Var på naktenkvällen i torsdags. Alla kläderna i skåpet och en handduk att sitta på eller skyla sig med.
Så skönt att kolla alla sköna porrfilmer och se andra som var där. Tyvärr bara gayporr i slutna avdelningen, men vi var ett gäng som rörde oss i allmänna avdelningen med bara handduk.
Hamnade vid en av sugbänkarna med en yngre kille. Han rörde försiktigt ner handen och kände på min kuk. Hörde honom stöna som av lycka mer än kåthet. Jag kände med min hand på hans kuk, frågade om det var första gången här för honom. Och det var det.
Ännu en ny man som fått uppleva hur skönt det är med andra män som älskar att se heteroporr och bara njuta avslappnat
Kvällen slutade med att han gick in intet eget bås för att runka av sig och jag fick en skön avsugning vid samma sugbänk medan jag kunde se filmen där en storbystad kvinna fick kuk i alla sina underbara hål och nedsprutad med sperma. Då kom jag också så skönt.
Så nakenkvällen var otroligt bra. Smidigt att bara ta bort handduken så är kuken redo att runkas!