Ännu En Historia

TheOneAndOnly

Medlem
Kön
Man
Den här historien har nog hänt med många killar. Men jag vet inte om min historia klår allas, Jag har blivit påkommen när Jag runka av hela min familj *ASG*. [:eek:)]
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Jag tycker inte en kille som blir påkommen är fantastisk. Men hallå, det är ju rätt roligt om jag får säga min mening. Dock inte om det var jag som var "killen i brevet".
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Tror jag slår dig!
Detta hände för rätt många år sen nu . Hade glömt bort denna pinsamma händelse
.Ja var 14 år och mina föräldrar hade just gått iväg med en god vän samt hennes två små barn.
De hade varit hemma hos oss först. Precis när de hade gått ut , kasta ja av mig kläderna. ÄNTLIGEN ensam!
Dags för RUNK. Med ståsnopp låg jag på hallgolvbet och runka som en tok. Då kommer de tillbaka!!
Hjälp Helt spritt språngande naken med stånd, inför barnen STORÖGDA ,
ja rusa in på toaletten... då hade de gått igen. Så pinsamt!
Sen efteråt fick jag veta att de hade kommit tillbaka för att fråga om ja ville sitta barnvakt åt barnen- vilken tur att det gick....
Ni kanske undrar om jag spruta sen då? Jo ja drog en jätterunk på toan!
 

TheOneAndOnly

Medlem
Kön
Man
asså att du låg på hallgolvet ?! Herregud, vilket oskönt ställe. Sitt istället i sängen eller i soffan, men på HALLGOLVET, de va något nytt :p
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Hur fan gör man när man "runkar av hela sin familj"?

Originally posted by TheOneAndOnly

Den här historien har nog hänt med många killar. Men jag vet inte om min historia klår allas, Jag har blivit påkommen när Jag runka av hela min familj *ASG*. [:eek:)]

Schyssta och pratglada killar och tjejer under 35 får gärna adda mig på msn.
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
asså att du låg på hallgolvet ?! Herregud, vilket oskönt ställe. Sitt istället i sängen eller i soffan, men på HALLGOLVET, de va något nytt :p
Asså ja var så KÅÅÅÅT!" då kan man ju runka varsom helst!!
 

SOLO

Medlem
Originally posted by Cazzo

Tror jag slår dig!
Detta hände för rätt många år sen nu . Hade glömt bort denna pinsamma händelse
.Ja var 14 år och mina föräldrar hade just gått iväg med en god vän samt hennes två små barn.
De hade varit hemma hos oss först. Precis när de hade gått ut , kasta ja av mig kläderna. ÄNTLIGEN ensam!
Dags för RUNK. Med ståsnopp låg jag på hallgolvbet och runka som en tok. Då kommer de tillbaka!!
Hjälp Helt spritt språngande naken med stånd, inför barnen STORÖGDA ,
ja rusa in på toaletten... då hade de gått igen. Så pinsamt!
Sen efteråt fick jag veta att de hade kommit tillbaka för att fråga om ja ville sitta barnvakt åt barnen- vilken tur att det gick....
Ni kanske undrar om jag spruta sen då? Jo ja drog en jätterunk på toan!


Lite komiskt att dom bara vænde istællet før att fråga om du vill va barnvakt [|)]
 
Toppen