Vet din partner om att du onanerar?

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jo, alltså vet eran partner,sambo,fru eller flickvän om att du runkar ofta?

Min fru vet om det, hon hittar ibland mina bilder, men hon ler bara emot mig och gör ingen större grej av det..
hon kan ibland "reta" mig om hon tex råkar se en sparad bild på en äldre eller större flicka..typ "undrar hur du ska hitta hålen framför alla rynkor?"
haha..
Vet inte om hon tror att jag runkar så ofta som jag gör..men iaf 1 par gånger i veckan
i mellan knullen..
 

martin2500

Medlem
Kön
Man
nog vet hon att jag runkar ibland och jag vet ju att hon gör det själv oxå men hon vet inte hur mkt jag gör det!
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Jepps det vet hon allt om. Även innan vi började disskutera och prata om det så sa hon att hon visste att jag gjorde det "det gör ju alla killar".
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Visst är det väl underbart att göra det tillsammans med någon...
Mmm, bli ralldeles till mig bara jag tänker på det..

:)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Det händer ibland att jag gör det själv, men ganska sällan numera för vi har det så underbart tillsammans. Min man erkände nyligen att han ofta fått stanna bilen på hemvägen å dra en handtralla, längtan efter mig har varit stark. Å då kan han ha varit borta sen morgonen bara.. :oops:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jorå, hon vet om att jag runkar.... kan komma med retsamma kommentarer ibland... :cool: Och hon pillar på egen kant. Har inget emot det, tvärt om! Skönt med en kåt tjej...
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Självklart vet min sambo om att jag onanerar, och vice versa. Det är absolut inget som någon av oss har något emot att den andra gör, även om han blev lite chockad när jag tog mod till mig och erkände att jag ofta leker med mig själv upp mot tre gånger om dagen.

Det händer i och för sig att han fäller lite retsamma kommentarer om bilder/filmer jag har kikat på också, men det kan vi skratta åt tillsammans :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det störde mitt X som fan att jag pillade själv....men när den andre inte vill, vad gör man?[}:)]

ledsen, inte mkt att göra. När den ene försöker kontrollera och styra är det nog på väg åt fel håll... åtminstone tycker jag det.
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Det vet hon att jag alltid gjort. Hon gör det också, tror jag, även om honinte vill erkänna det. Lite privat måste man ha det är vi överrens om,även om man är gifta.
Hon vet även om mina förehavande på nätet, men har inget emot det även om hon inte är ute själv.
Hon säger sig inte ha lika stort "behov" som jag och tycker det är helt ok.
Det är ju inte fysiskt så att säga utan sker i huvudet, så det är inte frågan om otrohet.
Ha de bra hama
 
Toppen