Är jag ensam om att gilla mulliga tjejer?

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan bli grymt kåt av både tjocka och mulliga tjejer. Gärna svettiga med flottigt hår, oduschade som luktar både gammal svett och gammal urin. Minns hur min speciallärare i svenska på högstadiet som då var en lätt överviktig tant i 50-års åldern med stora bröst gärna stod både bredbent och gärna tryckte brösten mot mig när vi var ensamma i läsrummet. Hon luktade både svett och urin. Jag brukade fantisera om hennes fitta och att hon hade gult kiss som hon kissade på min kuk. Satt ständigt med stånd på extralektionerna med henne.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan bli grymt kåt av både tjocka och mulliga tjejer. Gärna svettiga med flottigt hår, oduschade som luktar både gammal svett och gammal urin. Minns hur min speciallärare i svenska på högstadiet som då var en lätt överviktig tant i 50-års åldern med stora bröst gärna stod både bredbent och gärna tryckte brösten mot mig när vi var ensamma i läsrummet. Hon luktade både svett och urin. Jag brukade fantisera om hennes fitta och att hon hade gult kiss som hon kissade på min kuk. Satt ständigt med stånd på extralektionerna med henne.
Men fy vad äckligt. Nej, hela och rena ska dom vara.
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Kan absolut vara sexigt ibland, speciellt om dom har charm och bjuder på sig själva.
Tyvärr känns det ofta som mulliga tjejer skämma o har lite dålig självkänsla.

Men för några år sedan, då had shah en kk som var lite större. Enorma bröst, när jag la huvudet mellan brösten, så hade hon kunnat kväva mig där:).
Sen var det en fin rumpa, stor o bredd men väldigt tilltalande.
Fanns mkt man gillade med den kvinnan:)
Synd hon träffade man
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Har absolut inget emot mulliga kvinnor. Dom kan, som skrivs ovan. Ha lite dålig självkänsla. Men när den isen är brusten så brukar dom vara väldigt härliga och vilda i sängen
 
Toppen