Är jag pryd!? Unga flickor...

G

Guest

Gäst
Läser alla dessa noveller och fantasier som handlar om att förföra unga flickor i 13-16 års ålder. Är det bara Jag som tycker att det är otäckt!? Som tycker att något är väldigt fel om man fantiserar om sådant!?

[:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!]
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Läser alla dessa noveller och fantasier som handlar om att förföra unga flickor i 13-16 års ålder. Är det bara Jag som tycker att det är otäckt!? Som tycker att något är väldigt fel om man fantiserar om sådant!?

[:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!]

Fantasier är väl fria så länge de förblir fantasier... Jag brukar själv fantisera om unga flickor. I och för sig är de alltid minst 16, men ändå. Det kan hända att det är pga att jag ständigt är omringad av dem (flickorna, alltså).
Jag ser inget fel med att fantisera om unga tjejer eller killar så länge de är lagliga. Barn ska man ge fan i. Punkt.
För övrigt tycker jag att det finns en hel del som man kan kommentera, som tex all dena wet-sex och alla dessa hundar. Men jag gör det inte av samma anledning som jag tycker att det är ok att fantisera om unga tjejer.
Vår fantasi är en av de få saker som ingen kan bestämma över här i världen.
Använd den!
 
G

Guest

Gäst
Läser alla dessa noveller och fantasier som handlar om att förföra unga flickor i 13-16 års ålder. Är det bara Jag som tycker att det är otäckt!? Som tycker att något är väldigt fel om man fantiserar om sådant!?

[:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!]

Fantasier är väl fria så länge de förblir fantasier... Jag brukar själv fantisera om unga flickor. I och för sig är de alltid minst 16, men ändå. Det kan hända att det är pga att jag ständigt är omringad av dem (flickorna, alltså).
Jag ser inget fel med att fantisera om unga tjejer eller killar så länge de är lagliga. Barn ska man ge fan i. Punkt.
För övrigt tycker jag att det finns en hel del som man kan kommentera, som tex all dena wet-sex och alla dessa hundar. Men jag gör det inte av samma anledning som jag tycker att det är ok att fantisera om unga tjejer.
Vår fantasi är en av de få saker som ingen kan bestämma över här i världen.
Använd den!

oj Magistern verkar arg!:cool: Det är väl så att jag är rädd för att man töjer gränserna... Är det accepterat att fantisera om så är det kanske lättare att omsätta i handling?
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Läser alla dessa noveller och fantasier som handlar om att förföra unga flickor i 13-16 års ålder. Är det bara Jag som tycker att det är otäckt!? Som tycker att något är väldigt fel om man fantiserar om sådant!?

[:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!]

För min del tycker jag nog det är ok att fantisera, så länge man vet med sig att man har den där spärren inom sig som gör att man aldrig skulle göra något liknande i verkligheten. Börjar man känna att man vill prova på riktigt - ja då tror jag inte det är bra att fantisera om det. Med andra ord kan det nog skilja från person till person om det är ok eller inte.
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Läser alla dessa noveller och fantasier som handlar om att förföra unga flickor i 13-16 års ålder. Är det bara Jag som tycker att det är otäckt!? Som tycker att något är väldigt fel om man fantiserar om sådant!?

Jag håller med dig jenni, jag är helless på denna gubbsjuka bland män som verkar sätta in vid ca 23 års ålder. Mycket handlar ju om att män är rädda för kvinnor som vet vad de vill, de är inte så avancerade i sängen så det är lättare att imponera på småbrudar och så förstår de sig helt enkelt bättre på smågodis än vällagrade viner och champagne. De är sötsakstorskar helt enkelt.

Många män vet inte heller vad som händer vare sig med deras egna kroppar eller med kvinnornas när de åldras. Bara för att de själv klamrar sig fast vid sin ungdom så mycket så att de går från att vara omogna valpar fixerade vid sina kukar och småbrudarnas pattar till att bli senila impotenta gubbar med för mycket näshår så tror de att kvinnor gör något motsvarande. Men det gör vi inte. Vi mognar och blir bara bättre i sängen med åren.

