TJEJER: Är Kuken Snygg?

  • Thread starter Big Bear [kan inte läsa regler]
  • Startdatum
B

Big Bear [kan inte läsa regler]

Gäst
Till alla tjejer på forumet, tycker ni kuken är snygg?
Finns det fula eller snygga kukar?
Hur ska en perfekt kuk se ut enligt dig?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Till alla tjejer på forumet, tycker ni kuken är snygg?
Finns det fula eller snygga kukar?
Hur ska en perfekt kuk se ut enligt dig?


En slak kuk är inte vacker.

En kuk som står är vacker;)

Storleken eller formen har ingen betydelse för min del, om det är en kuk som jag bara skall titta på:love:

Om det är kuk som jag skall ha i mig får den INTE vara för stor :oops:
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Allvarligt?

Näe, jag tycker inte man kan definiera den som "snygg"! Visst den kan väcka känslor och vara tilldragande, men snygg? Näee! [:cool:]
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Allvarligt?

Näe, jag tycker inte man kan definiera den som "snygg"! Visst den kan väcka känslor och vara tilldragande, men snygg? Näee! [:cool:]

Håller med föregående, snygg är den inte, upphetsande att se på i allafall.
 

laban_82

Ny medlem
Kön
Man
Som hetrosexuell man kanske man inte riktigt kan göra rätt bedömningar, men manliga kroppar (inklusive kukar) är ju inte vackra. Kanske maskulina och så, men inte vackra.

Kvinnor är vackra.
 

Minerva

Ny medlem
Kön
Kvinna
Till alla tjejer på forumet, tycker ni kuken är snygg?
Finns det fula eller snygga kukar?
Hur ska en perfekt kuk se ut enligt dig?


Javisst finns det fula och snygga kukar!

Den perfekta kuken för mig (i mitt tycke) är relativt rak, lite grövre, normallängd och inga konstiga former, färger eller märken.
[^]

Jag är överlycklig att jag äntligen hittat en partner som har en sådan *ler* + att han är snygg rent allmänt och är väldigt älskvärd som människa.
 

Cunnilingu

Medlem
Kön
Man
Som hetrosexuell man kanske man inte riktigt kan göra rätt bedömningar, men manliga kroppar (inklusive kukar) är ju inte vackra. Kanske maskulina och så, men inte vackra.

Kvinnor är vackra.
:)Kan bara hålla med:)
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker att min kuk är snygg, men önskar att den var ca:4-5 cm längre istället för som nu ca:16-17 cm, men det har egentligen bara med självkänslan att göra, men det finns absolut massor med snygga kukar som jag gärna skulle både vilja runka och suga och så finns det kukar som jag inte skulle vilja vare sig se eller röra, men det säger man inte till en innehavare av en sådan kuk, man kan avböja på ett diplomatiskt sätt. Men det är min åsikt och den håller jag mig till.
 

funforeyou

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
älskar min kuk, men snygg kanske är fel ord, lika som att det är ytterst få fittor som är snygga
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Kuken är helt klart en härlig kroppsdel. Vacker skulle jag inte kalla den. Snygg, ja. De flesta kukar har sin helt egna personlighet. Jag fördrar ibland att bara se kuken och inte dess bärare. Helt mirakulöst att jag aldrig testat gloryholes egentligen.

Föredrar ”arga” kukar, som ser lite muskulösa ut med väl definierat ollon och urinrör, och med mycket ådror. Storlek spelar ingen roll i verkligheten, men på bild och video funkar stor kuk bättre än liten.

På den negativa sidan så är det inte snyggt med stripigt, spikrakt könshår som ser ut som Don Kings frilla. Då krävs lite manscaping. Som nämnt tidigare så spelar storleken ingen direkt roll IRL, men den bör åtminstone vara i vuxenstorlek. En kille jag foolade runt med en helg hade en kuk som var exakt samma längd och tjocklek som min tumme. Flera gånger jag greppade den fick jag bara tag i massa förhud, vilket var otroligt pinsamt. Så, en handfull bör den vara åtminstone.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Absolut är en kuk läcker...vacker..snygg eller vad man u vill säga.
För mig är en läcker kuk ett kraftigt stånd och hela kukhuvudet skall synas, inte en massa förhud utan präktig stor stark med röd-blått ollon som jag får suga på...
Gärna ansad...lite hår kvar men inte mycket och porrpung...
 
Toppen