Är du ett Luder??

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Olika med olika partners (givetvis).
Hade en rar och ganska mild tjej men det fanns ändå väldigt mycket lust i henne. När jag kallade henne 'naughty girl' möttes det av både fnitter och stön.
Andra har velat ha det riktigt hårt och grovt, ju värre desto bättre. "smutsiga jävla pissluder" följt av beskrivning hur jag skulle urinera på henne, tvinga henne svälja det, fick henne nästan att komma. Ett annat litet spermaluder brukar konstatera glatt att "javisst, är man ett litet luder som älskar sperma så är man!" :D

Slyna, slampa, hora, luder... älskar att säga orden till rätt mottagare, strängt och hårt mellan sammanbitna tänder, skällande eller glatt konstaterande, och höra, uppleva reaktionen från mottagaren.

Har blivit kallad herrn, sir, master, daddy, älskar dem alla. Inte blivit kallade de mer 'kvinnliga' orden som slyna mm, men lekt med tanken och tror jag skulle gilla det med. Älskar dirty talk och kåta ord och epitet helt enkelt :)
 
T

Tophat

Gäst
Jag kallar min sambo för milf öl eftersom hon klär dig utmanande och är mån om sitt utseende att se sexig och erotisk ut utan att vara naken.
Hon älskar när män klär av henne naken med bara ögonen, hon använder aldrig trosor utarmas klar slig i en fin tunn klänning med stor urringning så att man kan degandes mycket av hennes stora bröst.
Under klänningen så har hon bh med halv kupa så att hennes vårtgårdar. Och nipplar duns tydligt under klänningen och nertill under klänningen har hon en gördel med strumpeband och snygga mönstrade silkes strumpor och det drar män i alla åldrar sina blickar även hennes dotters män som är unga blir kåta på henne och vill ha henne!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
För att citera Meredith Brooks.

I'm a bitch
I'm a lover
I'm a child
I'm a mother
I'm a sinner
I'm a saint
And I do not feel ashamed
I'm your hell
I'm your dream
I'm nothing in between
You know you wouldn't want it any other way

Bra sagt, få har väl Fångat det bättre <3
 

Johan77

Medlem
Kön
Man
Billiga lilla hora som särar på benen varje dag, min lilla kuksugare, kåta luder osv. Kärt barn har många namn!
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det har väl varit olika i olika relationer. Då jag varit ägd så har det vara slyns, hora, sprutluder, son, lilla flickan mm
 

Maria_Milf

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Kvinna
Det är lite av en genusfråga... ha ha.
En man som ligger med många tjejer kallas sällan för slampa...
En kvinna som ligger med många män får lätt epitetet slampa...

Jag älskar sex och jag har många älskare. Jag har fått höra att jag är slyna, slampa, hora...
Jag bär mina epitet med stolthet :)
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är lite av en genusfråga... ha ha.
En man som ligger med många tjejer kallas sällan för slampa...
En kvinna som ligger med många män får lätt epitetet slampa...

Jag älskar sex och jag har många älskare. Jag har fått höra att jag är slyna, slampa, hora...
Jag bär mina epitet med stolthet :)
Jag skulle nog vilja kalla det för livsnjutare ... :p
 
Toppen