Är det bara jag som tycker att man ser fler sköna kukbulor när våren nalkas...

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
"Vi har vår i luften - var har ni er" brukar ju vara ett stående skämt från killar när våren nalkas...

Vet inte om det beror på vårkänslor, men jag har sett ovanligt många sköna kukbulor den senaste tiden:p

Underbart att känna pirret i kroppen och fantisera om vad som döljer sig bakom pannbenet på killen med bulan;):p

Vad säger ni? Någon fler som upplever samma sak i det sköna vårvädret:p:p
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
"Vi har vår i luften - var har ni er" brukar ju vara ett stående skämt från killar när våren nalkas...

Vet inte om det beror på vårkänslor, men jag har sett ovanligt många sköna kukbulor den senaste tiden:p

Underbart att känna pirret i kroppen och fantisera om vad som döljer sig bakom pannbenet på killen med bulan;):p

Vad säger ni? Någon fler som upplever samma sak i det sköna vårvädret:p:p


Mmm, jaaag! :D Kanske beror på att folk slänger av sig långkallingarna som är där och "håller in" bulorna lite extra om vintrarna (onödigt om du frågar mig! :D)? Eller helt enkelt för att alla (inkl. jag själv, weee!) går runt och mår SÅ bra när våren kommer och man kan vara ute utan att frysa arslet av sig, käka glass i solen och bara bli allmänt pigg av solen? Underbart är det hur som helst! :cool::D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
"Vi har vår i luften - var har ni er" brukar ju vara ett stående skämt från killar när våren nalkas...

Vet inte om det beror på vårkänslor, men jag har sett ovanligt många sköna kukbulor den senaste tiden:p

Underbart att känna pirret i kroppen och fantisera om vad som döljer sig bakom pannbenet på killen med bulan;):p

Vad säger ni? Någon fler som upplever samma sak i det sköna vårvädret:p:p


Mmm, jaaag! :D Kanske beror på att folk slänger av sig långkallingarna som är där och "håller in" bulorna lite extra om vintrarna (onödigt om du frågar mig! :D)? Eller helt enkelt för att alla (inkl. jag själv, weee!) går runt och mår SÅ bra när våren kommer och man kan vara ute utan att frysa arslet av sig, käka glass i solen och bara bli allmänt pigg av solen? Underbart är det hur som helst! :cool::D

Mmmm... och varmare och varmare blir det:p:p;)
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Ursäkta om jag tränger mig på så här...

Men inte är det så konstigt att ni ser fler kukbulor nu på våren. Självklart är det så att det växer i byxorna när man ser så många sköna, läckra kvinnor överallt... Ögonfröjd ger ögonfröjd;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ursäkta om jag tränger mig på så här...

Men inte är det så konstigt att ni ser fler kukbulor nu på våren. Självklart är det så att det växer i byxorna när man ser så många sköna, läckra kvinnor överallt... Ögonfröjd ger ögonfröjd;)

Försök inte[}:)] Du vill inte alls be om ursäkt[}:)];)

I övrigt älskar jag din förklaring;):love::love:
 
G

Göran67

Gäst
Riktigt svårt att kontrollera bulan när kläderna på er vackra sexiga tjejer faller i takt med att temperaturen ute stiger. För egen del så är nog det "värsta" som kan hända: Ett tight linne utan BH under och en kort kjol med en glimt av ett par vita trosor.... Gah! Får en att uppsöka närmsta sittplats... Pronto....

Men det finns ju samtidigt inget härligare än att se alla era plagg falla och att ni visar er vackra hud och eggar oss killar till vanvett. (Inte det vanvett som får killar att begå brott och göra saker mot någons vilja).

Love the sun and the summer! :D:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Riktigt svårt att kontrollera bulan när kläderna på er vackra sexiga tjejer faller i takt med att temperaturen ute stiger. För egen del så är nog det "värsta" som kan hända: Ett tight linne utan BH under och en kort kjol med en glimt av ett par vita trosor.... Gah! Får en att uppsöka närmsta sittplats... Pronto....

Men det finns ju samtidigt inget härligare än att se alla era plagg falla och att ni visar er vackra hud och eggar oss killar till vanvett. (Inte det vanvett som får killar att begå brott och göra saker mot någons vilja).

Love the sun and the summer! :D:p


Kommer just från ett after-work...

Man måste ju inviga de nya uteserveringarna som ploppar upp överallt;):)

Stämningen är på topp och "vanvettet" liksom vibrerar i luften...

Man måste anstränga sig för att inte fästa blicken vid den spända upphöjningen mellan killarnas ben... På samma sätt som jag vet att de anstränger sig för att inte sluka en med blicken...

