Vem fantiserar du om när du runkar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
Vem fantiserar du om när du runkar - och då menar jag inte kändisar - har du nån hang-up?

Jag fantiserar om:

- Mitt ex i ungdomen och en polare. Vi knullar henne ihop.

- En tjej med rött hår och stora bröst som jag gick på folkhögskola med

- En fd. kollega

- En bystig tjej jag pluggade ihop med.
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
-Fantiserar också om min sambo, speciellt om vi är ifrån varandra.:p

-Trekant med kille och tjej där alla provar allt.;)

-Min kompis en tjej (som jag tidigare var iop med), speciellt att hon suger av mig.[}:)]

-I tonåren fantiserade jag ofta om morsan. Hon var mycket snygg, kurvig och den kvinna jag oftast såg naken.:oops:
 

jagrunkar

Aktiv medlem
Kön
Man
en kvinna som spelade fiol på en konsert jag var på för en vecka sen. hon hade helt mjuka bröst och en fin urringad tröja, så jag kunde bara koncentrera mig på hennes klyfta!
 

Stoffe80

Ny medlem
Kön
Man
Brukar självklart fantisera om min Flickvän när jag runkar men visst fan tänkter jag på mycket annat också, det är väl lite de som är hela grejen. Snygga brudar man träffat typ etc. Och Sköna gruppsex eller nice ställningar de man tänder på hehe : )
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
En återkommande fantasi som känns nästan lite sjuk, är sex med mej själv! En kopia av mig själv alltså... ! Och "vi" har det mest synkade sexet i världshistorien.

Jag är inte fåfäng eller egenkär på nåt sätt, jag bara får för mig att det bästa sex som nånsin kan ske är med sig själv ....??

Sen fantiserar jag om min partner så klart, ofta när han inte är tillgänglig.
 
Kön
Man
En återkommande fantasi som känns nästan lite sjuk, är sex med mej själv! En kopia av mig själv alltså... ! Och "vi" har det mest synkade sexet i världshistorien.

Jag är inte fåfäng eller egenkär på nåt sätt, jag bara får för mig att det bästa sex som nånsin kan ske är med sig själv ....??

Sen fantiserar jag om min partner så klart, ofta när han inte är tillgänglig.

Det var nog det märkligaste jag någonsin hört. Aldrig någonsin tänkt tanken :sleep:
 

MSN:)

Ny medlem
Kön
Man
En återkommande fantasi som känns nästan lite sjuk, är sex med mej själv! En kopia av mig själv alltså... ! Och "vi" har det mest synkade sexet i världshistorien.

Jag är inte fåfäng eller egenkär på nåt sätt, jag bara får för mig att det bästa sex som nånsin kan ske är med sig själv ....??

Sen fantiserar jag om min partner så klart, ofta när han inte är tillgänglig.





KNULLA SIG SJÄLV, VILKEN DRÖM :) skulle vart najs att pröva faktiskt
 

stadsbo

Medlem
Kön
Man
Vem fantiserar du om när du runkar - och då menar jag inte kändisar - har du nån hang-up?

Jag fantiserar om:

- Mitt ex i ungdomen och en polare. Vi knullar henne ihop.

- En tjej med rött hår och stora bröst som jag gick på folkhögskola med

- En fd. kollega

- En bystig tjej jag pluggade ihop med.

en kollega hon är 6år älder med små tits älskar henne men hon är upptagen :-(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen