Ärligt talat, vem tänder på wetsex

vito

Medlem
Kön
Man
Hemma hos några kompisar ikväll.
Film med pissex visades.
Ärligt talat?
Vem fan går igång på sådant
Sinnessjuka människor möjligtvis!!
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Smaken är som baken, men jag kan hålla med om att det inte tilltalar just mig.
Jag kan förstå att det kan vara eggande i just det ovanliga, precis som andra sexuella läggningar. Det finns folk som går igång på lavemang, våld, kräkningar, fötter etc etc.
Jag tycker att du ska utvidga dina kunskaper, wikipedia hittar du en massa info på tex & inte vara så fördömande i fortsättningen.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Älskar att se tjejer/kvinnor pissa och jag gillar mest när tjejer pissar på killen eller ännu bättre när två tjejer pissar på varandra. Jag skulle mycket gärna låta en tjej pissa på mig och min kuk utan motprestation.
Make Piss, Not War.:LOL:
vem vill inte det, så härligt och gott med kvinnokiss
 

LindaEP

Välbekant medlem
Hemma hos några kompisar ikväll.
Film med pissex visades.
Ärligt talat?
Vem fan går igång på sådant
Sinnessjuka människor möjligtvis!!
Varför så dömande?
Jag älskar att någon kissar på mig. Är så härligt att känna det varma kisset rinna utefter kroppen. Varken jag själv eller folk i min omgivning har kallat mig för sinnessjuk. Var lite generös.
Tänk på Darksides motto. Din kink är inte min kink men din king är ok.
 

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Varför så dömande?
Jag älskar att någon kissar på mig. Är så härligt att känna det varma kisset rinna utefter kroppen. Varken jag själv eller folk i min omgivning har kallat mig för sinnessjuk. Var lite generös.
Tänk på Darksides motto. Din kink är inte min kink men din king är ok.
Jag håller helt med dig Linda! Alla har vi olika saker som gör oss kåta. Var ödmjuk!
 

Snafft

Medlem
Kön
Man
Jag tycker också wet är mysigt. Det är varmt, intimt och skapar en extra dimension till sexet... lite lekfullt... går i tankarna på om man skulle beställa ett stort lakan i latex så man kan leka obehindrat i sängen istället för som nu vara hänvisad till dusch och med handdukar... tips någon ? :)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har aldrig gjort det sätt de på porrfilm ger mig inte så mycket. Men jag har ingenting emot dem som gillar det. Kanske jag skulle testa någon gång, kanske skulle jag gilla det mer om jag själv var med.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett väl förberett wetsex är toppen , typ latexlakan utbredda på golv, slippa flytta till toaletten. Bägge vet man kan släppa loss när lusten faller in
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hemma hos några kompisar ikväll.
Film med pissex visades.
Ärligt talat?
Vem fan går igång på sådant
Sinnessjuka människor möjligtvis!!
Jag är inte mycket för kinkshaming. Alla är vi olika.
Personligen så har jag aldrig tänt på ws, ändock så har jag haft två Ägarinnor som låtit mig slicka dem när de sitter på toa. Inte att de kissar mig i munnen utan att de kissar medan jag slickar dem. Och ja, det är förnedrande och upphetsande :p
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det finns något upphetsande med detta. Tror i och för sig det blivit en kink via bukkake. Många av de tyska filmerna blandar ju både sperma och kiss.

Vi har lekt lite här hemma med det i duschen det är faktiskt sjukt upphetsande att få kissa ned någon som själv går igång på det.
 
Toppen