Är det fler än jag som omskuren?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har inte det problemet så jag skulle få hjälp av den allmänna sjukvården. Är egentligen lite löjligt, det jag stör mig lite på är att när jag drar tillbaks förhuden är att när jag drar tillbaks det sista som jag kan dra så är strängen lite kort vilket gör att strängen drar lite i ollonets topp vilket gör att längden minskar typ 5 mm om jag drar tillbaks förhuden helt, sen när toppen på ollonet blir spänt så gör det även att mynningen hamnar olika beroende på var jag är i draget, vilket gör att jag inte har riktigt koll på vilken riktning sprutet tar.

Lite löjligt men man vill ju alltid ha lite mera.:)
Jag förringar inte ditt problem, men jag tror att många, för att inte säga de flesta, av oss har det 'problemet'. Drar vi tillbaka förhuden hårt så dras ju ollonet nedåt lite så att urinrörsmynningen pekar nedåt.... Men om jag drar så hårt så gör det ont och blir ingen skön känsla.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag förringar inte ditt problem, men jag tror att många, för att inte säga de flesta, av oss har det 'problemet'. Drar vi tillbaka förhuden hårt så dras ju ollonet nedåt lite så att urinrörsmynningen pekar nedåt.... Men om jag drar så hårt så gör det ont och blir ingen skön känsla.
Kan inte säga att det gör ont, men visst blir man lite öm när man som nu har runkat några timmar, inte så att jag behöver sluta runka, men lite öm lär jag bli senare idag.;)
 

Varimathias

Ny medlem
Kön
Man
Har alltid förhuden tillbakadragen i princip och har bestämt mig för att jag vill ha det så permanent, så i sommar när semestern kickar in har jag planerat en operation (y)
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Några fler än jag som är omskurna? Hur gör ni när ni runkar? Jag blev omskuren i tonåren, förhuden var för trång. Efteråt sade läkaren att han lämnade kvar lite hud på baksidan under ollonet. "Skönt vid onani". Han hade rätt. Enormt skönt att smeka där och bli smekt och slickad där av min fru.
Ursäkta min okunskap, jag trodde man bara tog bort strängen under ollonet?
 

Ruskpick

Medlem
Ålder
67
Kön
Man
Några fler än jag som är omskurna? Hur gör ni när ni runkar? Jag blev omskuren i tonåren, förhuden var för trång. Efteråt sade läkaren att han lämnade kvar lite hud på baksidan under ollonet. "Skönt vid onani". Han hade rätt. Enormt skönt att smeka där och bli smekt och slickad där av min fru.
Har samma historia som du. Kan bara hålla med. Samt alltid rent o fräscht ollon.
 
Toppen