Är jag som gillar att onanera hos vänner nymfoman?

Josefinpuss

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag har en sak att erkänna och vill lite veta om jag är ensam och om det är fel?
Jag har flera gånger när jag har sovit hos vänner efter att man har varit ute på krogen eller liknande, onanerat hemma hos personen på toan. jag onanerar varje dag för att tilllägga, är jag en nyphoman och är det konstigt? eller finns det fler som gör samma sak?
 

Mys

Ny medlem
Ålder
51
Kön
Man
Att onanera varje dag är ju bara underbart :) Ingenting är fel så länge man inte skadar någon annan eller sig själv. Njuuuuuut av det utan att tänka på om det kanske är något fel?! För det är det inte…..om du njuter och mår bra <3
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en sak att erkänna och vill lite veta om jag är ensam och om det är fel?
Jag har flera gånger när jag har sovit hos vänner efter att man har varit ute på krogen eller liknande, onanerat hemma hos personen på toan. jag onanerar varje dag för att tilllägga, är jag en nyphoman och är det konstigt? eller finns det fler som gör samma sak?
Först vill jag säga, att NYMFOMAN är ett gammalt förlegat uttryck, som man gärna tog till för att kategorisera kvinnor/tjejer som man ansåg vara mer sexuellt utåtriktade än den, på den tiden, gängse sexnormen. I relation, så skulle alla dagens kvinnor bedömas som nymfomaner med värdebas från förr. Jag tror att etiketten inte används i dag varken medicinskt eller inom psykiatrin, inte ens om man uppvisade ett beteende där man som kvinna bara ägnade sig åt sex morgon-middag-kväll 24-7.
Så, låt alla stenåldersetiketter flyga å fara och njut av egensex av hjärtans lust så länge du kan. Tids nog tar annat upp tid o tankar, ålder o trötthet minskar njutning och tillfällen.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Först vill jag säga, att NYMFOMAN är ett gammalt förlegat uttryck, som man gärna tog till för att kategorisera kvinnor/tjejer som man ansåg vara mer sexuellt utåtriktade än den, på den tiden, gängse sexnormen. I relation, så skulle alla dagens kvinnor bedömas som nymfomaner med värdebas från förr. Jag tror att etiketten inte används i dag varken medicinskt eller inom psykiatrin, inte ens om man uppvisade ett beteende där man som kvinna bara ägnade sig åt sex morgon-middag-kväll 24-7.
Så, låt alla stenåldersetiketter flyga å fara och njut av egensex av hjärtans lust så länge du kan. Tids nog tar annat upp tid o tankar, ålder o trötthet minskar njutning och tillfällen.
Klok analys!
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Först vill jag säga, att NYMFOMAN är ett gammalt förlegat uttryck, som man gärna tog till för att kategorisera kvinnor/tjejer som man ansåg vara mer sexuellt utåtriktade än den, på den tiden, gängse sexnormen. I relation, så skulle alla dagens kvinnor bedömas som nymfomaner med värdebas från förr. Jag tror att etiketten inte används i dag varken medicinskt eller inom psykiatrin, inte ens om man uppvisade ett beteende där man som kvinna bara ägnade sig åt sex morgon-middag-kväll 24-7.
Så, låt alla stenåldersetiketter flyga å fara och njut av egensex av hjärtans lust så länge du kan. Tids nog tar annat upp tid o tankar, ålder o trötthet minskar njutning och tillfällen.

Hysteri var väl en annan diagnos som kvinnor kunde få? Var väl så första dildon uppkom till och med?

Men du har helt rätt i det du säger om att vara nymfoman. Inte bara alla kvinnor skulle få diagnosen, utan även alla män skulle lida grovt av den. Däremot används ju sexmissbruk som term och det är ju något allvarligare, där handlar det ju om när sex och sexuella aktiviteter helt styr ens liv och för kvinnor kan det till och med innebära att de utsätter sig i direkt fara på grund av att de söker sexuella aktiviteter.
 

