Är jag konstig?

Meile

Medlem
Kön
Man
Det där är jue olika för alla män.... en del sprutar massor och en del rinner det bara för men lite fjong i sprutet brukar det jue vara.. är jue meningen att sperman ska komma in en bit....

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Låter som lite träning av PC-muskeln (sök på Google - också på PC muscle) kunde vara intressant. Det finns diverse övningar som gör att du får mer "tryck", men det tar lite tid att öva upp, så lite tålamod rekommenderas. Till skillnad från diverse mirakelkurer så funkar detta. (Du kan ju söka på male multiple orgasm, multi-orgasmic male, multiplelorgasm och liknande också så hamnar du på PC-muskeln igen.)
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Du kan träna att spruta. Tryck till om kukroten o sen även vid ollonet- vis pissskåran precis när det ska gå för dig- då blir det som ett extra sprut. Lycka till ja tycker det är sexigt är det rinner om kuken ...;)
 

Whanky

Ny medlem
Kön
Man
Hehe. Jag provade det imorse. och nog blev det ett litet sprut alltid. Men inte vart det då så mycket som jag hade velat :oops:
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Brukade rinna när jag var yngre, men eftersom du är 21 så har det nog inget med det att göra. Prövat att runka längre tider?


__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Whanky

Ny medlem
Kön
Man
Vet inte riktigt. Jag började i fyran. Jag satt på toa och då började de klia på K*ken och jag började slita i den. Och jag tyckte att det var jätteskönt så jag höll på i flera min och tillslut kom jag. Det var så jag började [:p]
 
Toppen