Helt enkelt en underbar känsla;):love::love:
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Är själv just hemkommen från stan. Inte från en afterwork kanske...men väl en fika. Mm mycket vackert att vila ögonen på...tighta häckar, yppiga bröst och välformade kroppar...Man får ju nästan kåtslag...:p;):D
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Ursäkta om jag tränger mig på så här...

Men inte är det så konstigt att ni ser fler kukbulor nu på våren. Självklart är det så att det växer i byxorna när man ser så många sköna, läckra kvinnor överallt... Ögonfröjd ger ögonfröjd;)

Försök inte[}:)] Du vill inte alls be om ursäkt[}:)];)

I övrigt älskar jag din förklaring;):love::love:

Tänkte det skulle vara en lite mer finstämd entré in i damrummet att inleda så.:oops:

Värmande blickar över ens kropp är underbara att känna. Hur många tar egentligen illa vid sig av att bli sedd? Inte många tror jag i alla fall.. Så fortsätt med utforskandet av förhöjningar och krypin...;):love:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ursäkta om jag tränger mig på så här...

Men inte är det så konstigt att ni ser fler kukbulor nu på våren. Självklart är det så att det växer i byxorna när man ser så många sköna, läckra kvinnor överallt... Ögonfröjd ger ögonfröjd;)

Försök inte[}:)] Du vill inte alls be om ursäkt[}:)];)

I övrigt älskar jag din förklaring;):love::love:

Tänkte det skulle vara en lite mer finstämd entré in i damrummet att inleda så.:oops:

Värmande blickar över ens kropp är underbara att känna. Hur många tar egentligen illa vid sig av att bli sedd? Inte många tror jag i alla fall.. Så fortsätt med utforskandet av förhöjningar och krypin...;):love:

Jag har svårt att tänka mig att någon skulle ta illa vid sig av uppskattande blickar. Med reservationen att det kan kännas lite störande om det sker under arbetstid.

Men det beror säkert på vilket jobb man har:)

Efter arbetstid, däremot, är det enbart smickrande och om det är någon som man känner att man vill ge uppskattande blickar tillbaka, så är det rent av en njutning;)
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Ursäkta om jag tränger mig på så här...

Men inte är det så konstigt att ni ser fler kukbulor nu på våren. Självklart är det så att det växer i byxorna när man ser så många sköna, läckra kvinnor överallt... Ögonfröjd ger ögonfröjd;)

Försök inte[}:)] Du vill inte alls be om ursäkt[}:)];)

I övrigt älskar jag din förklaring;):love::love:

Tänkte det skulle vara en lite mer finstämd entré in i damrummet att inleda så.:oops:

Värmande blickar över ens kropp är underbara att känna. Hur många tar egentligen illa vid sig av att bli sedd? Inte många tror jag i alla fall.. Så fortsätt med utforskandet av förhöjningar och krypin...;):love:

Jag har svårt att tänka mig att någon skulle ta illa vid sig av uppskattande blickar. Med reservationen att det kan kännas lite störande om det sker under arbetstid.

Men det beror säkert på vilket jobb man har:)

Efter arbetstid, däremot, är det enbart smickrande och om det är någon som man känner att man vill ge uppskattande blickar tillbaka, så är det rent av en njutning;)

Naturligtvis är det så. Ens arbetsplats skall vara fredad. Det är en plats som man är ålagd att vara på, utan möjlighet att avvika ifrån om känslan av blickar blir obehaglig.

Jag har erfarenhet från en arbetsplats där motsatsen gällde. En kvinnlig kollega som visade liite mer än vanligt på ett raffinerat och eggande sätt. Vilket jag (och säkert andra med mig) uppskattade. Ibland fick man en blick tillbaka som berättade "jag vet att du tittar på mig och det är okej".:oops:

Blickar som hastigt möts i vardagen är som raketbränsle för fantasin, och jag älskar att vara i rymden;):p
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Riktigt svårt att kontrollera bulan när kläderna på er vackra sexiga tjejer faller i takt med att temperaturen ute stiger. För egen del så är nog det "värsta" som kan hända: Ett tight linne utan BH under och en kort kjol med en glimt av ett par vita trosor.... Gah! Får en att uppsöka närmsta sittplats... Pronto....

Men det finns ju samtidigt inget härligare än att se alla era plagg falla och att ni visar er vackra hud och eggar oss killar till vanvett. (Inte det vanvett som får killar att begå brott och göra saker mot någons vilja).

Love the sun and the summer! :D:p

--------------------------------------------
Håller med om att det är trevligt att se dem falla, ja jag springer naturligtvis efter och samlar upp dem förståss och vipps har det blivit en "kukbula" till ;)
 
Toppen