Tremblr Milking Machine

Orro

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Skulle gärna testa den. Ser förbannat skön ut. Som att luta sig tillbaka med händerna bakom huvudet och bli sugen/riden.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Verkar finnas ett visst intresse för en "Sällskapsklubb" för oss män som gärna vill runka/leka kuklekar i sällskap av andra likasinnade.
I den miljön är det inte så mycket pengar att tillsammans chippa in det som krävs. Men, vem skall förvalta den mellan klubbens möten?? Roterande schema??

Är också sugen av prova "Mjölkningsmaskinen" - har själv en Old school Sjömansfitta i latexgummi, den lånar jag gärna ut - om jag får titta på när ni andra använder den...... :)
 

Cramo72

Medlem
Kön
Man
Visst är den skön och man kan sitta länge och njuta av att bli ”avsugen”. Det kan också gå riktigt fort om man vill.
 

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Fanns det en diskret (och bra) milking machine som det gick att smyga med skulle jag vara intresserad. Att sitta och bli mjölkad på t.ex. tåget vore riktigt trevligt :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Fanns det en diskret (och bra) milking machine som det gick att smyga med skulle jag vara intresserad. Att sitta och bli mjölkad på t.ex. tåget vore riktigt trevligt :)

Där är det ju lite tråkigt att vara kille, svårare att vara diskret. Tjejer kan ju dölja det mycket enklare, vibrerande ägg i trosorna som styrs av mobilen eller liknande. En avsugningamaskin är ju lite svår att göra portabel och diskret haha
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Där är det ju lite tråkigt att vara kille, svårare att vara diskret. Tjejer kan ju dölja det mycket enklare, vibrerande ägg i trosorna som styrs av mobilen eller liknande. En avsugningamaskin är ju lite svår att göra portabel och diskret haha

Well... det finns ju Fleshlight som är utformad som en ficklampa. Diskret och bra. Blir du påkommen ser det ju bara ut som att du knullar en ficklampa... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Last edited:
Toppen