Är det fler än jag som omskuren?

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Några fler än jag som är omskurna? Hur gör ni när ni runkar? Jag blev omskuren i tonåren, förhuden var för trång. Efteråt sade läkaren att han lämnade kvar lite hud på baksidan under ollonet. "Skönt vid onani". Han hade rätt. Enormt skönt att smeka där och bli smekt och slickad där av min fru.
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag blev omskuren vid 6 års ålder och har ingen förhud. Alltid fräsch enligt de som suger av.
Har skön oralsex och onani men handjob av någon som är ovan med mig brukar kräva glid. Kör med neutral kokosolja.
 

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
Blev omskuren pga. trång förhud någon gång i lågstadieåldern. Saknar den fortfarande, brukade leka med den i tidig ålder. Det var en kvinnlig läkare som genomförde operationen och hon hade väl ingen koll så hon lämnade inte kvar så mycket för onani. Försöker nu på äldre dar att återställa den och det går sakta men jag märker små framsteg i alla fall. :)
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Blev omskuren pga. trång förhud någon gång i lågstadieåldern. Saknar den fortfarande, brukade leka med den i tidig ålder. Det var en kvinnlig läkare som genomförde operationen och hon hade väl ingen koll så hon lämnade inte kvar så mycket för onani. Försöker nu på äldre dar att återställa den och det går sakta men jag märker små framsteg i alla fall. :)
Sträcker du den för att få mera förhud?
Jag är inte omskuren och har en del förhud som jag är nöjd med, mitt bekymmer är at strängen bakom ollonet är lite kort, funderar på att försöka sträcka ut den typ 5 mm för att kunna blotta ollonet på ett bättre sätt.
Tycker själv att det är snyggt med omskurit och helt blottar ollon.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Sträcker du den för att få mera förhud?
Jag är inte omskuren och har en del förhud som jag är nöjd med, mitt bekymmer är at strängen bakom ollonet är lite kort, funderar på att försöka sträcka ut den typ 5 mm för att kunna blotta ollonet på ett bättre sätt.
Tycker själv att det är snyggt med omskurit och helt blottar ollon.
Snabbare och ett bättre resultat får du om du går till vården och ber om hjälp.
Jag tror inte att man kan sträcka så den blir längre...
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Omskuren vid 21 år för hade problem med att hålla mig rent och spräckte kondomer.
Nu är inge problem att runka måste inte ha huden över ollonet men kan forma fingrarna som ett rör och massera ollonet.
Fick kvinnligt hormon för att hålla mig slak, inte hjälpte det på morgonen dan efter hade ett skönt morgon stånd så suturen sprack på flera ställen, en kalldusch hjälpte.
 

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
Sträcker du den för att få mera förhud?
Jag är inte omskuren och har en del förhud som jag är nöjd med, mitt bekymmer är at strängen bakom ollonet är lite kort, funderar på att försöka sträcka ut den typ 5 mm för att kunna blotta ollonet på ett bättre sätt.
Tycker själv att det är snyggt med omskurit och helt blottar ollon.
Ja precis, man får sträcka ut skinnet så bildas mer hud. Går inte fort men det funkar.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev omskuren pga. trång förhud någon gång i lågstadieåldern. Saknar den fortfarande, brukade leka med den i tidig ålder. Det var en kvinnlig läkare som genomförde operationen och hon hade väl ingen koll så hon lämnade inte kvar så mycket för onani. Försöker nu på äldre dar att återställa den och det går sakta men jag märker små framsteg i alla fall. :)
Ja, klantig läkare! För lite för trång förhud brukar ge med sig med tiden, men gör den inte det så klaras det av med ett litet snitt som gör att det vidgar sig. Någon radikal omskärelse är def inte nödvändig.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Ska väl som skandinavisk ateist inte ge mig in i debatten, men jag kan inte tycka annat än att, i vår moderna tid omskära små barn pga religösa påhitt och fördomar, tagna ur och baserade på en sagobok, är ett övergrepp utan dess like.
Vill man som vuxen stympa kroppen, eller för den delen förvanska den med tatueringar, så är det upp till var och en att få göra det. Men att föräldrar bestämmer över sitt barns kropp, och det gäller förstås även flickors omskärelse, är ett sånt vidrigt övergrepp att det över huvud taget kan tillåtas ens i länderna där det ursprungligen kom ifrån. Därtill finns en hel del att säga om de religösa ledarnas medverkan, i syfte att stärka sin makt och kontroll över folket och inte minst att beröva kvinnorna på deras frihet och njutning.
Att i modern tid "dra hygienkortet", eller andra lika mossiga ursäkter, är rent larv, nys och gamla skrönor ! Hur f-n klarar sig resten av världen som inte gör det ????
Ett barns anatomi är inte färdig förrän efter ton-åren, så att tidigare gör ingrepp efter hur man "tror" det ska bli, eller "för säkerhets skull" är rent kriminellt.
Skulle ett ingrepp senare vara påkallat av t ex extra mycket förhud är det inte nödvändigt att ta bort allt, på det sätt som sker, utan en reduktion går mkt väl att genomföra, så att rimlig del av förhuden och dess funktion finns kvar.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Ska väl som skandinavisk ateist inte ge mig in i debatten, men jag kan inte tycka annat än att, i vår moderna tid omskära små barn pga religösa påhitt och fördomar, tagna ur och baserade på en sagobok, är ett övergrepp utan dess like.
Vill man som vuxen stympa kroppen, eller för den delen förvanska den med tatueringar, så är det upp till var och en att få göra det. Men att föräldrar bestämmer över sitt barns kropp, och det gäller förstås även flickors omskärelse, är ett sånt vidrigt övergrepp att det över huvud taget kan tillåtas ens i länderna där det ursprungligen kom ifrån. Därtill finns en hel del att säga om de religösa ledarnas medverkan, i syfte att stärka sin makt och kontroll över folket och inte minst att beröva kvinnorna på deras frihet och njutning.
Att i modern tid "dra hygienkortet", eller andra lika mossiga ursäkter, är rent larv, nys och gamla skrönor ! Hur f-n klarar sig resten av världen som inte gör det ????
Ett barns anatomi är inte färdig förrän efter ton-åren, så att tidigare gör ingrepp efter hur man "tror" det ska bli, eller "för säkerhets skull" är rent kriminellt.
Skulle ett ingrepp senare vara påkallat av t ex extra mycket förhud är det inte nödvändigt att ta bort allt, på det sätt som sker, utan en reduktion går mkt väl att genomföra, så att rimlig del av förhuden och dess funktion finns kvar.
Stympa, en ursäkt vore på sin plats.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Snabbare och ett bättre resultat får du om du går till vården och ber om hjälp.
Jag tror inte att man kan sträcka så den blir längre...
Har inte det problemet så jag skulle få hjälp av den allmänna sjukvården. Är egentligen lite löjligt, det jag stör mig lite på är att när jag drar tillbaks förhuden är att när jag drar tillbaks det sista som jag kan dra så är strängen lite kort vilket gör att strängen drar lite i ollonets topp vilket gör att längden minskar typ 5 mm om jag drar tillbaks förhuden helt, sen när toppen på ollonet blir spänt så gör det även att mynningen hamnar olika beroende på var jag är i draget, vilket gör att jag inte har riktigt koll på vilken riktning sprutet tar.

Lite löjligt men man vill ju alltid ha lite mera.:)
 
Toppen