Vad har ni använt som sexleksaker?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
kul att se er fina fantasi när det gäller lekskaer


på ett par år har smartphonesen slagit igenom..
med sina appar

nån som provat massage/vibratorappen i sin mobb?!
jag tyckte att den verka rätt tam & menlös i min iPhone

men jag skulle vilja ha en fleshlight app i min som komplement till den befintliga flashlight-appen :D
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
...Men det ska vara det närmaste man kan komma äkta vara, säger de som har provat båda.

Det är den bästa sexleksaken jag har provat, och perfekt om man är less på handen.

Nja jag är böjd att inte hålla med. för det första, FL är helt slapp, man måste se det till hur ett kvinnligt kön fungerar. En kvinna kan trycka och knipa bl.a samt att man både känner bäckenmönstret och de inre delarna. För det andra en FL är helt död..ja visst den har ett hål där man stoppar in penisen i precis som en fitta eller ett arsel..men det är det enda den har gemensamt. FL beter sig inte som en fitta eller ett anus eller mun för den delen..Den är mjuk oavsett...Jag personligen tycker den inte är som en äkta vara..MEN det är ingen dålig leksak för det... Den gör ett syfte och det är att ge en man en orgasm och det gör den oavsett om den vore formad som ett getarsel. :D

Oj oj nu har jag kapat tråden...my bad!! sorry![:eek:)]
 

Miharu-chan

Medlem
Kön
Kvinna
Morötter, eltandborste, 33cl pet-flaska, deo.... De är de jag kommer ihåg för tillfället :oops: Dildo såklart.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Få se nu..

Morötter, gurkor, glasflaska, deo, eltandborste, tvspelshandkontroll, soffkudde. Sen letar vi lite leksaker nu, så det ska bli kul att se vad som vi kan hitta för varandra och oss själva

/den andra halvan av JM
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Få se nu..

Morötter, gurkor, glasflaska, deo, eltandborste, tvspelshandkontroll, soffkudde. Sen letar vi lite leksaker nu, så det ska bli kul att se vad som vi kan hitta för varandra och oss själva

/den andra halvan av JM

avokadokärnor?!
 
Toppen