Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

JOHN BLACK

Aktiv medlem
Kön
Man
Fortfarande kåt,frugan och jag var på diskotek igår,vi dansade bla tryckare,vi dansade även med andra vanligt och tryckare,båda blev halvfulla och vi båda blev alltmed kåtare ju längre kvällen gick
Det slutade med en snabbis på en av toaletterna
Lyfte upp hennes korta klänning och märkte då att hon inte hade några trosor på sig,hon var redan blöt där nere så jag tog henne bakifrån
Runkar till detta upplevelsen nu

BillochBi

Aktiv medlem
Ah, sexiga måndag! Kvinnan är på kontoret och det pirrar redan i kuken och underlivet - för idag vankas dildofest. På med grenlösa svarta nätstrumpor och in med Fun Factorys stora butt plug. En våg av njutning när den träffar prostatan och försatsen sipprar fram.

Jag dukar fram flera dildos från Hankey’s Toys och Vixen. En lång film med barbacka bögporr och gangbang snurrar redan. Nu ska jag massera prostatan kanske nån timme eller två med mina dildos - tror jag slutar med den stora, svarta Ray Diesel från Hankey’s - och när super orgasmen närmar sig ska ollonet glädjas åt vibrationerna från min Hot Octopuss vibrator. Den skakande finalen avslutas med att jag slickar i mig sperman, god som vanligt.

På eftermiddagen ska jag läsa kåta inlägg på detta förnämliga forum…livet leker!

MrStroke

Medlem
Kön
Man
Ah, sexiga måndag! Kvinnan är på kontoret och det pirrar redan i kuken och underlivet - för idag vankas dildofest. På med grenlösa svarta nätstrumpor och in med Fun Factorys stora butt plug. En våg av njutning när den träffar prostatan och försatsen sipprar fram.

Jag dukar fram flera dildos från Hankey’s Toys och Vixen. En lång film med barbacka bögporr och gangbang snurrar redan. Nu ska jag massera prostatan kanske nån timme eller två med mina dildos - tror jag slutar med den stora, svarta Ray Diesel från Hankey’s - och när super orgasmen närmar sig ska ollonet glädjas åt vibrationerna från min Hot Octopuss vibrator. Den skakande finalen avslutas med att jag slickar i mig sperman, god som vanligt.

På eftermiddagen ska jag läsa kåta inlägg på detta förnämliga forum…livet leker!
Du får livesända i runkrummet

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Trevligt att fler använder kukvibrator! Vad har du för mickapär? Jag njuter storligen av Hot Octopuss Solo och Arcwave Ion.
Jag har en Satysfier Man Wand. Jag tycker den är sjukt skön. Mycket väianvänd så jag funderar på att köpa en till att ha i reserv. Vill absolut inte stå utan den dagen mitt nuvarande exemplar tröttnat på mig ;)

Toppen