Vid vägen

G

Guest

Gäst
Jag var och spelade Xbox med mina polare i helgen, och eftersom vi var 3 st så spelade inte alla samtidigt så den tredje porrsurfade istället... (jallafall jag:)

Så när jag skulle åka hem vid 02:15 på natten så va jag riktigt kåt.
så när jag fått upp värmen i bilen så drar jag ner byxorn till
knäna och börjar leka med kuken! Jag hade då tänkt att jag bara skulle leka och vänta med sprutet tills jag kom hem.

Men tanken på att stanna bredvid vägen och runka blev för stor!
Tänkt och gjort... jag parkerade bilen på en P-ficka och började runka. (utanför bilen i -4 grader)
3 bilar hann att passera :) Nån måste ha sett vad jag höll på med.
Det va jallafall RIKTIGT upphetsande att stå där, jag glömde helt bort kylan... Rekomenderas!!!
 
K

kuksugaren81-LÅST-

Gäst
Jag gjorde nåt liknande... hehe.
Men jag stannade aldrig bilen. Låg o cruisade på motorvägen då jag trädde på en kondom o runkade. Var så jävla kåt så jag kunde inte hålla mig lixom. Låg o blåste ner till Malmö från Sthlm... hehe

-Kåt BS kille... runka mycket o länge!!!
 

topaz_svensson

Ny medlem
Kön
Man
<font face="Impact">Skön Bs grabb sökes också[/size=2]</font id="Impact">
Jomen visst-Man har själv stannat till och runkat efter vägen.Jag kom från en tjej i Lindesberg och blev så efterjättekåt så det bara sprängde i byxorna." Så man kanske är far till några träd där i skogsdungen "LER"-Finns det nån skön trevlig kåt bs kille i Uppland Gästrikland mellan 18-25 som är [blue][/blue]högst 1,75 lång slank och slät med fin snopp.Hör av dig
 

KateUK

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Kvinna
Jag onaner väldigt ofta när jag kör. Oftast överdelen på, helt näck under. En gång stoppade de mig för fortsättning. Eller jag satt mitt emot dörren till pojkens sovrum.


Knullade min murra med en banan, med benen brett isär. Helt näck under midjan.... Jag känner mig inte så säker. Du måste vara hård nu gubben? Jag ser hur du glor på morsan sådär i duschen, din syster har berättat att du talar. Jag tror jag tänder på att visa upp min snopp för okända. Gick runt naken i rumpan försöker få in Rimas dildo. Pumpar stjärten hårt, till om du vill att jag dyker ner mellan dina ben, med dildo hela vägen upp i rumpan. Mm... vibrator
 
Toppen