Sedan tycker jag väl att män är så hopplöst fixerade vid kroppslig skönhet att det gränsar till hjärndödhet. Det är som hundar och mat ungefär. Och, ärligt talat, när man ligger där i sängen och är i gång så är det inte hur vi ser ut som är det viktiga, det är vad vi som män och kvinnor kan göra med det vi har och hur känsliga och mottagliga vi är som är avgörande.
Det är inte så jävla stor skillnad på kukar och kukar och det är inte så stor skillnad på fittor heller. Det är vad en man kan göra med sin kuk och med sina händer och läppar som gör skillnaden från andra män, samma sak med kvinnor..

Det oroande nu tycker jag är att kvinnor börjar bli lika skönhetsfixerade som män. "Jag vill ha en man medtvättbrädemage" "Jag vill ha mer hjärnceller" borde de säga.

Byt ut värnplikten mot ett års studier av klassisk kärlekskonst så blir det kanske lite stil på männen.

Nu är jag lite ifrån ämnet. Ja, jag tycker det är otäckt och lite incestuöst. Själv fantiserar jag inte om småpojkar. Aldrig. Har aldrig gjort det. Om vi skulle skriva några sådana fantasier, om hur 13-16åriga pojkar blir knullade och använda av äldre, erfarna kvinnor skulle det vara intressant om några män kunde runka loss till det. Och erkänna det sen.
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Läser alla dessa noveller och fantasier som handlar om att förföra unga flickor i 13-16 års ålder. Är det bara Jag som tycker att det är otäckt!? Som tycker att något är väldigt fel om man fantiserar om sådant!?

[:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!]
Jag tycker också att det är olustigt och brukar hoppa över sådana noveller.

Tyvärr så kan man inte välja vad man tänder på. Jag har själv svårt att hantera det faktum att jag tänder på att utöva makt över kvinnor. Det strider helt mot den jag är. Under lång tid har jag därför hållit dessa tankar hemliga, inte bara för andra utan också för mig själv. Och det är inte bra. Man måste få uttrycka alla delar av den man är. Annars mår man dåligt.

Men det tål att upprepas: En del fantasier ska inte vara något annat än fantasier.
 
Kön
Kvinna
Jag förespråkar inte incest på någotvis. Men i fantasier är allt tillåtet så länge man vet om gränserna i verkliga livet. Däremot så tycker även jag att noveller som dessa är olustiga. Även de poster som handlar om djursex...MEN så länge ingen går över den lagliga gränsen så får dessa vara kvar på forumet.

Som människor har vi ju den finna lilla rätten att kunna välja själv vad vi vill läsa :)
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Aloha!
Det märks att du är en person som säger vad du tycker och tänker, jag gillar att läsa dina kommentarer på forumen, dom är alltid välskriva och man märker lyckligtvis att det faktiskt finns folk som har nånting i skallen på forumen.

Jag är en STOR beundrare av tjejer/Kvinnor som verkligen TAR och ger, det är otroligt avtändande som kille att ha att göra med nån som inte ger nån feedback, fortsätt ge svar på tal när du inte håller med... Hur skall vi annars kunna ha en intressant diskussion? :)

Jo, i nån av trådarna så skriver du nånting i stil med att män är som hundar... Tyvärr får jag ge dig rätt till viss del, men jag undrar en sak...
Om man inte först tänder på någon fysiskt, så kommer man väl oftast inte initiera en djupare relation?
Funderar på det du säger väldigt mycket, erkänner att jag är väl lite "typiskt" kille då jag måste tända på det yttre för att kunna njuta FULLT av att knulla med nån.
Det som tänder mig utöver (eller istället för) det fysiska är däremot inte begränsat till fysiska attribut.

Tänkte bara droppa in och säga hej.
(Ingen fan av Gästböcker).
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
HMM....
:oops::oops:
Ja, det var väl ämnat för Indira (men även för er andra tjejer som står upp och säger ifrån när nånting inte är OK).

Jag får väl visa för alla andra också vad jag tänker... Tydligen kommer jag och Internet Explorer inte överens om vart saker skall skickas ibland..

För att avleda lite uppmärksamhet:
Jag håller verkligen med om att vissa saker har man enbart för sin egen fantasi, utan avsikt att förverkliga överhuvudtaget.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Läser alla dessa noveller och fantasier som handlar om att förföra unga flickor i 13-16 års ålder. Är det bara Jag som tycker att det är otäckt!? Som tycker att något är väldigt fel om man fantiserar om sådant!?

[:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!]

Fantasier är väl fria så länge de förblir fantasier... Jag brukar själv fantisera om unga flickor. I och för sig är de alltid minst 16, men ändå. Det kan hända att det är pga att jag ständigt är omringad av dem (flickorna, alltså).
Jag ser inget fel med att fantisera om unga tjejer eller killar så länge de är lagliga. Barn ska man ge fan i. Punkt.
För övrigt tycker jag att det finns en hel del som man kan kommentera, som tex all dena wet-sex och alla dessa hundar. Men jag gör det inte av samma anledning som jag tycker att det är ok att fantisera om unga tjejer.
Vår fantasi är en av de få saker som ingen kan bestämma över här i världen.
Använd den!

oj Magistern verkar arg!:cool: Det är väl så att jag är rädd för att man töjer gränserna... Är det accepterat att fantisera om så är det kanske lättare att omsätta i handling?

Nej, nej, jenni.:D Jag är inte arg. Jag tycker bara att det är så självklart att man ska skilja på fantasier och verklighet. Tvärtom så tycker jag att det är bra att du tar upp frågan. Det är alltför många som inte ser någon skillnad på det de fantiserar om och det som faktiskt är ok.
Jag skulle tex inte leva ut mina fantasier. Professionalism och en känsla för rätt och fel hindrar mig från det!
Dessutom tycker jag bättre om en tjej på 25-35 som vet vad hon gör...
Ok, jenni?
 
G

Guest

Gäst
Men då är frågan... Vad är det som gör att en man i 30-40 års åldern fantiserar om dessa flickor??
Jag ser på dessa flickorna som de barn de är, med allt vad det innebär! Vad vill man komma åt? Makt? Oskyldighet? Detta är något som man kan uppleva med en vuxen kvinna genom rollspel kanske....

Äckligt är vad det är!!!
 
G

Guest

Gäst
Läser alla dessa noveller och fantasier som handlar om att förföra unga flickor i 13-16 års ålder. Är det bara Jag som tycker att det är otäckt!? Som tycker att något är väldigt fel om man fantiserar om sådant!?

[:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!][:0][:(!]
Jag tycker också att det är olustigt och brukar hoppa över sådana noveller.

Tyvärr så kan man inte välja vad man tänder på. Jag har själv svårt att hantera det faktum att jag tänder på att utöva makt över kvinnor. Det strider helt mot den jag är. Under lång tid har jag därför hållit dessa tankar hemliga, inte bara för andra utan också för mig själv. Och det är inte bra. Man måste få uttrycka alla delar av den man är. Annars mår man dåligt.

Men det tål att upprepas: En del fantasier ska inte vara något annat än fantasier.

Nä man kan inte välja vad man tänder på. Men jag anser att något ät väldigt fel om det är det som man tänder på.
Är inte alls samma sak som att du tänder på makt över kvinnor. Detta är säkert bara något som du gillar i sängen och utövar med Vuxna kvinnor som Vill i ett Rollspel!
 
G

Guest

Gäst
Läser alla dessa noveller och fantasier som handlar om att förföra unga flickor i 13-16 års ålder. Är det bara Jag som tycker att det är otäckt!? Som tycker att något är väldigt fel om man fantiserar om sådant!?

Jag håller med dig jenni, jag är helless på denna gubbsjuka bland män som verkar sätta in vid ca 23 års ålder. Mycket handlar ju om att män är rädda för kvinnor som vet vad de vill, de är inte så avancerade i sängen så det är lättare att imponera på småbrudar och så förstår de sig helt enkelt bättre på smågodis än vällagrade viner och champagne. De är sötsakstorskar helt enkelt.

Många män vet inte heller vad som händer vare sig med deras egna kroppar eller med kvinnornas när de åldras. Bara för att de själv klamrar sig fast vid sin ungdom så mycket så att de går från att vara omogna valpar fixerade vid sina kukar och småbrudarnas pattar till att bli senila impotenta gubbar med för mycket näshår så tror de att kvinnor gör något motsvarande. Men det gör vi inte. Vi mognar och blir bara bättre i sängen med åren.