Handfast

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag kan inte se något fel i att onanera på någon annans toa, det dom inte vet lider de ju inte heller av :)
Händer att jag också onanerar på andras muggar speciellt om det finns någon välfylld tvättkorg med tjejkläder där så nu kan vi börja fundera vad som är rätt eller fel men man liksom tappar omdömet när man blir riktigt kåt..
Men fortsätt onanera du det mår man bara bra av!!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en sak att erkänna och vill lite veta om jag är ensam och om det är fel?
Jag har flera gånger när jag har sovit hos vänner efter att man har varit ute på krogen eller liknande, onanerat hemma hos personen på toan. jag onanerar varje dag för att tilllägga, är jag en nyphoman och är det konstigt? eller finns det fler som gör samma sak?
Det gör jag ofta också! Senast igår! Har alltid gått igång på att göra det hemma hos kompisar, på toaletten eller i duschen eller var jag än känner för det!
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Visst hände det inyngre år , runkade på deras toa, någon gång minns jag fickrunkade om man väntade på kompisens. Rum när han var nere ock åt middag . Fick runk kändes säkrast om han skulle komma in lite oväntat igem men visst lades de en sats i kallingarna. . Jag hade gillat om någon runkade hemma hos mig . Tror en kusin gjorde så när han sov i min bäddsoffa i första lägenheten Jag i sovrummet , låg misstänkt papperstussar i papperskorgen sedan nästa dag han hade åkt hem .
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har en sak att erkänna och vill lite veta om jag är ensam och om det är fel?
Jag har flera gånger när jag har sovit hos vänner efter att man har varit ute på krogen eller liknande, onanerat hemma hos personen på toan. jag onanerar varje dag för att tilllägga, är jag en nyphoman och är det konstigt? eller finns det fler som gör samma sak?
Det tycker jag inte. Har väl gjort samma sak men kanske inte så ofta, man gör vad man själv vill så länge det inte skadar andra.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Om vi säger så här:
Be mig inte vara din husvakt...

Förr med mina ex-flickvänner hade jag som "sport" att ha sex på så många ställen som möjligt i de husen jag var ombed att passa när ägarna var bortresta...
 

Roller72

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en sak att erkänna och vill lite veta om jag är ensam och om det är fel?
Jag har flera gånger när jag har sovit hos vänner efter att man har varit ute på krogen eller liknande, onanerat hemma hos personen på toan. jag onanerar varje dag för att tilllägga, är jag en nyphoman och är det konstigt? eller finns det fler som gör samma sak?
Du är kåt helt enkelt och behöver få utlopp för det, nymfoman är fel ord, du är ganska normal i mitt tycke.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Var glad över din kåthet och att du njuter av att onanera. Allt för många kvinnor förtränger sin sexualitet av olika skäl. Ingen kan ju ta illa upp så länge du inte tvingar någon att se på. Så fortsätt njuta av ditt onanerande och strunta i alla dumma beteckningar!
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Var glad över din kåthet och att du njuter av att onanera. Allt för många kvinnor förtränger sin sexualitet av olika skäl. Ingen kan ju ta illa upp så länge du inte tvingar någon att se på. Så fortsätt njuta av ditt onanerande och strunta i alla dumma beteckningar!
Mmm. Kan heller inte fatta varför vissa förtränger sin sexualitet. Som att man skulle sluta andas av nån dum anledning.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns jag i tidiga tonåren, satt telefonvakt hos en grannfamilj som drev företag hemma. Frun i huset hade som vana att sola naken på balkongen, vilket inte gick oförmärkt bland traktens killar och skapade fantasibilder. Dessa frammanades vid de tillfällen som jag var ensam i huset. Ledde till många sköna runk, ofta på balkongen men även inne när vädret inte inbjöd till balkongvistelse. Ack ja - tonårens fröjder !
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Minns jag i tidiga tonåren, satt telefonvakt hos en grannfamilj som drev företag hemma. Frun i huset hade som vana att sola naken på balkongen, vilket inte gick oförmärkt bland traktens killar och skapade fantasibilder. Dessa frammanades vid de tillfällen som jag var ensam i huset. Ledde till många sköna runk, ofta på balkongen men även inne när vädret inte inbjöd till balkongvistelse. Ack ja - tonårens fröjder !
Hej för det första så kan inte en kille vara "nymfoman" för det är synonymt med det kvinnliga könet
 

karlar

Aktiv medlem
Ålder
58
Kön
Man
Håller med trådstartaren och de flesta kommentarerna.
Jag onanerar gärna även när jag är på ett "nytt" ställe. Hos en kamrat, hotell, båtresa eller så.
Trådstartaren skall vara glad över sin kåthet, det är jag :)
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja det är väl klart att man har onanerat både här och där, sin sexualitet ska man vara glad för, så länge ingen tar illa upp så är det bara att köra på
 
Toppen