Är jag pryd!? Unga flickor...

Mrs Robinson

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag mår dåligt när jag läser det här, jag har varit orolig för min äldsta dotter men det här innebär att även min yngre kan vara föremål för perversa gubbar. Usch
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag mår dåligt när jag läser det här, jag har varit orolig för min äldsta dotter men det här innebär att även min yngre kan vara föremål för perversa gubbar. Usch


Lägg av[:(!] Du måste väl fatta att det är skillnad mellan människors fantasier och vad man skulle göra i verkligheten:sleep:

Jag fantiserar ofta om att ha en massa karlar runt omkring mig som runkar helt öppet...

Jag fantiserar om en hel massa saker som jag kanske inte skulle njuta lika mycket av i verkligheten?

Du borde prova själv! Släpp loss dina fantasier, släpp dina hämningar...

Jag har lärt mig mycket om min egen njutning tack vare alla sköna medlemmar på detta forum!

Om du slutar att moralisera över människors tankar och fantasier så kanske du slipper att slösa negativ energi på att ondgöra dig över sådant du inte kan göra något åt - om du inte vill kunna styra andras tankar förstås:sleep:
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Jag mår dåligt när jag läser det här, jag har varit orolig för min äldsta dotter men det här innebär att även min yngre kan vara föremål för perversa gubbar. Usch


Lägg av[:(!] Du måste väl fatta att det är skillnad mellan människors fantasier och vad man skulle göra i verkligheten:sleep:

Jag fantiserar ofta om att ha en massa karlar runt omkring mig som runkar helt öppet...

Jag fantiserar om en hel massa saker som jag kanske inte skulle njuta lika mycket av i verkligheten?

Du borde prova själv! Släpp loss dina fantasier, släpp dina hämningar...

Jag har lärt mig mycket om min egen njutning tack vare alla sköna medlemmar på detta forum!

Om du slutar att moralisera över människors tankar och fantasier så kanske du slipper att slösa negativ energi på att ondgöra dig över sådant du inte kan göra något åt - om du inte vill kunna styra andras tankar förstås:sleep:

Snäckan, glöm inte att Mrs Robinsons genuinitet är ytterst tveksam, med tanke på tidigare trådar....!
Så lägg inte ner så mycket tid på att svara på hennes inlägg, kan mycket väl vara en gubbe i 55-års åldern som fantiserar om just unga flickor...! ;)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag mår dåligt när jag läser det här, jag har varit orolig för min äldsta dotter men det här innebär att även min yngre kan vara föremål för perversa gubbar. Usch


Lägg av[:(!] Du måste väl fatta att det är skillnad mellan människors fantasier och vad man skulle göra i verkligheten:sleep:

Jag fantiserar ofta om att ha en massa karlar runt omkring mig som runkar helt öppet...

Jag fantiserar om en hel massa saker som jag kanske inte skulle njuta lika mycket av i verkligheten?

Du borde prova själv! Släpp loss dina fantasier, släpp dina hämningar...

Jag har lärt mig mycket om min egen njutning tack vare alla sköna medlemmar på detta forum!

Om du slutar att moralisera över människors tankar och fantasier så kanske du slipper att slösa negativ energi på att ondgöra dig över sådant du inte kan göra något åt - om du inte vill kunna styra andras tankar förstås:sleep:

Snäckan, glöm inte att Mrs Robinsons genuinitet är ytterst tveksam, med tanke på tidigare trådar....!
Så lägg inte ner så mycket tid på att svara på hennes inlägg, kan mycket väl vara en gubbe i 55-års åldern som fantiserar om just unga flickor...! ;)


Tack för påminnelsen;):love::love: Men i konsekvensens namn så tycker jag att även gubbar i 55-årsåldern skall kunna fantisera om unga flickor:love::love::love:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag mår dåligt när jag läser det här, jag har varit orolig för min äldsta dotter men det här innebär att även min yngre kan vara föremål för perversa gubbar. Usch

Usch för perversa gubbar. :) Och Internet, det är bara en fluga!
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag mår dåligt när jag läser det här, jag har varit orolig för min äldsta dotter men det här innebär att även min yngre kan vara föremål för perversa gubbar. Usch

Usch för perversa gubbar. :) Och Internet, det är bara en fluga!

