Vad gör alla egentligen?

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
60
Kön
Man
55 år, jobbar, gift, barn, hittar precis som qwin lite egen tid att vara här ibland.
 

storrunkan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag är numera 50 år och sambo med familj, jag jobbar på en plåtverkstad och har en stor passion för motorsport, fiske och sex . . .
 
Last edited:

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jobbar inom produktion är 50, sambo, är hemma med första gemensamma barnet för tillfället.
Är här för att det gör mig kåt att läsa om framförallt kvinnors erfarenheter.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
50, sexuell fri, är 99/1 Hetro/bi, tycker människor år underbara. Vi har mer vilja osh srörre möjlighet än vad vi tror. Var starka och öppna.
 

JLoob

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
54, inom transportsektorn. Då jag har ett större sexbehov än hon jag lever med så jämnar jag ut det genom att onanera ganska frekvent.
 

weider1481

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Runt 40, jobbar heltid. När mina övriga fritidsintressen inte förgyller vardagen så är jag här (igen).
Skulle nog säga väldigt social (jobbar med människor) men visst, naken ibland å datanörd är jag nog ;)
 

horny4you

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är 40 år, gift och har två barn. Jag hängde här ofta när jag var singel och jag har fortsatt sen jag gifte mig för 8 år sen. Jag har alltid varit en kåting och älskar att runka och knulla! Jobbar heltid.
 

Totte75

Aktiv medlem
Kön
Man
43 år, jobbar för mycket, ensamstånde, kul tidsfördriv här när ensamtid ges mellan jobb, träning och socialt liv irl med vänner.
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Hej 49 år sthlm med fru o barn, jobbar men berättar inte med vad : ) här på min egentid eller smyger o söker sköna upplevelser
 
Toppen