XxDark - Bukkake/gangbang-klubb i Köpenhamn

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hoppas fortfarande kunna besöka denna klubb någon gång. Var i Köpenhamn förra sommaren, men just den dagen var klubben stängd tyvärr.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Hoppas fortfarande kunna besöka denna klubb någon gång. Var i Köpenhamn förra sommaren, men just den dagen var klubben stängd tyvärr.
Kan verkligen rekommendera denna klubb som bytte namn från xxdark till Cityswingers 2 för några år sedan.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar göra ett besök där eller på Cityswingers 1, beroende på event (tema) i deras kalendrar på nätet, när jag har vägarna förbi Köpenhamn. Det alltid intressant och givande men aldrig förutsägbart vad som händer.

är ju själv intresserad av gangbang eller bukkake-eventen så antar CS2 är vad jag ska sikta på. :)
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
är ju själv intresserad av gangbang eller bukkake-eventen så antar CS2 är vad jag ska sikta på. :)
Gangbang finns även bland eventen på CS1 med jämna mellanrum. Bukkake finns bara på CS2, men det har jag aldrig prövat. ”Spill den af i baren” var häftigt, men det har jag inte sett i kalendern på ett tag nu - å andra sidan är jag beredd att gå de flesta dagar utom om det är för mycket bi-inriktning.
 
Toppen