:cool: Du skulle bara våga klaga på alla perversa gubbar på internet[}:)]:cool::cool:

Vad vore ona utan alla perversa, snuskiga och härligt kåta gubbar och gummor;):p:love:
 

Mrs Robinson

Ny medlem
Kön
Kvinna
Det är väl ok om de bara fantiserar, men dessvärre finns det ju bevisligen de som inte stoppar där, och det är de jag menar. Sen handlar det inte om att jag inte har fantasier osv, utan mer att vissa har svårt att skilja på fantasi och verklighet. Har svårt att tro att ni har döttrar mellan 10 och 15. Och sen är det väldigt moget att antyda att jag är en gammal tant som inte gillar Internet.
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Hehe, har upptäckt att det här ämnet är lite pasé, men jag läste varenda inlägg och måste bara påpeka lite grejer...

Det är skillnad mellan fantasi och verklighet. Då man glömmer bort de, det är då det blir farligt. Om man skulle förbjuda människor att fantiser om det de vill skulle vi inte heller kunna ha kvar någon av de friheter vi har i övrigt.

Sen det här om att kvinnor inte fantiserar om yngre killar i tonåren. Jag undrar hur mycket ni egentligen har varit ute och läst på Internet. För jag har stött på åtskilliga noveller där en äldre mogen kvinna har sex med en yngre kille i tonåren, så det finns. Nu tyckte då inte jag att just sånna noveller är så upphetsande att läsa, ej heller noveller med yngre flickor och äldre män.

Men ja, ville bara få det där sagt, tänker inte ens påbörja någon redogörelse om rätt och fel, det har alla olika åsikter om och så kommer det alltid att vara. Sen om en kille på 18år vill skiva en novell så faller det ganska naturligt att flickan i novellen är yngre. Men ja...det där hör kanske inte helt och hållet hit.
 

anna_6446

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Lugna ner er lite, vad spelar det för roll egentligen. Jag låg med en kille som var 25 när jag var 13, big deal. Slappna av och njut av livet istället!
 

Östjämte

Ny medlem
Kön
Man
Ja nog måste man kunna skilja på fantasi o verklighet. Jag är 38 o har en kompis med en dotter på 12år. Denna tjej är helt otroligt vacker med en gudinnas kropp. Nog beundrar man denna tjej när man är där o fikar, MEN jag skulle aldrig kunna hitta på nått dumt i verkligheten. Jag kan bara hoppas att tjejen får ett lyckligt liv med en snäll man i framtiden. Skönhet kan finnas även i låg ålder, men en man måste ha en hjärna att tänka med.
 

dagdröm

Ny medlem
Ålder
45
Kön
Man
Lugna ner er lite, vad spelar det för roll egentligen. Jag låg med en kille som var 25 när jag var 13, big deal. Slappna av och njut av livet istället!

WORD! :)

När jag var 13 runkade jag som besatt och önskade inget hellre än att sätta på mina (30+) lärarinnor. Jag skulle knappast kalla det för "övergrepp" om jag verkligen fått chansen!
 

kille71

Medlem
Kön
Man
att har en fantasi är en sak, att skiva en novell och delar med sig och därmed bjuda in en tredje person som kanske inte har haft dessa tankar innan är något helt annat. Det är och förbli pedofil och är därmed i allra högsta mått avskyvärd.
Jag förstår inte hur man över huvud taget kan godtar sådant och försöka försvara det.
Ni som gå igång på det, tar en djup funderar om vad ni hålla på med.
Det är inte så att alla som har fantiserad på det också har missbrukad minderåriga men alla som har gjord det har innan dess fantiserad.
 
Toppen