Sedan tycker jag väl att män är så hopplöst fixerade vid kroppslig skönhet att det gränsar till hjärndödhet. Det är som hundar och mat ungefär. Och, ärligt talat, när man ligger där i sängen och är i gång så är det inte hur vi ser ut som är det viktiga, det är vad vi som män och kvinnor kan göra med det vi har och hur känsliga och mottagliga vi är som är avgörande.
Det är inte så jävla stor skillnad på kukar och kukar och det är inte så stor skillnad på fittor heller. Det är vad en man kan göra med sin kuk och med sina händer och läppar som gör skillnaden från andra män, samma sak med kvinnor..

Det oroande nu tycker jag är att kvinnor börjar bli lika skönhetsfixerade som män. "Jag vill ha en man medtvättbrädemage" "Jag vill ha mer hjärnceller" borde de säga.

Byt ut värnplikten mot ett års studier av klassisk kärlekskonst så blir det kanske lite stil på männen.

Nu är jag lite ifrån ämnet. Ja, jag tycker det är otäckt och lite incestuöst. Själv fantiserar jag inte om småpojkar. Aldrig. Har aldrig gjort det. Om vi skulle skriva några sådana fantasier, om hur 13-16åriga pojkar blir knullade och använda av äldre, erfarna kvinnor skulle det vara intressant om några män kunde runka loss till det. Och erkänna det sen.

BRA TALAT INDRA!! Varför tänder inte vi kvinnor på att förföra unga män i samma ålder!?
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag tror att det finns en stark anledning till att män är så fixerad vid unga, bildsköna flickor och det är media och underhållning. Reklam, tv, filmer, alla bilder som vi dränks av styr uppfattningen om hur det ska vara. Enkelt uttryckt, män är programmerade av reklam o media i sitt sökande efter en kvinnlig partner.

Många män skulle skämmas för att vara styrda i sitt val av musik de gillar på samma sätt. Där kan det vara jätteviktigt för dem med ett högst personligt urval men i val av partner för intimitet, sex och livspartner låter de sig bli styrda.

Men, som jag sade, kvinnor börjar alltmer fungera på samma sätt. Jag är glad för att själv inte vara det i så hög grad, min partner motsvarar definitivt inte nuvarande ideal. Jag skiter i hur en man ser ut, det är som sagt vad han gör med det han har som är viktigt.
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Jag brukade fantisera om yngre flickor men det har lyckligtvis försvunnit. När jag gjorde det förr så kändes det faktiskt fel, obehagligt, men jag kunde inte göra något åt det. Jag vet inte vad som gjort att det försvunnit. Det kan ju var mognad, jag är över 50 år, men många män i min ålder är ju ännu torsk på lammkött, både i fantasier och i verkliga livet. Jag är för tillfället singel och skulle tycka att det vore pinsamt om jag förälskade mig i någon under 35år. Det har inte hänt, de sista åren har jag bara haft kvinnor i åldern 47-55år. Det är underbart med mogna kvinnor och utifrån min begränsade erfarenhet är de mycket bättre i sängen ju äldre det blir(hur skulle det annars fungera egentligen?) Jag fantiserar inte om kvinnor i någon speciell ålder eller form när jag runkar. Däremot reagerar jag visuellt på ung, bar hud i media, på gator etc så jag håller med om att vi är styrda av reklamen. Tragiskt.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag var ung fascinerades jag över hur tjejerna utvecklades från flickor till kvinnor. Det var spännande att som ung kille följa denna utveckling och se hur de mognade fysiskt och blev alltmer välutvecklade.

Denna fascination har inte försvunnit med åren. Jag skulle aldrig i livet ha någon form av intimt umgänge med en så ung tjej, men tycker alltså fortfarande att denna kvinnliga knoppningstid är något av det mest spännande som finns. Nöjer mig med att betrakta den på avstånd och minnas hur det var när jag själv var i den åldern.

