Visa brösten...

Diskussion i 'Kvinnlig onani' startad av Flubbe, 22 december 2006.

1. Flubbe

Flubbe Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Kön:
    Man
    Nyligen visade några tjejer fittorna i en tråd.
    Nu tycker jag att det är dags för brösten. eller beskriv de bara i ord om ni inte vill visa.
    Hur skulle ni vilja att de såg ut?

2. icka

icka Moderator Staff Member

Mottagna gillanden:
    1.095
    Kön:
    Kvinna
    Verkar inte vara så många som är intresserade av bröst annars här på forumet, så det var kul att du efterlyste det. Mina syns lite här bredvid. Eller urringningen i alla fall. Där sneglar de flesta killarna runtomkring mig titt som tätt :)

3. Flubbe

Flubbe Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Kön:
    Man
    Fnt dekolltge! Det är alltid trevligt att titta i tjejers urringning. På något sätt är det både tillåtet och lite tabu på samma gång.
    Det är märkligt att det ska vara så svårt att inte titta på tjejers bröst. Jag har en kollega med stora fina bröst som hon gärna visar i urringade kläder. jag försöker fta vara " professionell" och inte titta men det går bara inte. Jag märker hur hon lägger märke yill det det och fnissar lite ibland så det verkar OK att jag gör det.
    Hur reagerar ni tjejer på att killarna kollar in bysten?

4. Flubbe

Flubbe Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Kön:
    Man
    Vågar du visa lite mer?
    vad har du för storlek?
    Gillar du dina bröst?

5. konstiga_tjejen

konstiga_tjejen Medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Kön:
    Kvinna
    Mina bröst ser ni på min bild där jag vikarierar som BH.... :p

6. Tobbisen

Tobbisen Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Kön:
    Man
    Från:
    Södermanland
    Den är fin :oops:[:cool:]

7. misswet

misswet Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    70
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    ja
    [}:)] Jag njuter av det, helt klart! Fast dom får gärna sej mej i ögonen oxå, jag är ju lite mer än bara boobisar!! Annars så tycker jag om att vara urringad, och "flashar" gärna lite ibland.......teaser!!

2 personer gillar detta.
  8. Flubbe

Flubbe Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Kön:
    Man
    Jag skulle inte ha något emot den fasta tjänsten.

9. Flubbe

Flubbe Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Kön:
    Man
    Självklart tittar jag mest i ögonen, även om blicken av och till glider ner ett par decimeter

10. Snäckan

Snäckan Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    65
    Kön:
    Kvinna

Det beror ju helt och hållet på i vilken situation vi befinner oss i.

Nu kanske jag skall tillägga att jag aldrig i livet skulle klä mig så att någon fick för sig att jag var intresserad av sex i mitt arbete.

Om jag dååå märker att någon man eller kvinna börjar syna min kropp i stället för att lyssna på det jag säger - dååå blir jag minst sagt irriterad och visar det (som den bitch jag är)...

Men ute på krogen eller privat så älskar jag att få uppskattande blickar från alla jag inte känner. De jag känner vill jag oftast prata med (undantag finns:p) och då är det lite störande om de tittar på mina bröst under tiden.

Mina bröst är inte så stora, men fasta (jag har inte fött några barn) - och jag älskar dem. Ryms lagom i handen.

11. Flubbe

Flubbe Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Kön:
    Man
    Som jag sagt tidigare, så undviker jag att stirra på brösten hela tiden, utan det blir en glimt då och då. Jag skulle aldrig undvika att lyssna på en kollega bara för att spana in henne. I ett sånt läge har tjejen all rätt att bli irriterad utan att bli betraktad som en bitch.
    Det låter som om du har fina bröst och det bästa med dem är att du älskar dem.

12. Medja

Medja Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Från:
    Eskilstuna

Du har rätt Flubbe, mycket svårt artt undvika uringningar, stora som små :):)

13. icka

icka Moderator Staff Member

Mottagna gillanden:
    1.095
    Kön:
    Kvinna
    Ja jag gillar mina bröst... Tycker också om när någon sneglar lite då och då i urringningen, annars skulle man väl inte ha den? Det är ju lite det som är tanken när man tar på sig en urringad tröja...

14. Lejonhierta

Lejonhierta Medlem

Mottagna gillanden:
    23
    Kön:
    Man
    Från:
    Stockholm
    Älskar bröst!!
    Stora, Små, Uppnosiga, Hängiga, Runda, Fylliga, Tunga, Taxöron, Silikonfyllda, Med stora eller små bröstvårtor utseendet spelar för mej inte någon roll.
    Jag bara älskar alla bröst!! *Skratt*:p

15. _snippan-

_snippan- Medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Kön:
    Kvinna
    Jag tycker bröst är väldigt kvinnligt & naturliga bröst är finast. Har lite svårt att förstå de tjejer som har jättefina bröst men ändå fyller på med silikon. Det finns ju fina bhar med gelefyllning att ta till de ggr man ska vara fint klädd. Jag har ganska nätta bröst, men i tonåren var mina vänninor avundsjuka på mig, då dom alltid var tvungna att ha bh vad än dom gjorde. & dom har tjänat sitt syfte utomordentligt, då jag ammat mina 5 ungar i sammanlagt 5,5 år.:D

16. naken_24

naken_24 Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    mm jag håller med..älskar små nätta bröst..

17. erka10

erka10 Medlem

Mottagna gillanden:
    5
    Kön:
    Man
    instämmer med föregående talare...

18. Flubbe

Flubbe Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Kön:
    Man
    Håller heltmed, förutom att jag inte gillar silkonfyllda bröst. De får hellre vara små eller hängiga än onaturliga.

19. myseli

myseli Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Kön:
    Man
    Från:
    I huvudstadsområdet.
    snippan: Håller med om din bröståsikt. Plast i dem är otroligt avtändande. De får oftast en konstig form också i alla fall om de görs stora.

snäckan: på tal om uringning på jobbet. Jag jobbade med en tjej en gång (båda var vikarier så vi jobbade bara tillsammans en gång) och när hon skulle berätt en sak för mig, jag satt ner så lutade hon sig mot en hylla som var framför mitt arbetsbord så jag såg rätt ner i bysten. Hon visade inga andra tecken av att vara intresserad så jag tolkade det som ett misstag och mesig som jag var vågade jag inte "gå vidare".

Men kan man göra en sådan sak av misstag verkligen?

20. muppamärta

muppamärta Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Kvinna

Håller helt och fast med dig....
    en glimt av mina här...bättre i mitt kryp in