger. Väldigt upphetsande! Brukar kolla på caturbate.com och på avdelningen "exhibitionistcams" är det ofta par som har sex på cam....verkliga exhibitionister som gör det för att dom gillar det...inga pengar involverade! Härligt...:p
 
Toppen