Vilka fantasier vill du förverkliga?

Diskussion i 'Erotik och sexualitet' startad av Älskar Sex, 4 april 2006.

1. Älskar Sex

Älskar Sex Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Från:
    Stockholm
    Jag undrar om det är några som har fantasier som dom gärna vill förverkliga, så att dom inte bara är fantasier längre ?

Själv skulle jag gärna vilja förverkliga fantasin om att ha trekant eller parsex med partnerbyte.

Så berätta vad ni vill ta steget till att förverkliga ;).

2. De flesta fantasier har jag ingen tanke på att förverkliga. Jag håller mig till min sambo och vi har det bra. Mina fantasier får nog snällt försöka hålla sig inne i mitt huvud, tyvärr.

3. Guest

Guest Gäst

Här är några fantasier jag inte fått utlopp för än, men gärna göra.
    * sex med en gravid kvinna
    * sex med ett par, lätt bs
    * bukkake

2 personer gillar detta.
  4. Yellow Devil

Yellow Devil Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Jag skulle vilja se min sambo bli knullad av en otroligt stor kuk.

Man kanske låter stöddig...men vem vet? Skulle jag få se det så kanske man skulle bli svartsjuk.
    Kanske bäst att låta fantasien ligga kvar i huvedet.[:cool:]

5. Aroma

Aroma Ny medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Kön:
    Man
    Från:
    Stockholm
    Avsugen och älskad av 2 kvinnor samtidigt

Johannes69, Benny Bulla, Kawaman och 1 annan gillar detta.
  6. zoombo

zoombo Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Från:
    Norrland
    En del är så "smala" att man nästa skäms för att ens berätta eller diskutera dem. Därför får de nog stanna i huvudet så länge. Men jag är övertygad om att många fantiserar om saker som är både förnuftsmässigt, moraliskt och juridiskt fel men som sagt: så länge det bara finns i fantasin så är de helt legala.

7. litekinkykille

litekinkykille Moderator Staff Member

Mottagna gillanden:
    311
    Kön:
    Man
    Från:
    Strax utanför stan
    Vissa fantasier bör förbli fantasier. Jag tror inte heller att de alltid skull bli vad jag förväntade mig om jag försökte leva ut dem. Bättre att behålla en skön fantasi än att byta den mot taskiga erfarenheter.

8. Guest

Guest Gäst

Min fantasi är att hålla en hel buss med människor "sexgisslan".
    Gå där med en pistol och sejja till alla vad de skulle göra med varandra...
    Sjukt? jovisst men det är och förblir en fantasi....

/Lovepro

9. Vet inte om det är någon som sett filmen Unfaithful Med Diane Lane och Richard Gere?
    Hur som helst finns det en scen i filmen där Diane Lane har sex med sin älskare på en resturang toalett. Ute vid bordet sitter henns vänninor och väntar på henne. Sedan kommer hon ut, med kläderna i oårdning och med ett rejält knullrufs.......

Det fantisera jag ganska ofta om, att en kille ska komma in på resturangen när jag sitter där med bekanta och han lockar med mig till toaletten.... :oops:;)

10. Benster112

Benster112 Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Kön:
    Man
    Har haft ett par trekanter med två killar i deras bastu. Det var helt ok, men inte så där drömskt härligt som jag trodde det skulle vara. Det var en fantasi som jag e glad att ha fått uppfyllt. Men efter typ 3 gånger kände jag att det fick vara.

Nu vill jag istället ha trekant med min kille och nån mer. Det ska vara nån vi kännt sen väldigt länge.

En av grejerna vi skulle göra var dubbelpenetrering. Ser så jävla gött ut med två kukar inknökade i hålet, en underifrån och en bakifrån.

En annan grej e att få knulla nån hårt i munnen och komma, utan att denna har nån kontroll.

hmmm det var allt för närvarande...

Erra gillar detta.
  11. En del fantasier mår nog bäst av att vara fantasier... men dom man tror sig vilja önska sig att förverkliga kan väl vara .... hm .....

