Vad tycker ni om killar som....

San-miguel

Medlem
Kön
Man
Vad tycker ni tjejer om killar som runkar här till era musar tex.. och berättar om det... Är det något ni tänker på?
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Vad tycker ni tjejer om killar som runkar här till era musar tex.. och berättar om det... Är det något ni tänker på?

Jag har ju ingen musbild, men på den tiden det begav sig och det hände att jag onanerade tillsammans med någon enstaka medlem här så var det till stor del mer tanken på att han onanerade som tände mig, snarare än det han/vi skrev...
 

smannen3

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan ofta inte motstå att dra ett skönt runk och spruta väldigt mycket när jag ser flickorna på denna sida visa upp sig !

Mer sådant damer^^
 

LindaEP

Välbekant medlem
Det är väl klart att jag blir både glad och kåt om någon vill onanera till mina bilder. Annars skulle jag ju inte lägga upp dem. Det är trevligt med kommentarer också så man får reda på att någon tittar på den. Om jag inte skulle gilla kommentarer och att det onaneras till bilderna skulle jag ju inte lägga upp dem på en onani-sida.
Jag skulle dessutom bli väldigt smickrad om någon tjej skulle tända på bilderna. Killar tänder på nästan allt bara en tjej visar naken hud. Men om en tjej gillar och tänder på en bild är det en underbar komplimang.
 
Toppen