Jag ser inget problem med detta, eftersom jag inte har någon speciell fantasi kring det hela och är helt på det klara med var gränserna går. Sedan må en och annan tycka att jag är konstig, men jag anser nog ändå att det i mitt fall är ganska oskyldigt.
 

dubbelbibbel

Medlem
Kön
Man
Håller med om vad Jenni och Indira säger. Men det Indira skriver gäller ju självfallet inte för varenda man på Jorden. Exempel på EXTREMA fall av det hon beskriver kan man hitta på Lunarstorm's klotterplank ;). Just där är det totalt hopplöst för både pojkar och flickor (igen, såklart inte alla, men majoriteten).

Men mer till ämnet: Jo jag har liknande känslor för sånt där, det är, i brist på ett bättre ord, vidrigt.
 
G

Guest

Gäst
Jag tror att det finns en stark anledning till att män är så fixerad vid unga, bildsköna flickor och det är media och underhållning. Reklam, tv, filmer, alla bilder som vi dränks av styr uppfattningen om hur det ska vara. Enkelt uttryckt, män är programmerade av reklam o media i sitt sökande efter en kvinnlig partner.

Många män skulle skämmas för att vara styrda i sitt val av musik de gillar på samma sätt. Där kan det vara jätteviktigt för dem med ett högst personligt urval men i val av partner för intimitet, sex och livspartner låter de sig bli styrda.

Men, som jag sade, kvinnor börjar alltmer fungera på samma sätt. Jag är glad för att själv inte vara det i så hög grad, min partner motsvarar definitivt inte nuvarande ideal. Jag skiter i hur en man ser ut, det är som sagt vad han gör med det han har som är viktigt.

Men är det en ursäkt då? Kan man skylla på samhället? Kan man inte förvänta sig eller tom kräva av vuxna män mer?
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Indira skrev:

[..]Bara för att de själv klamrar sig fast vid sin ungdom så mycket så att de går från att vara omogna valpar fixerade vid sina kukar och småbrudarnas pattar till att bli senila impotenta gubbar med för mycket näshår så tror de att kvinnor gör något motsvarande. [..]

Sedan tycker jag väl att män är så hopplöst fixerade vid kroppslig skönhet att det gränsar till hjärndödhet. Det är som hundar och mat ungefär. [..]

Jag blir lika ledsen varje gång jag möts av den här typen av generaliseringar. Dels för att det inte verkar spela någon roll vad jag gör och hur jag är - vissa kvinnor har på förhand bestämt sig för att jag är en knöl, och dels för att det är synd och skam att den som säger så uppenbarligen inte fått upptäcka att alla män inte är likadana.


jenni skrev:

Nä man kan inte välja vad man tänder på. Men jag anser att något ät väldigt fel om det är det som man tänder på. [..]

Vad ska den som har lasten göra då? Att trycka undan och förneka sådan tankar hos sig själv är nog farligt. Det är väl inte det du föreslår?
 
G

Guest

Gäst
Indira skrev:

[..]Bara för att de själv klamrar sig fast vid sin ungdom så mycket så att de går från att vara omogna valpar fixerade vid sina kukar och småbrudarnas pattar till att bli senila impotenta gubbar med för mycket näshår så tror de att kvinnor gör något motsvarande. [..]

Sedan tycker jag väl att män är så hopplöst fixerade vid kroppslig skönhet att det gränsar till hjärndödhet. Det är som hundar och mat ungefär. [..]

Jag blir lika ledsen varje gång jag möts av den här typen av generaliseringar. Dels för att det inte verkar spela någon roll vad jag gör och hur jag är - vissa kvinnor har på förhand bestämt sig för att jag är en knöl, och dels för att det är synd och skam att den som säger så uppenbarligen inte fått upptäcka att alla män inte är likadana.


jenni skrev:

Nä man kan inte välja vad man tänder på. Men jag anser att något ät väldigt fel om det är det som man tänder på. [..]

Vad ska den som har lasten göra då? Att trycka undan och förneka sådan tankar hos sig själv är nog farligt. Det är väl inte det du föreslår?

Tyvärr har jag inte svaret på den frågan!
Men när jag ser på dem flickorna runt mig som jag har i den åldern som vi disskuterar och då tänker på att en det finns vuxna män som fantiserar och nog gärna skulle vilja agera också med dem så blir jag rädd!

Är nog dags och Rannsaka sig själv ordentligt då!
 
Toppen