... drömmen att få en man i ett fantastisk ljusrikt rum. Ni vet sådär romatiskt med ljus och himmelsäng och två ljumt brunbrända människor som älskar med med sådan ömhet ... och närhet ... så att man vill trycka på "paus" så att det kan få bevaras en låååång stund.
    Oj, vad romantiskt det där blev då. :oops:

Men det är klart...ett partnerbyte eller två män skulle nog inte heller sitta fel :oops:.

12. Benster112

Benster112 Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Kön:
    Man

Ibland kan det väl vara svårt att hitta två män som vill vara i säng nakna samtidigt.
    Av det här forumet att döma har du nog kommit rätt. :p

13. dubbelbibbel

dubbelbibbel Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Kön:
    Man
    Från:
    Skåne
    MMF eller MMMF eller fler M? ;). Innan dess är det nog bäst att bli av med oskulden först :).

14. Jag skulle verkligen vilja få slicka fitta...det är något som jag skulle göra om jag fick tillfälle med rätt tjej, då skulle jag inte bry mig om att jag har sambo... :oops:

15. Jag skulle vilja att min fru sitter ovanför mitt ansikte och onanerar med sina stavar .:oops:

Skulle vilja smygtitta på henne när hon rider en av stavarna och kör två fingrar i analen samtidigt.
    För att , slänga upp dörren och köra in kuken i hennes rumpa.:oops:

16. Kom hem tidigare då så ska du gå se både det ena och andra ;):D

17. Myron

Myron Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Från:
    Skåne
    Jag har jättelänge fantiserat om att en dominant kvinna skulle se på när jag onanerar. För några dagar sedan vågade jag äntligen ta upp det min flickvän (sedan nästan två år) och hon var väldigt positiv till det. Jag ska fråga henne i morgon. Yay! :D

18. Stalker_Sn

Stalker_Sn Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Från:
    Hawaii, USA
    Har inte så många fantasier som jag vill förverkliga, dom brukar komma när lusten faller på, och det är inte direkt pennan jag har i handen vid dom tillfällena....:)

Det där med trekant, oavsett om det är med två tjejer, eller två killar, så kan jag bara säga några ting... Först av allt, om man är inbjuden, så bör man vara väldigt passiv, du är en extraperson som är inbjuden av två andra... Man får tänka med hjärnan istället för nåt annat;)...
    Se till att göra det med nån som man litar på och som är FULLKOMLIGT på det klara med att det är bara sex.
    Jag hade turen att bli inbjuden av en kompis vars första tanke på lämplig trekants-partner, tillsammans med sin fästman, var mig...:oops: Tur att man inte har några homfobiska tendenser.
    Tjejen som bjöd in mig den gången är även den person som jag hade trekant med två tjejer tillsammans med i Januari i år...

Fullt rekommenderbart!!! Njöt som ett barn i en godisaffär med en tusenlapp i handen!!!:)

19. Kevlarsjälen

Kevlarsjälen Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kön:
    Man
    Från:
    Tellus
    Jag har lite fantasier som jag vill förverkliga. Många säger att vissa saker ska stanna vid fantasi. Jag säger: Äsch det är väl bara o prova om man gillar det:D

*Jag vill ha wetsex, helst då tjejen kissar på MIN kropp
    *Bli dominerad av TVÅ tjejer.
    *Efter att jag sprutat på en kvinnas kropp, så ber hon mig slicka upp sperman från henne. "Tills hon blir ren". Självklart handlar också detta om dominans.

20. erotique

erotique Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    57
    Kön:
    Man
    Jag är en av dem som säger att vissa saker ska stanna vid fantasier. Exempelvis om man har den sortens fantasier som skadar en annan människa mot dennes vilja. Eller fantasier om barn, exempelvis.

I dessa fall är det verkligen inte "bara o prova om man gillar det". Tvärtom kan man faktiskt fundera på om det inte rentav kan vara skadligt med själva fantasin i vissa extrema fall.