Undervart, men jag fattar inte hur du kan ha sinnesnärvaro att skriva här när du blir avsugen. Jag hade i alla fall inte klarat det.Hård,kuken är just nu i frugans mun
Frugan hälsar till alla kåta killar
Du får livesända i runkrummetAh, sexiga måndag! Kvinnan är på kontoret och det pirrar redan i kuken och underlivet - för idag vankas dildofest. På med grenlösa svarta nätstrumpor och in med Fun Factorys stora butt plug. En våg av njutning när den träffar prostatan och försatsen sipprar fram.
Jag dukar fram flera dildos från Hankey’s Toys och Vixen. En lång film med barbacka bögporr och gangbang snurrar redan. Nu ska jag massera prostatan kanske nån timme eller två med mina dildos - tror jag slutar med den stora, svarta Ray Diesel från Hankey’s - och när super orgasmen närmar sig ska ollonet glädjas åt vibrationerna från min Hot Octopuss vibrator. Den skakande finalen avslutas med att jag slickar i mig sperman, god som vanligt.
På eftermiddagen ska jag läsa kåta inlägg på detta förnämliga forum…livet leker!
Du verkar ha en underbar tjej.Kuken ligger hård och inoljad och blir masserad i tjejens varma och mjuka hand. Så underbart skönt! Hon pillar lite lätt här och där för att sedan gå lös ordentligt. Svartnar nästan för ögonen!
Trevligt att fler använder kukvibrator! Vad har du för mickapär? Jag njuter storligen av Hot Octopuss Solo och Arcwave Ion.Just nu mår kuken fantastiskt bra. Väl omhändertagen av min kukvibrator
Jag har en Satysfier Man Wand. Jag tycker den är sjukt skön. Mycket väianvänd så jag funderar på att köpa en till att ha i reserv. Vill absolut inte stå utan den dagen mitt nuvarande exemplar tröttnat på migTrevligt att fler använder kukvibrator! Vad har du för mickapär? Jag njuter storligen av Hot Octopuss Solo och Arcwave Ion.